Onko mahdollista että Jeesus

kuolematon sielu

olisi edellisessä elämässään ollut Buddha?
Hänhän oli suuri Budhan oppien kannattaja.

44

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse.

huolestuttavaa jos reinkarnaatio aiheuttaa noin voimakkaan älyn menetyksen.

• kokija

Mahdollista on että Jeesusta inspiroivat Buddha ja Krishna. Muitakin on voinut olla mukana. Samassa henkilössä monta inspiraattoria, jotka tosin yhtä keskenänsä, täysin mahdollista.

• Jeesuksen ---
    • Ei ole mahdollista, koskapa Raamattu ei opeta jälleensyntymis-oppia, näin ollen, ei Jeesus tekisi omaa oppia vastaan.

• kuoilematon sielu

sisältänyt opin jälleensyntymisestä.
        Ns, Origineen opit.
        Poistettu siinä surullisen kuuluisassa Konstantinopolin kokouksessa keisari Justiniauksen aikoihin.

• kuoilematon sielu kirjoitti:

sisältänyt opin jälleensyntymisestä.
        Ns, Origineen opit.
        Poistettu siinä surullisen kuuluisassa Konstantinopolin kokouksessa keisari Justiniauksen aikoihin.

Raamatun kirjat eivät ole koskaan sisältäneet jälleensyntymis-oppia. Kirkolliskokouksessa ei poistettu, ei lisätty Raamatuun mitään. Raamatun kirjakokelma vain vahvistettiin.
        Tarve tälle vahvistukselle johtui siitä, että liikkeellä oli Raamatun opille vastaisia vieraita oppeja, esim.Gnostilaisia oppeja, haluttiin varmistaa että ne eivät päädykkään Raamatun sivuille. Ihan järkevä ja luonnollinen toimenpide.

• kuolematon sielu
        juhani1965 kirjoitti:

Raamatun kirjat eivät ole koskaan sisältäneet jälleensyntymis-oppia. Kirkolliskokouksessa ei poistettu, ei lisätty Raamatuun mitään. Raamatun kirjakokelma vain vahvistettiin.
        Tarve tälle vahvistukselle johtui siitä, että liikkeellä oli Raamatun opille vastaisia vieraita oppeja, esim.Gnostilaisia oppeja, haluttiin varmistaa että ne eivät päädykkään Raamatun sivuille. Ihan järkevä ja luonnollinen toimenpide.

"Idän uskonnot" palstalla.
        Käy katsomassa jos uskallat.

• "...koskapa Raamattu ei opeta jälleensyntymis-oppia, näin ollen, ei Jeesus tekisi omaa oppia vastaan."

Jeesus ei kirjoittanut Raamattua eikä Raamattu ole mikään absoluuttinen totuus todellisuudesta.

• oli..

• kuolematon sielu kirjoitti:

"Idän uskonnot" palstalla.
        Käy katsomassa jos uskallat.

Hyvähä asioista on keskustella, mutta luotan Raamattuun ja siihen että Jumala kyllä Sanansa varjelee.

• jason_dax kirjoitti:

"...koskapa Raamattu ei opeta jälleensyntymis-oppia, näin ollen, ei Jeesus tekisi omaa oppia vastaan."

Jeesus ei kirjoittanut Raamattua eikä Raamattu ole mikään absoluuttinen totuus todellisuudesta.

Uskon että Raamatun ovat kirjoittaneet ihmiset Pyhän Hengen ohjaamina eli Raamattu on Jumalan Sanaa.

• kuolematon sielu
        juhani1965 kirjoitti:

Hyvähä asioista on keskustella, mutta luotan Raamattuun ja siihen että Jumala kyllä Sanansa varjelee.

raamattuun ei tarvitse sokeasti uskoa.

• juhani1965 kirjoitti:

Uskon että Raamatun ovat kirjoittaneet ihmiset Pyhän Hengen ohjaamina eli Raamattu on Jumalan Sanaa.

Sinun uskollasi (perusteettomalla mielipiteellä) ei ole mitään painoarvoa.

• jason_dax kirjoitti:

Sinun uskollasi (perusteettomalla mielipiteellä) ei ole mitään painoarvoa.

Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa. Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana.

• juhani1965 kirjoitti:

Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa. Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana.

ei tällaista uskoisi olevankaan:

" Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa. Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana. "

Ken on haistanut Mustanaamion kainalohien, kuolee - viidakon vanha sanonta. Koska viidakko on olemassa, Mustanaamiokin on totta.

• juhani1965 kirjoitti:

"Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa."

Raamattu siis todistaa Raamatun todeksi...kehäpäätelmä?

"Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana."

1. Jeesus kuoli kauan ennen Raamatun kokoamista.
        2. Pyhällä Hengellä ei ole mitään osoitettua vaikutusta Raamatun kokoamiseen.

• Nas.se kirjoitti:

ei tällaista uskoisi olevankaan:

" Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa. Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana. "

Ken on haistanut Mustanaamion kainalohien, kuolee - viidakon vanha sanonta. Koska viidakko on olemassa, Mustanaamiokin on totta.

Yks uskoo Jeesukseen, toinen mustanaamioon, kolmas ties mihin ja neljäs ei kai mihinkään. Näihä se menee.

• jason_dax kirjoitti:

"Myös itse Raamattu sanoo tämän sivuillaan että Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen ohjauksessa."

Raamattu siis todistaa Raamatun todeksi...kehäpäätelmä?

"Näin ollen Jeesus on Raamatun Sanan takana."

1. Jeesus kuoli kauan ennen Raamatun kokoamista.
        2. Pyhällä Hengellä ei ole mitään osoitettua vaikutusta Raamatun kokoamiseen.

Jeesus kuoli ja nousi kuolleista ja elää edelleenkin.
        Raamattu on hyvin erikoinen kirja, eräs Juutalainen kirjallisuuden professori on sanonut Uudesta Testamentista että jos se olisi "keksitty","sepitetty" sen kirjoittaja(t) olisivat suurempi ihme kuin Jeesus konsanaan. Siksi erikoista sen kieli ja rakenne on.

Mutta nämähän ovat uskonasioita, toinen uskoo toinen ei.

• juhani1965 kirjoitti:

Raamattu on hyvin erikoinen kirja, eräs Juutalainen kirjallisuuden professori on sanonut Uudesta Testamentista että jos se olisi "keksitty","sepitetty" sen kirjoittaja(t) olisivat suurempi ihme kuin Jeesus konsanaan. Siksi erikoista sen kieli ja rakenne on.

kun niitä ei voi oikeiksi todistaa.

Ymmärtäisit nyt itsekin että uskosi ei tee sen kohdetta olemassaolevaksi, ts. Jeesuksesi elää vain omassa päässäsi, kuollen sieltäkin viimeistään luojansa mukana.

Jos tuon ymmärtäisit, ymmärtäisit myöskin miksi väittämäsi ovat mielettömiä ja yrittäessäsi niiden mukaan ohjata muita ihmisiä, syyllistyt perin ääliömäiseen toimintaan.

Tulee ihan mieleen dejavu apostolivajakin reinkarnaatio.

• juhani1965 kirjoitti:

"Jeesus kuoli ja nousi kuolleista ja elää edelleenkin."

En usko sinua. Väitteesi on perusteeton, todellisuuden vastainen ja hyvin suurella todennäköisyydellä epätosi.

"Raamattu on hyvin erikoinen kirja, eräs Juutalainen kirjallisuuden professori on sanonut Uudesta Testamentista että jos se olisi "keksitty","sepitetty" sen kirjoittaja(t) olisivat suurempi ihme kuin Jeesus konsanaan. Siksi erikoista sen kieli ja rakenne on."

Miten hän perustelee väitettään ja miten tämä todistaa yhtikäs mitään?

"Mutta nämähän ovat uskonasioita, toinen uskoo toinen ei."

Eli näillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, vaan ovat kuin urbaanit legendat tai tarut - uskokoot ken tahtoo.

• Nas.se kirjoitti:

kun niitä ei voi oikeiksi todistaa.

Ymmärtäisit nyt itsekin että uskosi ei tee sen kohdetta olemassaolevaksi, ts. Jeesuksesi elää vain omassa päässäsi, kuollen sieltäkin viimeistään luojansa mukana.

Jos tuon ymmärtäisit, ymmärtäisit myöskin miksi väittämäsi ovat mielettömiä ja yrittäessäsi niiden mukaan ohjata muita ihmisiä, syyllistyt perin ääliömäiseen toimintaan.

Tulee ihan mieleen dejavu apostolivajakin reinkarnaatio.

Minulle Jeesus on todistanut olevansa. Monet kerrat olen saanut avun Häneltä. Rukouksiini olen saanut vastauksia ja rukoilessa minua on hoidettu. Esim.viinasta pääsin eroon Jeesuksen avulla.
        Mieletön olisin silloin jos tämän kaiken kieltäisin, kieltäessäni valehtelisin itselleni.
        Valehtelussa en näe järkeä, ja ei valehtelu tekisi elämällenikään hyvää.
        Mutta onneksi kaikilla on vapaus usko tai olla uskomatta. Suvaitsevaisuutta ja rakkautta sekin.

raamattuun ei tarvitse sokeasti uskoa.

Ei toki tarvitse, itse olen elämässäni sen vain kokenut että on hyvä uskoa Raamattuun. Mutta niinkuin asioissa yleensä, tässäkin on vapaus uskoa tai olla uskomatta, onneksi.

• jason_dax kirjoitti:

"Jeesus kuoli ja nousi kuolleista ja elää edelleenkin."

En usko sinua. Väitteesi on perusteeton, todellisuuden vastainen ja hyvin suurella todennäköisyydellä epätosi.

"Raamattu on hyvin erikoinen kirja, eräs Juutalainen kirjallisuuden professori on sanonut Uudesta Testamentista että jos se olisi "keksitty","sepitetty" sen kirjoittaja(t) olisivat suurempi ihme kuin Jeesus konsanaan. Siksi erikoista sen kieli ja rakenne on."

Miten hän perustelee väitettään ja miten tämä todistaa yhtikäs mitään?

"Mutta nämähän ovat uskonasioita, toinen uskoo toinen ei."

Eli näillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, vaan ovat kuin urbaanit legendat tai tarut - uskokoot ken tahtoo.

Olen samaa mieltä kanssasi, uskokoon ken tahtoo. Meillä on onneksi se vapaus, uskoa tai ei.

• on siis..
        juhani1965 kirjoitti:

Yks uskoo Jeesukseen, toinen mustanaamioon, kolmas ties mihin ja neljäs ei kai mihinkään. Näihä se menee.

että ihmisen älykyys ei ole vakio.
        Uskoa ilman perusteita ja havaintoja taas ei ole kovinkaan älykästä, niinhän se enee.

• on inhimillistä.
        juhani1965 kirjoitti:

Minulle Jeesus on todistanut olevansa. Monet kerrat olen saanut avun Häneltä. Rukouksiini olen saanut vastauksia ja rukoilessa minua on hoidettu. Esim.viinasta pääsin eroon Jeesuksen avulla.
        Mieletön olisin silloin jos tämän kaiken kieltäisin, kieltäessäni valehtelisin itselleni.
        Valehtelussa en näe järkeä, ja ei valehtelu tekisi elämällenikään hyvää.
        Mutta onneksi kaikilla on vapaus usko tai olla uskomatta. Suvaitsevaisuutta ja rakkautta sekin.

"Esim.viinasta pääsin eroon Jeesuksen avulla.
        Mieletön olisin silloin jos tämän kaiken kieltäisin, kieltäessäni valehtelisin itselleni".

Eiköhän todellisuus ole siinä, että pääsit eroon uskosi avulla, mutta sen taidat sitten kieltääkin ja valehetelet itsellesi, että Jeesus sen teki?

• on sitten
        juhani1965 kirjoitti:

ristiriitainen tuo "Pyhä Henki" kun on ohjannut kirjoittajia samasta asiasta niin eri lailla?

Mitkähän olikaan ne "Jeesuksen" viimeiset sanat
        "Pyhän Hengen" mukaan?

Matt. 27:46,50 "Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä."

Vai...

Luuk. 23:46 "Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni. Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä."

vai...

Joh. 19:30 "Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: Se on täytetty, ja kallisti päänsä ja antoi henkensä."?

• sitten ei.
        juhani1965 kirjoitti:

Nyt varmaan annat lähdevitteen väitteellesi, siis kuka kirjallisuuden professori ja missä?

Mikähän ihme ja miksi juutalaiselle olisi U T. verrattuna esimerkiksi Vanhaan Testamenttiin joka on juutalaisten oma pyhä kirja?

Sinulla taitaa olla se ongelma, että uskot kaiken mitä Raamatusta ja Jeesuksesta väitetään, jos se vain auttaa sinua vahvistamaan uskoasi niihin.

• henkistä "yhteyttä" ja ymmärryksien

siirtymistä ilman ajan kahleita.

Ymmärrys siinä on niin pelottavaa.

• oli,

edellisessä elämässään Bodhisattva eli maiterya, Buddhan veli joka myös valaistui.

• edelliseen

6 2/3 vuorokautta mittaisen ajanjakson jälkeen materian luomisen alkamisesta sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä olemassaoloon Sana (Veeda-kirjallisuudessa Garbhodakasayi Visnu eli Visnu). Sana syntyi myöhemmin Kasyapan ja Aditin poikana Vamana. Sitä myöhemmin hän syntyi kuningas Dharman ja Murtin poikana Nara-Narayana. Sana syntyi vielä myöhemmin myös Harinin ja Harimedhan poikana Harina (Veeda-kirjallisuus).

Sitä myöhemmin Sana syntyi Joosuana, Joosadakin poikana Sakarjan, Berekjan pojan mukaan (Sakarjan kirjan 3 luku jae 1 ja 6 luku jae 11) ja sitä myöhemmin Maitreyana eli Bodhhisattvana, Gautama Buddhan (n.563-483 eKr) veljenä joka saavutti valaistumisen ja sitäkin myöhemmin Marian poikana Jeesuksena (Matteus 1 luku jae 20 ja 21).

• Ihmisillä on vain yksi elämä.

• kuolematon sielu

tuhansien inkarnaatioiden pituinen ja lopulta ikuinen.

• sfgsk
        kuolematon sielu kirjoitti:

or it didn't happen.

Voisitko kertoa edes yhden dokumentoidun ja varmistetun inkarnaatiotapauksen?

Nimittäin...minä en usko sinua.

• kuolemato sielu
        jason_dax kirjoitti:

Voisitko kertoa edes yhden dokumentoidun ja varmistetun inkarnaatiotapauksen?

Nimittäin...minä en usko sinua.

niitä on paljon.
        Minulle riittää että itse tiedän sen olevan totta.
        Miksi joku syntyy kuoleman ja kärpästen keskelle afrikkaan ja joku palatsiin? Onko elämä muka näin epäoikeudenmukainen?
        Mietippä että missä maassa haluaisit asua, mikä homma on kovin tuttua, onko jokin ihminen ensinäkemältä "vanha tuttu",
        Minusta jälleensyntymisoppi on poistanut kuoleman pelon ja tilalle on tullut tieto eteenpäinmenosta ja kehittymisestä. On hyvin mielenkiintoinen tulevaisuus joka jatkuu ja jatkuu.

• kuolemato sielu kirjoitti:

niitä on paljon.
        Minulle riittää että itse tiedän sen olevan totta.
        Miksi joku syntyy kuoleman ja kärpästen keskelle afrikkaan ja joku palatsiin? Onko elämä muka näin epäoikeudenmukainen?
        Mietippä että missä maassa haluaisit asua, mikä homma on kovin tuttua, onko jokin ihminen ensinäkemältä "vanha tuttu",
        Minusta jälleensyntymisoppi on poistanut kuoleman pelon ja tilalle on tullut tieto eteenpäinmenosta ja kehittymisestä. On hyvin mielenkiintoinen tulevaisuus joka jatkuu ja jatkuu.

"niitä on paljon."

Joten valitse vain yksi, vaikka se helpoimmin saatavilla oleva.

"Minulle riittää että itse tiedän sen olevan totta."

Millä perusteella tiedät inkarnaation olevan totta?

"Miksi joku syntyy kuoleman ja kärpästen keskelle afrikkaan ja joku palatsiin? Onko elämä muka näin epäoikeudenmukainen?"

On. Tervetuloa todellisuuteen.

"Mietippä että missä maassa haluaisit asua, mikä homma on kovin tuttua, onko jokin ihminen ensinäkemältä "vanha tuttu"."

What does that have to do with the price of bananas? Eli mitä tekemistä tuolla on aiheen kanssa?

"Minusta jälleensyntymisoppi on poistanut kuoleman pelon ja tilalle on tullut tieto eteenpäinmenosta ja kehittymisestä."

Ei, sinä olet vain kiertänyt kuolemanpelon fantasialla.

• kuolematon sielu
        jason_dax kirjoitti:

"niitä on paljon."

Joten valitse vain yksi, vaikka se helpoimmin saatavilla oleva.

"Minulle riittää että itse tiedän sen olevan totta."

Millä perusteella tiedät inkarnaation olevan totta?

"Miksi joku syntyy kuoleman ja kärpästen keskelle afrikkaan ja joku palatsiin? Onko elämä muka näin epäoikeudenmukainen?"

On. Tervetuloa todellisuuteen.

"Mietippä että missä maassa haluaisit asua, mikä homma on kovin tuttua, onko jokin ihminen ensinäkemältä "vanha tuttu"."

What does that have to do with the price of bananas? Eli mitä tekemistä tuolla on aiheen kanssa?

"Minusta jälleensyntymisoppi on poistanut kuoleman pelon ja tilalle on tullut tieto eteenpäinmenosta ja kehittymisestä."

Ei, sinä olet vain kiertänyt kuolemanpelon fantasialla.

palstalla käsitellään asiaa.
        No se liittyy niin että olet elänyt siinä maassa johon kaipaat. Minulla niitä maita on kolme mutta oikeastaan kaipaan vaan Ranskaan. Ne kaksi muuta on Venäjä ja Egypti. Jälleensyntymieni ketjuissa olen elänyt niissä maissa.
        Fantasiat ovat ihania, kuolemaa en pelkää, hänet olen tavannut unessa. Vaikuttava ilmestys.
        Voisin suositella sinulle kirjaa Jälleensyntyminen ja Karman laki, kirjoittanut edesmennyt radiotoimittaja Esko Mustonen. Siinä kerrotaan mm. jälleensyntymistapauksista. Niin voisin, mutta luulen että et sinä lue.

palstalla käsitellään asiaa.
        No se liittyy niin että olet elänyt siinä maassa johon kaipaat. Minulla niitä maita on kolme mutta oikeastaan kaipaan vaan Ranskaan. Ne kaksi muuta on Venäjä ja Egypti. Jälleensyntymieni ketjuissa olen elänyt niissä maissa.
        Fantasiat ovat ihania, kuolemaa en pelkää, hänet olen tavannut unessa. Vaikuttava ilmestys.
        Voisin suositella sinulle kirjaa Jälleensyntyminen ja Karman laki, kirjoittanut edesmennyt radiotoimittaja Esko Mustonen. Siinä kerrotaan mm. jälleensyntymistapauksista. Niin voisin, mutta luulen että et sinä lue.

"No se liittyy niin että olet elänyt siinä maassa johon kaipaat."

Pidätkö minua typeränä?

"Voisin suositella sinulle kirjaa Jälleensyntyminen ja Karman laki, kirjoittanut edesmennyt radiotoimittaja Esko Mustonen. Siinä kerrotaan mm. jälleensyntymistapauksista. Niin voisin, mutta luulen että et sinä lue."

Millä perusteella kyseisen kirjan jälleensyntymistapaukset ovat varteen otettavia? Eli mikä tekee kirjasta uskottavan? Voisitko ehkä tiivistää joitain kertomuksia?

Kirjan lukeminen kestää jonkin verran ja haluaisin tietoa tähän keskusteluun. Ja säästä tuo 'käänteinen psykologia' lapsille. Älä yritä noin ilmiselvästi manipuloida aikuisia ihmisiä.

• kuolematon sielu
        jason_dax kirjoitti:

"No se liittyy niin että olet elänyt siinä maassa johon kaipaat."

Pidätkö minua typeränä?

"Voisin suositella sinulle kirjaa Jälleensyntyminen ja Karman laki, kirjoittanut edesmennyt radiotoimittaja Esko Mustonen. Siinä kerrotaan mm. jälleensyntymistapauksista. Niin voisin, mutta luulen että et sinä lue."

Millä perusteella kyseisen kirjan jälleensyntymistapaukset ovat varteen otettavia? Eli mikä tekee kirjasta uskottavan? Voisitko ehkä tiivistää joitain kertomuksia?

Kirjan lukeminen kestää jonkin verran ja haluaisin tietoa tähän keskusteluun. Ja säästä tuo 'käänteinen psykologia' lapsille. Älä yritä noin ilmiselvästi manipuloida aikuisia ihmisiä.

ettei tule manipuloitua aikaista ihmistä.
        Et ole typerä vaan liian älykäs minulle.

• von Roosen

Enpä tiedä miten asia on, mutta hahmotan tuota itselleni näin:
      Jumalassa on kaikki ominaisuudet ja yksi ominaisuuksista on puhtaalta nimeltään rakkaus. Jumala lähettää puhtaan rakkauden silloin tällöin maanpäälle; Buddhan sisällä, Jeesuksen sisällä jne. Puhtaus on avainsana, sillä useimmilla rakkaus ei näy puhtaana, vaan ikäänkuin verhottuna.

Kerroit, että Jeesus oli Buddhan oppien kannattaja. Ehkä se johtui siitä, että molemmissa ilmeni puhdas rakkaus. Sama tunnistaa saman -ilmiö. Vanha tuttu juttu -ilmiö. En tiedä, mutta voisiko olla näin?

@)-->-->---

• koska

Raamatussa tehdään selväksi, että Jeesus tuli Jumalan luonta, ja syntyi ihmiseksi, koska sialla oli tärkeä, valtava tarkoitus, että se joka uskoo, pelastuu. Monia miljoonia on tähän mennessä tullut uskoon...!

• pitää korjata heti

Raamatussa tehdään selväksi, että Jeesus tuli Jumalan luonta, ja syntyi ihmiseksi, koska asialla oli tärkeä, valtava tarkoitus, että se joka uskoo, pelastuu. Monia miljoonia on tähän mennessä tullut uskoon...!

• sunnyriver

Jeesus oli aikojen alusta alkaen Jumalana Jumalan rinnalla ja on sitä iäisesti,
      mitä nyt välillä kävi vähän yli 30 vuotta
      elämässä ihmisen elämää täällä.
      Jumala on Jumala isolla J:llä, epäjumalat
      epäjumalia pienellä e:llä.

• Woyen

Jeesuksesta kirjoitetut asiat kuulostavat typeriltä. Ei se tarkoita että hän olisi ollut sitä itse, kyllä sen kaiken paskan alla jotain viisastakin on kun vain etsii ja ymmärtää. Jesse oli uskoakseni itse varsin fiksu mies, hänen sanomansa ympärille kehittynyt uskonto ei. Tai no, ainakin lähtökohtiinsa nähden... Nykyisen kristillisyyden ongelma on se etteivät nämä ihmiset vaivaudu perehtymään omaan uskontoonsa. Kaikki papiston syöttämä tulkinta käy jos sekään. Vaikka näin se on kautta ihmiskunnan historian ollut, miksei pyhiä kirjoituksia käytetä hyödyksi nyt kun tavallinen kansakin voi niitä lukea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5247
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2854
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1596
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1115
    Aihe