lost on jo pilalla

Liquid-Ocelot92

joku 5 ja 6 kausi pilalla on sanon minä eikö jo riitä 85 jaksoa mutta kun ei 120 ei hyvää päivää

4

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuliusHeid

      Miten voit sanoa noin kun et ole nähnyt jaksoakaan 5. ja 6.kaudesta? Ihanko todella olet sitä mieltä, että sarjan olisi voinut lopettaa 4. kauden cliffhangeriin?

      Ei, kaksi viimeistä kautta eivät ole venyttämistä vaan kolmoskautta käsikirjoittaessa sarjan pääkäsikirjoittajat saivat aikaan sopimuksen jolla sarja lopetetaan 48 jakson (nyt siis jäljellä 34)aikana. Heidän mielestään sarja voitiin lopettaa ainoastaan tuon jaksomäärän aikana. Jos jotkut luulevat, että käsikirjoittajat eivät ole ikinä tienneet, miten sarja lopetetaan niin olette väärässä. Lindelof ja Cuse ovat aina tienneet että Lostilla on alku, keskikohta ja loppu. He eivät vaan tienneet sarjan alussa kuinka monta jaksoa siihen menisi, minkä takia paria ensimmäistä kautta vaivaa lievä hidastempoisuus ja uusien kysymysten esittäminen.

      Joten nyt tulevat tuotantokaudet etenevät varmasti heidän suunnitelmien mukaan ja eikä täytejaksoja tule vastaan.

      P.S. Eikös se Pako ole pikemminkin jo pilalla. Eikö kaksi tuotantokautta olisi riittänyt?

    • hölkötipöttö

      Se vaan jatku ja jatku. Naurettavaa kuinka ne keksii jatkoa jatkoon? elääkö ne sielä vuosikausiakin? Sarja meni pilalle heti ku ne löysi sen maanalaisen paikan -.-

      • iltavilli

        ...olet mielipiteinesi väärässä!


    • Lovebug´

      No mitäs tänne sit tuut itkemään ? O__o ketään ei kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe