Eroakirkosta.info

Uusi suosikkisivu

23

1797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo Kokkonen

Pikaisella vilkaisulla .info -sivusto näyttää asialliselta. Nythän se tarjoaa pitkälti sitä infoa, joka .fi -sivustolta puuttuu. Ja oivallus on mielestäni tässä se hienoin juttu, rohkea ja hyvä veto. Mihin palvalu johtaa, sitä en tiedä, mutta sen päättääkin verkon käyttäjä.

• ihan ok

Muuten ihan ok, mutta mitä ihmettä;

"Jos haluat erota kirkosta, ota yhteyttä kotiseurakuntaasi.
        Voit erota myös maistraatin erolomakkeella. Eroamalla maistraatin kautta et tue mitään aatteellista tahoa."

MISSÄ IHMEESSÄ on linkki eroakirkosta.fi sivustolle?? Sitä kautta kun eroaminen sitä haluaville käy ylivertaisesti nopeimmin ja kätevimmin!

Ikävää ettei tätä linkkiä ole lisätty.

• Jori Mäntysalo

Kello 14-17 välisenä aikana erosi 94 ihmistä. Se on enemmän kuin yksi eroaja kahdessa minuutissa.

Siis EK-info aiheutti eroakirkosta.fi:lle eropiikin, joka on ihan samanlainen kuin omien tiedotteidemme jälkeen.

• Poison.
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

Kello 14-17 välisenä aikana erosi 94 ihmistä. Se on enemmän kuin yksi eroaja kahdessa minuutissa.

Siis EK-info aiheutti eroakirkosta.fi:lle eropiikin, joka on ihan samanlainen kuin omien tiedotteidemme jälkeen.

Selvä uusi suosikki siis? ;-)

Harmi ettei tuo sivusto aukea minulla vaikka olen yrittänyt monesti, tiedä mitä missaankaan...

• Jori Mäntysalo
        Poison. kirjoitti:

Selvä uusi suosikki siis? ;-)

Harmi ettei tuo sivusto aukea minulla vaikka olen yrittänyt monesti, tiedä mitä missaankaan...

MTV3:n uutisten mukaan sivulle olisi "murtauduttu", mikä tarkoittanee kai DOS-hyökkäystä. Voi olla, vaan epäilen että sivusto vain kaatui kun liikaa kävijöitä tuli ensimmäisenä päivänä kurkkaamaan sivua. Ainakin minä näin SQL:n virheilmoituksen.

• Poison.

MTV3:n uutisten mukaan sivulle olisi "murtauduttu", mikä tarkoittanee kai DOS-hyökkäystä. Voi olla, vaan epäilen että sivusto vain kaatui kun liikaa kävijöitä tuli ensimmäisenä päivänä kurkkaamaan sivua. Ainakin minä näin SQL:n virheilmoituksen.

2008-10-13 18:00 171

Yli kahdensadan mennään...

• Poison.
        Poison. kirjoitti:

2008-10-13 18:00 171

Yli kahdensadan mennään...

Yli kolmensadan mennään.

2008-10-13 20:00 281

Mikä on muuten suurin määrä joka tunnissa on koskaan eronnut? Tässä on viimeisen parin tunnin aikana menty yli 50 eroajaa/h vauhtia.

• Jori Mäntysalo
        Poison. kirjoitti:

Yli kolmensadan mennään.

2008-10-13 20:00 281

Mikä on muuten suurin määrä joka tunnissa on koskaan eronnut? Tässä on viimeisen parin tunnin aikana menty yli 50 eroajaa/h vauhtia.

Tuskin se voi olla muulloin kuin 100,000. eroajan tiedotteen päivänä eli 17.2.2008. Kello 17-18 erosi 191 ihmistä, eli keskimäärin 19 sekunnin välein.

Vaikea keksiä mikä enää voisi tehdä noin rajun piikin. 200,000. tiedote tulee aikanaan, mutta se ei ole yhtä maaginen luku kuin 10^5.

• hepjep

Tuskin se voi olla muulloin kuin 100,000. eroajan tiedotteen päivänä eli 17.2.2008. Kello 17-18 erosi 191 ihmistä, eli keskimäärin 19 sekunnin välein.

Vaikea keksiä mikä enää voisi tehdä noin rajun piikin. 200,000. tiedote tulee aikanaan, mutta se ei ole yhtä maaginen luku kuin 10^5.

Viime vuoden kokonaiseromäärän ylittyminen (ja sen jälkeisten erojen kaikkien oleminen "plussaa") ensi kuun vaihteen tienoilla, ehkäpä yhdistettynä perinteiseen muistutukseen vuoden viimeisen päivän tilanteen vaikutuksesta ensi vuoden verotukseen?

• Faktio
        ihan ok kirjoitti:

Muuten ihan ok, mutta mitä ihmettä;

"Jos haluat erota kirkosta, ota yhteyttä kotiseurakuntaasi.
        Voit erota myös maistraatin erolomakkeella. Eroamalla maistraatin kautta et tue mitään aatteellista tahoa."

MISSÄ IHMEESSÄ on linkki eroakirkosta.fi sivustolle?? Sitä kautta kun eroaminen sitä haluaville käy ylivertaisesti nopeimmin ja kätevimmin!

Ikävää ettei tätä linkkiä ole lisätty.

Kyllä siellä on linkki maistraatin sivuille.

Siellä lukee myös että silloin ette jätä jollakin aatteelliselle järjestölle tietojanne käytettäväksi.

http://www.eroakirkosta.info

Samalla voitte tutustua fakta tietoon.

• hakusanaa
        Faktio kirjoitti:

Kyllä siellä on linkki maistraatin sivuille.

Siellä lukee myös että silloin ette jätä jollakin aatteelliselle järjestölle tietojanne käytettäväksi.

http://www.eroakirkosta.info

Samalla voitte tutustua fakta tietoon.

Jeesus, mutta se ei tuottanut yhtään osumaa.
        Tosiaan, kirkko on kerrankin päättänyt esitellä enemmän faktaa ja siksi jättänyt tärkeimmän satuolentonsa kokonaan pois.

• fkgj

että kokevat olevansa pakotettuja tekemään, yrittämään jotain, mitä tahansa, kirkosta eroamisen patoamiseksi. Vaikutus on vaan päinvastainen. Melkein käy sääliksi, ei kuitenkaan ihan.

• sellaista se on.

Hyvää työtä, taikausko kuolee pikapuoliin.

• keskellä kylää

ja ihmisten sydämissä ikuisesti. Kunhan väki vähenee turhista hiekankantajista, ryhtyy suuri vapaaehtoisten ihmisten joukko pitämään huolta kirkon lattioiden kunnosta.

• keskellä kylää kirjoitti:

ja ihmisten sydämissä ikuisesti. Kunhan väki vähenee turhista hiekankantajista, ryhtyy suuri vapaaehtoisten ihmisten joukko pitämään huolta kirkon lattioiden kunnosta.

kuten aikaisempien mytologioiden kirkoille. Toki niistä ehkä useampi säilyy paremmin, ainakin minä olen sitä valmis tukemaan.

Siis siinä vaiheessa kun tuo systemaattinen taikauskon levitys on niistä loppunut.

• historian puolesta
        Nas.se kirjoitti:

kuten aikaisempien mytologioiden kirkoille. Toki niistä ehkä useampi säilyy paremmin, ainakin minä olen sitä valmis tukemaan.

Siis siinä vaiheessa kun tuo systemaattinen taikauskon levitys on niistä loppunut.

Kirkot tulee säilyttää, koska ne ovat arvokkaita kulttuurihistoriallisesti ja arkkitehtuurisista näkökulmista. Niissä on myös merkittävää taidetta.

• räpsy
        historian puolesta kirjoitti:

Kirkot tulee säilyttää, koska ne ovat arvokkaita kulttuurihistoriallisesti ja arkkitehtuurisista näkökulmista. Niissä on myös merkittävää taidetta.

kirkko rakennuksensa itse.

• Minusta sivuilla oli ikäviä johdattelevia kysymyksiä, kuten naispappeuden yhteydessä:

"Pitäisikö kansankirkon hyväksyä erilaisuutta nykyistä enemmän?

Kyllä
      Ei, nykyinen linja on hyvä
      Ei, päinvastoin nykyistä vähemmän"

Edellä oli viitattu naispappeuden vastustajiin erilaisuutena. Siis annetaan kuva, että jos ei suvaitse suvaitsemattomuutta on suvaitsematon.

Ei ihme, että porukka eroaa kirkosta, kun yli 20 vuodessa ei ole saatu tuota naispappeusasiaa kuntoon. Suuri osa näistä naispappeutta vastustavista on ottanut pappisvihkimyksensä naispappeuden sallimisen jälkeen.

Samalta sivulta:

"Kirkko ei hyväksy naispappeutta vastustavien pappien kieltäytymistä jumalanpalveluksista naispappien kanssa."

Sopii miettiä millainen työilmapiiri on, jos toinen papeista katsoo, ettei toinen saisi tehdä työtä sukupuolensa takia. Tällainen työilmapiiri itsessään on sukupuolista syrjintää.

• jos minä vastaisin jonkin firman brändistä, en ehti ensimmäisenä olisi mainostamassa ja nostamassa erityisesti esiin niitä kaikkia vahinkoja ja hölmöilyjä mitä firmalle on aikanaan sattunut.

Toisaalta, se toinen vaihtoehtokaan, imaginäärisen jumalan kauppaaminen, ei oikein uppoa kansaan.

Olemattoman tuotteen myynnissä on omat haasteensa.

• Atte Ateisti

"Pitäisikö kansankirkon hyväksyä erilaisuutta nykyistä enemmän?

Kyllä
        Ei, nykyinen linja on hyvä
        Ei, päinvastoin nykyistä vähemmän"

Tuohonkin johdattelevaan kysymykseen oli vaikea löytää pätevää vaihtoehtoa. Olisin vastannut: samantekevää kirkosta eronneelle.

Ja kysymys oli jo määritellyt, että kysymyksessä on sitten KANSAN eikä valtionkirkko, vaikka olen termistä eri mieltä.

• Musikantti

...antoi tuo sivusto. Vapaa-ajattelijoiden propaganda ei ole ihan kokonaan rehellistä ja paikkaansa pitävää.

• -.-.--

Mitkä kohdat ovat valheellisia?

• Musikantti
        -.-.-- kirjoitti:

Mitkä kohdat ovat valheellisia?

"Tällä hetkellä suurin este vakaumusten tasa-arvolle Suomessa on evankelis-luterilaisen kirkon perustuslaillinen valtionkirkkoasema."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4196
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2729
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      149
      1167
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe