mitä olette mieltä olette jannike sandströmistä minusta se on todella hyvä laulaja todella kaunis ääni
jannike sandström
17
2742
Vastaukset
- funty
Niin on, erittäin epäreilua että jannikea on näytetty niin vähän telkkarissa! Tyttö on ihan selvästi nätein ja sen lisäksi laulaa tosi kauniisti!
- angelina5
aivan!!!!! Mitä tuotantoyhtiö on ajatellut!????
Jannike on varma esiintyjä ja laulaa hyvin mutta on jäänyt niin varjoon!! Häntä pitää sit äänestää MONTA KERTAA!!!
- itsekeskeistä mammaa
jos se oli se, joka tekee ensin lapsen ja jättää sitten tuosta noin vaan, kun " mamman pitää päästä luomaan uraa", niin FY FAN, hyi hitto!
- Joutaa pois
Ansaitsee mennä kotiin vaihtamaan niitä ripulipaskasia vaippoja.
- tjallamalla
jannikella ei todellakaan ole mitään lapsia eikä ole hankkimassa vielä pitkään aikaan! ha ha tarkistakaa faktanne ennen kun alatte haukkua sitä
- aaaaaaaaaaaaaa
ei sil oo lapsia
- tuppaa menemään sekaisin
nämä tämän vuotiset idolssit.....
- juanitaaaaaaaaaa
tuppaa menemään sekaisin kirjoitti:
nämä tämän vuotiset idolssit.....
ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras
- jaahhh
juanitaaaaaaaaaa kirjoitti:
ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras
NII jotkut ei näköjää erota perseest olevii IDOLSIST JA JANNIKEE!!!!
- krii
jannike on paras.
- mia:)
Jannikella ei kyllä oo lapsia.. hän oli minun musiikinopettajani 2 vuotta sitten ku itse olin seiskalla :D kivoja muistoja on siitä ajasta kun oltiin hänen kanssa Turussa esiintymässä semosessa Skolmusik 2007 jutussa. Hänellä on kyllä todella kaunis ääni jaa muutenki tosi mukava tyyppi :D et kannattaa äänestä jos haluu :P
- Anonyymi
Hän on mun musa ope nyt :3 oon kans seiskalla mut harmi että hän lopettaa kesän jälkeen
- mia:)
Ja nii jos on irc-galleriaa nii saa liittyy siihen Idols-Jannike yhteisöön :D
- PLAAAAAH !!!!!!!!!!
PLAAAAAH
- 14,98
voittaa ihan saletisti
- minttumia
toivotaan vaa nyt et se pääsee jatkoon ku ei oo näytetty paljon telkkarissa :/
- Anonyymi
Jannike Sandströmillä ei ole lapsia. Hän on tosi kaunis , ja mun mielestä kehittynyt PALJON laulamisessa. Hänellä on todella kaunis ja upea ääni. 🥰 hän on mun lempilaulaja ja on tosi mukava ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501852- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91511- 811224
- 811070
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010