jannike sandström

janihki

mitä olette mieltä olette jannike sandströmistä minusta se on todella hyvä laulaja todella kaunis ääni

17

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funty

      Niin on, erittäin epäreilua että jannikea on näytetty niin vähän telkkarissa! Tyttö on ihan selvästi nätein ja sen lisäksi laulaa tosi kauniisti!

      • angelina5

        aivan!!!!! Mitä tuotantoyhtiö on ajatellut!????
        Jannike on varma esiintyjä ja laulaa hyvin mutta on jäänyt niin varjoon!! Häntä pitää sit äänestää MONTA KERTAA!!!


    • itsekeskeistä mammaa

      jos se oli se, joka tekee ensin lapsen ja jättää sitten tuosta noin vaan, kun " mamman pitää päästä luomaan uraa", niin FY FAN, hyi hitto!

      • Joutaa pois

        Ansaitsee mennä kotiin vaihtamaan niitä ripulipaskasia vaippoja.


      • tjallamalla

        jannikella ei todellakaan ole mitään lapsia eikä ole hankkimassa vielä pitkään aikaan! ha ha tarkistakaa faktanne ennen kun alatte haukkua sitä


    • aaaaaaaaaaaaaa

      ei sil oo lapsia

      • tuppaa menemään sekaisin

        nämä tämän vuotiset idolssit.....


      • juanitaaaaaaaaaa
        tuppaa menemään sekaisin kirjoitti:

        nämä tämän vuotiset idolssit.....

        ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras


      • jaahhh
        juanitaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras

        NII jotkut ei näköjää erota perseest olevii IDOLSIST JA JANNIKEE!!!!


    • krii

      jannike on paras.

    • mia:)

      Jannikella ei kyllä oo lapsia.. hän oli minun musiikinopettajani 2 vuotta sitten ku itse olin seiskalla :D kivoja muistoja on siitä ajasta kun oltiin hänen kanssa Turussa esiintymässä semosessa Skolmusik 2007 jutussa. Hänellä on kyllä todella kaunis ääni jaa muutenki tosi mukava tyyppi :D et kannattaa äänestä jos haluu :P

      • Anonyymi

        Hän on mun musa ope nyt :3 oon kans seiskalla mut harmi että hän lopettaa kesän jälkeen


    • mia:)

      Ja nii jos on irc-galleriaa nii saa liittyy siihen Idols-Jannike yhteisöön :D

      • PLAAAAAH !!!!!!!!!!

        PLAAAAAH


    • 14,98

      voittaa ihan saletisti

      • minttumia

        toivotaan vaa nyt et se pääsee jatkoon ku ei oo näytetty paljon telkkarissa :/


    • Anonyymi

      Jannike Sandströmillä ei ole lapsia. Hän on tosi kaunis , ja mun mielestä kehittynyt PALJON laulamisessa. Hänellä on todella kaunis ja upea ääni. 🥰 hän on mun lempilaulaja ja on tosi mukava ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe