mitä olette mieltä olette jannike sandströmistä minusta se on todella hyvä laulaja todella kaunis ääni
jannike sandström
17
2736
Vastaukset
- funty
Niin on, erittäin epäreilua että jannikea on näytetty niin vähän telkkarissa! Tyttö on ihan selvästi nätein ja sen lisäksi laulaa tosi kauniisti!
- angelina5
aivan!!!!! Mitä tuotantoyhtiö on ajatellut!????
Jannike on varma esiintyjä ja laulaa hyvin mutta on jäänyt niin varjoon!! Häntä pitää sit äänestää MONTA KERTAA!!!
- itsekeskeistä mammaa
jos se oli se, joka tekee ensin lapsen ja jättää sitten tuosta noin vaan, kun " mamman pitää päästä luomaan uraa", niin FY FAN, hyi hitto!
- Joutaa pois
Ansaitsee mennä kotiin vaihtamaan niitä ripulipaskasia vaippoja.
- tjallamalla
jannikella ei todellakaan ole mitään lapsia eikä ole hankkimassa vielä pitkään aikaan! ha ha tarkistakaa faktanne ennen kun alatte haukkua sitä
- aaaaaaaaaaaaaa
ei sil oo lapsia
- tuppaa menemään sekaisin
nämä tämän vuotiset idolssit.....
- juanitaaaaaaaaaa
tuppaa menemään sekaisin kirjoitti:
nämä tämän vuotiset idolssit.....
ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras
- jaahhh
juanitaaaaaaaaaa kirjoitti:
ei jannikella on lapsia!!! se on se linda! Jannike on just paras
NII jotkut ei näköjää erota perseest olevii IDOLSIST JA JANNIKEE!!!!
- krii
jannike on paras.
- mia:)
Jannikella ei kyllä oo lapsia.. hän oli minun musiikinopettajani 2 vuotta sitten ku itse olin seiskalla :D kivoja muistoja on siitä ajasta kun oltiin hänen kanssa Turussa esiintymässä semosessa Skolmusik 2007 jutussa. Hänellä on kyllä todella kaunis ääni jaa muutenki tosi mukava tyyppi :D et kannattaa äänestä jos haluu :P
- Anonyymi
Hän on mun musa ope nyt :3 oon kans seiskalla mut harmi että hän lopettaa kesän jälkeen
- mia:)
Ja nii jos on irc-galleriaa nii saa liittyy siihen Idols-Jannike yhteisöön :D
- PLAAAAAH !!!!!!!!!!
PLAAAAAH
- 14,98
voittaa ihan saletisti
- minttumia
toivotaan vaa nyt et se pääsee jatkoon ku ei oo näytetty paljon telkkarissa :/
- Anonyymi
Jannike Sandströmillä ei ole lapsia. Hän on tosi kaunis , ja mun mielestä kehittynyt PALJON laulamisessa. Hänellä on todella kaunis ja upea ääni. 🥰 hän on mun lempilaulaja ja on tosi mukava ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215725Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744721868Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211252Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111213Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861083Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23867Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59865