Onko Concerta lähellä amfetamiinia? Siihen täytyy kuitenkin olla huumausaineresepti. 54 mg, aamuisin, onko iso annos?
Concerta ja amfetamiini
15
17612
Vastaukset
- murkina
tuskin ole kovin lähellä eikä edes johdannainen. Vaikuttava aine on Metyylifenidaattihydrokloridia kun Ritalinissa se on pelkkä Metyylifenidaatti. Toimii kuten amfetamiini eli lisää etuaivolohkoissa Dopamiinin eritystä ja tasaa oloa tarkkaavaisuushäiriössä. Jos normaali ihminen ottaa lääkettä nii se piristää tosin miedommin kuin amfetamiini, mutta on väärinkäyttöpotentiaalinen.
- vaikuttava aine
on sama.
Miksi sitten huumausainerespti jos ei ole huumausaine? - lääkehiiri
vaikuttava aine kirjoitti:
on sama.
Miksi sitten huumausainerespti jos ei ole huumausaine?Concerta on Ritalinin hidastettu versio, depot-versio siis. Kertokaapa, että miksi melko voimakas keskushermostostimulantti kofeiini on ilman reseptiä saatavissa apteekeista kofeiinipillerien muodossa. Samoin vahva huumausaine alkoholi, josta on paljon haittavaikutuksia, on yleisesti myynnissä niin paljon kuin kehtaa ostaa. Sen sijaan LÄÄKKEIKSI kehitettyjä huumausaineita vahditaan hyvin tarkkaan ja niiden käyttöä moralisoidaan, mutta nämä moralisoijat ottavat perjantaipullon ja aamukahvit sen kummempia miettimättä. Mikä logiikka?
- oikeastaan
Metyylifenidaatti ja metyylifenidaattihydrokloridi ovat sama aine. HCl on suola.
Ritalinin ja Concertan ero on ainoastaan fyysinen. Concerta on depottabletti ja Ritalin kapseli. Näin Concerta vapauttaa lääkettä hitaammin ja tasaisemmin. Korjatkaa jos olen väärässä. - pilleritkö
MITEN MÄ VÄSÄÄN VEDOT NIISTÄ KU JOKU VÄITTI ET SIINÄ 27MG DEPOT PITKULAISESSA LÄÄKKEESSÄ ON HIDASTAVA AINE TOISESSA PÄÄSSÄ PILLERIÄ. ONKO TOTTA? KIIRE!
- Pirinisti
pilleritkö kirjoitti:
MITEN MÄ VÄSÄÄN VEDOT NIISTÄ KU JOKU VÄITTI ET SIINÄ 27MG DEPOT PITKULAISESSA LÄÄKKEESSÄ ON HIDASTAVA AINE TOISESSA PÄÄSSÄ PILLERIÄ. ONKO TOTTA? KIIRE!
Kuori valkoinen kuori ja sen alla oleva läpinäkyvä kuori ja valkoinen osa klikkikuppiin punaisella ei tee yhtään mitään kuorissa vaikuttavaa ainetta = kielen alle liukenemaan T: pirinisti.
- conzerta
itelle laitettiin 18mg conserta,joka haetaan joka aamu mielenterveys puolelta tätä vielä n 2vko ja sitten keskustellaan lääkärin kanssa miten on tää kuukausi mennyt. itellä tuo aika paljo nb väsymystä enkä kyllä pahemmin jaksa keskittyä edelleenkään,joten luultavasti nostavat määrää 36mg:aan...
54mg olen myös kokeillut ja niistä sain melkoset vatsa kivut,väsytti muttei uni tullut... - Spfkkskakskdk
Lääkäri määräsi concertaa opiskeluun kun ei suostunut antamaan piracetaamia (joka on täysin turvallinen). Uskomatonta touhua. Pienen mietinnän jälkeen kuitenkin uskaltauduin sitten näihin concertoihin koskea (ajattelin että parempi kuin ei mitään ja toivotaan parasta), käytin muutamia päiviä ja nyt kärsin jostain saatanan nykäyksistä. Leuka nykii aina välillä ja samoin pää.
Saatanan lääkärit. Täysin turvalliset aineet kuten pirasetaami ja modafinil on suomalaisten lääkäreiden mielestä äärimmäisen vaarallisia, kun taas SSRI-lääkkeitä, aivoja tuhoavia neuroleptejä sun muita määrätään kuin karkkia. Ei jumalauta, SIIS MITÄ VITUN VITTUA!!!? - concerta36mg
ainaki 36mg concertassa valkoinen osa on kaasu ja ruskea jarru joten pitää ottaa valkoista jos haluu vauhdin päälle ja ruskeeta jos haluu vauhtia pois :D näin yksinkertaista. jos otat molemmat ei tapahdu mitään ellet ota alkon kanssa
- Miteononon
Aiheuttaako Concerta genimuutoksia aivoissa ja Suolistosyövän.
- Kjhkkkjvcg
Haluaisin ostaa sinulta tätä Concerttaa myytkö sitä minulle!
- Consertakivääri
Kjhkkkjvcg kirjoitti:
Haluaisin ostaa sinulta tätä Concerttaa myytkö sitä minulle!
Joo. Paljonko haluat 1kpl/10€, 2/15€, 3kpl/10€. 6kpl/40€. 10kpl/60€. 1prk/150€.
- Consertakivääri
Consertakivääri kirjoitti:
Joo. Paljonko haluat 1kpl/10€, 2/15€, 3kpl/10€. 6kpl/40€. 10kpl/60€. 1prk/150€.
3kpl/20€
- Anonyymi
Consertakivääri kirjoitti:
3kpl/20€
Otan kaikki
- Consertalääkityksenä
http://gimmyh.blogspot.fi/2010/10/oljya-aivoille.html?m=1 , yllä olevassa linkissä hieman aiheesta, mitä on conserta, sekä mihin se auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26910884Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4073003Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77989
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41971Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21833Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817