Sampopankin Web-sivuilla on nyt vihdoinkin kauan kaivattu tiedote, jonka aiemmin puuttuessa olen täällä moneen kertaan joutunut korjaamaan eri kirjoittajien vääriä tietoja. Tiedote alkaa sanoin:
"Sampo Pankin asiakkaiden talletukset kuuluvat suomalaisen talletus- ja sijoittajansuojan piiriin. Sampo Pankki Oyj on suomalainen osakeyhtiö ja on Suomen Talletussuojarahaston jäsen."
Tiedotteen lopussa todetaan:
"Sampo Pankki on ilmoittanut suunnitelmistaan, jonka myötä se muuttuisi Danske Bank A/S:n Suomen sivuliikkeeksi. Arvioiden mukaan Sampo Pankista voi tulla Danske Bankin sivuliike aikaisintaan vuoden 2009 toisella neljänneksellä."
Sampopankin suomalaisuus ja talletussuoja
3
348
Vastaukset
- menee ensisyksyyn ja silloin
sampo on tanskalainen sivukonttori.tanskalaiset muuten omistaa sen jo nyt 100%
- outoa..
Mitä höpiset? Ei kovin älykkäältä ainakaan vaikuta.
Olet tietysti niitä hörhöjä jotka luulevat että talletussuoja muuttuu turhaksi kun Sampo muuttuu sivukonttoriksi ja talletuossuoja Tanksaan?
Päinvastoin.. - sivukonttori
Hallituksen päätöksen mukaan Suomessa toimiville sivukonttoreillekin taataan suomalainen talletussuoja. Eli talletussuoja tulee olemaan vähintään yhtähyvä kuin suomalaispankeillakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223