Miten arvet pois???

Epätietoinen

Onko olemassa mitään keinoa millä saisi käsivarresta arpia pois edes vähän?Kyseessä on viiltohaavoja muutama ja ne on ikävän näköisiä kädessä.Onko siis esim.olemassa jokin voide mikä voisi vähän edes hävittää noita viiltoarpi jälkiä.Arvet on siis käsivarressa.

51

24415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auline

Voisit kokeilla mikrohiontaa niille arville.. riippuen tietysti minkä ikäsiä ne arvet on et miten niit kannattaa hoitaa, sit ois sellasen ku gerneticin syncro-voidetta (en ihan varma oikeinkirjotuksesta.. x) ). Se on tarkotettu arpien hoitoon ja esim. raskauarpien ennaltaehkäsyyn ja hoitoon..
      Eli suosittelen meneen vaik kosmetologin pakeille kysymään neuvoa, osa on erikoistunu arpien ym. hoitoon. Tämä siis jos et lääketieteellisin keinoin halua arpiisi koskea..?

Ihan kotikonstina kannattaa kokeilla kuivaharjausta ja koskeuttavaa voidetta..

• moi :D

KELO-COTE Scar Gel

• "Juuri plastiikkakirur...

Hei, Olin itse juuri plastiikkakirurgilla leikkauksessa. Kyselin häneltä arvista, joita minulla on. Vastaukseksi sain että paksut arvet on luonnon keino nuorella parantaa haavat liian hyvin. Siksi joillakin olevia paksuja arpia on vaikea parantaa esim. leikkauksella vaan arpi voi olla leikkauksen vuoden silikonilaastarien pidon jälkeen entistä paksumpi. On siis hyvin yksilöllistä. Itse ajattelin turvautua Joe Blascon voiteisiin joista löytyy erittäin peittäviä vaihtoehtoja

• aulinw

Sit vielä et onks siin arves keloidi-muodostumista ni seki vaikuttaa et auttaako mikään niihin, vai muodostuuks niihin vaan lisää arpikudosta...

Blaasco nyt on mitä on.. en suosittelis sitä kauheesti käyttää kasvojen alueella, koska se (puheista huolimatta...) tukkii ihohuokosia..

• viivi

Kerroit Joe Blasco-voiteesta... Olisin kiinnostunut, mutta mistä sitä oikein saa?

• Joe
        viivi kirjoitti:

Kerroit Joe Blasco-voiteesta... Olisin kiinnostunut, mutta mistä sitä oikein saa?

http://www.cosmeshop.fi/t/

• auline
        viivi kirjoitti:

vaikka stocmannilta.... mut tosiaan ne on kalliita ja noh.. ne on mitä on...

• satunnaiseen
        viivi kirjoitti:

Itse pilasin ihoni Blascon peitevoiteella, koska se tosiaan tukkii ihohuokoset. Ymmärsin lopettaa sen käytön aivan liian myöhään ja vasta lääkekosmetiikalla sain edes jotain korjattua vuosien työn tuloksena. Tukkeumat lähti repimällä kokonaisina, mutta ohuen ihon kohdalta ei ollenkaan.

• Kohtalotoveri

Mulla on kans kuvailemiasi viiltoarpia käsivarsissa ja plastiikkakirurgi sanoi, ettei niitä nykytekniikalla pois saada siten, ettei ne näkyisi joka tapauksessa ja kallista olisi. Olen kokeillut Blascon kaikki tuotteen kevyimmästä peittävimpään ja ei todellakaan ole apua. Olen juuri miettimässä jotain siroa tatuointiviritelmää. Oletko nähnyt laulaja Pinkin ranteet. Naisella on takana kaikenlaista. Hänellä kiertää mm. ranteita ihan kivannäköiset koristeelliset tekstit, aika leveät mutta ei haittaa. Tsemppiä!!

• Amorion

Mulla on myös arpia ranteissa. Ne ovat häirinneet minua todella paljon, mutta en jaksa enää välittää. Se on taakse jäänyttä elämää ja olen selvinnyt siitä.

• Anonyymi

Minulla on taas jaloissa ja kun kesä tulee niin se vähän arveluttaa mua itseä ne ei kovin haittaa mutta se mitä vanhempani ja muut ajattelisivat niistä😬😬

• tatuoitu

..jotain siroa tatuointia arpiesi päälle.

mulla oli koko vasen käsivarsi useita, rumia, syviä viiltoarpia täynnä. yritin kaikkeni: peittää blascolla, pitkähihaisella.. kävin jopa kokeilemassa plastiikkakirurgilla laserhiontaa muutamaan viiltoon - ei apua, sikahintaista kylläkin. lekuri itsekin totesi, että eipä taida tekniikka riittää, joten meikkivoidetta vaan päälle tai sitten tatuointi.
      päädyin tatuointiin.

kansioista on hankala löytää ristiin rastiin menevien arpien päälle sopivaa kuvaa, mutta ainahan voi keksiä itse, tai antaa taiteellisen kaverin suunnitella. esim. siro kukkaköynnös - niin kuin itselläni on - sopii mainiosti viiltojen peitoksi.
      oon tosi tyytyväinen käteeni nyt, tuli niistä jäljistä niin huonot muistot mieleen.

lopputulokseen vaikuttaa oikeastaan vain tatuoijan ammattitaito, joten ei kannata mennä puoskarille. mulla jäljet ovat menneet hienosti peittoon, vaikka nyt oli kyseessä lähes toivottoman näköiseksi runneltu händy.

suosittelen!

• hrahrhs

TATUOINTI ON VIELÄ VAIKEAMPI PEITTÄÄ kuin arvet ja monet (esim. työnantajat ja iäkkäämmät ihmiset) paheksuvat tatuointeja yhtä paljon kuin viiltojälkiriviä ranteessa.

Lisäksi tatuointi voi yhtä lailla alkaa kaduttamaan jälkeenpäin. Ne eivät esim. naisilla sovi välttämättä hääpuvun kanssa.

• Xucu

No entäpä jos on alaikäinen? Eihän ne tatuointeja
        Saa ottaa?
        Itelläki on käsi täynnä arpia :(

• kukkakeppimoi

sinkki voide vaalentaa arpia, saa kädet näyttämään vähän paremmilta. ei tietenkään poista kokonaan, mutta auttaa. kokemusta löytyy.

• asdgh

mistä tätä sinkki voidetta vois ostaa kun itelläkin on tuosa kädesssä muutama arpi ja häpeän niitä ja häiritsevät muutenkin..

• dermis.

googlaa dermaroller. häivytti leveää luomenpoistoarpeani, ja tulokset lisääntyy hoitokertojen myötä. Tilasin UK ebaysta.

• vastaus10

Vanha viestiketju jo mutta haluaisin sanoa oman kokemukseni arvista. Minulla on atooppinen ihottuma ja lapsena se oli todella paha. Jäänyt arpia paljon ympärikehoa. Itse olen kuorinut joka suihkukerralla ihoni ja hangannut sitä kunnolla sienellä jotta kaikki kuollut nahka lähtisi pois ja uutta pääsisi kasvamaan tilalle. Lisäksi rasvaan itseäni sinkkirasvalla ja välillä ihan perus voiteilla jotta iho uusiutuisi nopeaa. Ja tämä keino on tehonnut ja olen hyvin tyytyväinen! :)

• viuluski

Täällä myös atooppinen ihottuma, viiltelyarpia löytyy, mut vaikka rasvaan 2-3 kertaa päivässä niin ei ne arvet mihinkään katoa. Vaalenevat tosin, mutta se tapahtuu joka tapauksessa. Ite en jaksa hävetä tai peitellä erityisemmin arpia - koulussa ja muualla missä vieraita ihmisiä ympärillä, pyrin kohteliaisuussyistä peittämään.Mut kotona ja ystävien lähellä en häpeä jälkiä. aina kun nään ne, muistan menneisyyteni ja sen että sinne ei palata enää koskaan. Ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta peittää niitä. Käden ulkosivulla olevat arvet ovat vaalentuneet ja sointuneet ihonsävyyni todella hyvin, joten sisäpuolella on enää niitä erityisen hyvin näkyviä. Mut kyl nekin vielä vaalenee :) Aion kyllä ottaa ranteeseen jonkin tatskan, mutta en siksi että pitäis peittää jäljet, niitä kun ei niin paljoo ole - muutamia näkyviä ja sitten jonkin verran niitä joita ei ihan heti huomaa.

Tsemppiä teille, ei enää palata sinne mistä on tultu. Nämä jäljet muistuttaa meitä siitä, ikuisesti.

• Tarvin apua

Mulla on käsissä reilun viikon vanhoja viiltohaavoja. Haluisin että ne paranis nopsaan ilman arpia, onko mitään ideaa millä ne saa paranemaan ilman että jää arpii? Jotain voidetta tms.. En haluis että jää arvet.. :(

• avuton..:-(

Samaa kysyisin! Ja nopeaa vastausta tarvisin! Voisko bebanthen ( kirjotetaanko noin?xD) Nii auttaa myös käsiin?

• hoh hoijaa

Mitäs jos lopettaisitte viiltelyn niin ei tulisi arpia. Psyyke kuntoon

• joillakin

se on ihastumisen merkit,

• HELP !

Itselläni on jalassa kohta kuusi kuukautta vanhat arvet... pelkään että ne eivät koskaan katoa, vaikka kaikki sanovat että kyllä ne siitä joskus häviää. Tunnen itseni vaan niin tyhmäksi ja toivoisin että voisin palata ajassa taaksepäin ja perua nuo typerät itseaiheuttamani jäljet. Haavat eivät olleet kovin syviä, mutta silti jalkani on täynnä viivoja jotka eivät vaan katoa vaikka rasvaan jalkaani usein. Tottakai jäljet ovat haalentuneet, mutta haluaisin niiden katoavan kokonaan, sillä vihaan sitä jos ihmiset tuiottavat niitä, enkä itsekään haluaisi joka päivä muistutusta siitä miten typerä olin. Olin ollut masentunut jo pitkän aikaa ja eräänä päivänä vaan oli pakko tehdä jotain. Nyt en ole enää läheskään niin masentunut, en oikeastaan melkein ollenkaan kun olen löytäny vierelleni ihmisen jota rakastan. Pelottaa vaan mitä tapahtuu jos eroamme... Mutta jos joku tietää MITÄ VAIN KEINOJA, ihan pieniäkin apu konsteja jotka haalentavat arpia hieman, KERTOKAA ! Tekisin mitä vaan jos saisin nämä jäljet pois, sillä niitä on todella tiheään ja melkeen koko reiden alueella, joten minua inhottaa kesäisin käyttää lyhyitä shortseja ja hameita joita rakastan. Ja entistä enemmän alkaa masentaa nämä arvet jalassani...

• Toimi mulla :)

Juu olen tuo sama kirjoittaja joka kirjoitti tuon ylemmän tarinan. Poikaystäväni suositteli bepanthenia ja se todella toimii! Joka ilta (tai useasti päivässä) kun laitan sitä jalkaani niin parin kuukauden päästä huomasin jo eron ! Arvet todella ovat vaalentuneet :) vielä näkyy tietenkin, varsinkin kylmällä säällä, mutta jatkan tätä bepanthen kuuria vielä pitkään ! Eikä edes maksa paljoa ! SUOSITTELEN :)

• beoe

itse oon käyttäny bepanthenia jo ehkä kuukauden enkä oo oikeestaa eroo huomannu vaikka eihän se heti näykkää se ero. oon käyttäny sitä bepanthen voidetta (punainen paketti, jossa vaselinia) ja just ostin sen toisen sinisen emulsiovoiteen. haluisin arvet kesäks pois, arvet siis käsissä ja semmoset 4-5 kuukautta vanhat. toivotaa et auttais ne bepanthenit! :) mut ihan pakko saada kesäks ees vaalenemaa. ja tiiän että vanha keskustelu

• ...

Itselläni on vuoden vanha arpi mikä on edelleen punainen. Käytin celo-kotea useat kuukaudet ilman minkäänlaist muutosta. Nyt olen pitkään käyttäny cica-care silikonilaastareita, mutta eipä niistäkään näytä olevan mitään apua. Kokeilin jopa etanavoidetta kun täällä sitä niin hehkutettiit, ei auttanut. Mutta oma arpeni ainakin on todella syvä, ei mikään pintanaarmu, joten meneekin aikaa kun edes vaalenee.

Luin jostai että arpeen voisi ns. tatuoida ihon väriä. Onko kellään kokemusta? Tai miten hyvin nuo hionnat tai laserhoidot tehoaa? Olen koittanut netistä lukea ja täälläkin kysellä mutta ihmeen vähän ihmisillä on noista kokemuksia, tai sitten ei vaan viitsi vastata.

• apua4

"..Luin jostai että arpeen voisi ns. tatuoida ihon väriä. Onko kellään kokemusta?.."

Samasta hommasta haluaisin myös ite kuulla muiden kokemuksia!! Auttakaa ja jakakaa kokeumuksia, neuvokaa, auttakaa.. :)

• jjooohh

Mulla on jalassa arpia jäännyt sheivauksesta, ja arvet ovat kamalia!! Siis yksi haavoista tulehtui, jouduin käymään lääkärillä ja tulehdus katosi antibioottien avulla! mutta siitä on jäännyt arpi ja ei näytä kauheen mukavalta, ja ihmiset tuijottaa tosi paljon, eikä sitä voi mitenkään peittää :S oisko kenelläkään mitään neuvoa ?? mitään voiteita apteekista yms??

• sejoku1

Moi!

Itellä poskessa paha haava arpi.. kerran plastiikalla leikattu siistimmäks mut ilman tulosta. celo-cotea käytetty ja nyt arpilaastaria arpi 2 vuotta vanha ja punainen edelleen et ei ole vaalentunut.. Duuniin ja ulos lähtiessä naamaan joe blascoa.., mut ei helvetti arpi paistaa läpi ja meikinkin huomaa.. ja kun ei se miehille sovi muutenkaan..:)
      Et jos jollain ois hyviä vinkkejä häivyttämiseen niin kuuntelisin mielellään...
      Niinhän ne sanoo et arvet kaunistaa.., Mut en nyt ihan täysin tähän yhdy..:)

Et ottakaa ihmiset ihan rauhassa jos arpia jaloissa yms.. ite ottaisin vaikka kymmenen vekkiä muualle kroppaan jos tän sais pois.. Vaikka on ne pirullisia oli ne missä hyvänsä!

• Mietiskelin vaan

Olkoot ihan älytöntä, mutta pohdin tässä, että saisko tämmösen ikävän vaaleen koholla olevan arven pois tekemällä ison haavan (asvaltti-ihottuman tyyppisen) sen päälle? Jos haavan antais parantua rauhassa, eikä sitä repis ( että parantuis niin, ettei jää arpea), niin eikö kaiken järjen mukaan sen aiemman arven pitäis "peittyä"?

• pyllerö

mulla kanssa valkoinen koholla oleva arpi kädessä, olis tosiaa kiva tietää auttaako tuo..

• tyhymä minäkin

Meitsi hommas ebaysta 50 % TCA:ta, käsittelin sillä viiltoalueen, nyt siihen jää yksi iso arpi eikä viiltoja näy enää. Parempi näin vaikka ruma on tämäkin. Rasvailen ja hoidan arpea hyvin, se kyl ajan kans tasottuu lähes huomaamattomaksi.

• pyllerö

ite en kyllä suosittele tuota TCA:ta.. olen kuullut että voi mennä pahasti pieleen. En uskaltaisi kokeilla

• TCA-monster

Kyllä tca.ta kanatta kokeilla varsinkin jos haluaa aiheuttaa solutuhoa
      ja solun perimän vaurioittamista mikä vääjäämättä johtaa ihosyöpään.
      Mutta ei melanomat vaarallisia ole?
      Mikäli malign melanoma(ihosyöpä) on ehtinyt muodostaa
      etäpesäkkeitä,mikä tapahtuu toisinaan jo kahdessa viikossa,eloonjäämismahdollisuudet ovat hyvin pienet.

Syövyttäkää ihoanne ihan rauhassa,se on hyvää jatketta viiltelylle

• apua4

Itselläkin tosta käsivarresta löytyy melkonen viiltoarpi ja tekis mieli saada peitettyä. Oon tatuointia miettiny ja aattelin kysästä että onko mahdollista ottaa tatuointia arvin PÄLLE?

• Tehokas keino

Mulla oli käsivarressa tosi syvät arvet parissa kohtaa. Ostin etanavoiteen seerumia, semmoinen alipainepumppupullo, noin 30-40 euroa suomalaisesta nettikaupasta. Olen laittanut nyt 2 kk melkein jokapäivä aamuisin arpiin ja antanut imeytyä rauhassa.

Arvet on muuttuneet reilusti, arven reunassa ollut rusto tai semmoinen paksumpi kohta on lähes hävinnyt. Suosittelen,

• apua4

Kuulostipa kiinnostavalta. Pystytkö heittämään linkkiä?

• apua4

En tiedä lukeeko porukka tätä enää, itse kyllä aktiivisesti käyn lueskelemassa uusia viestejä. Päätin linkata seuraavan linkin josta saattaa olla apua. Itsellä kyseinen tuote lähti jo tilaukseen ja toivon että ensi kesänä saan ja pystyn olemaan ulkona t-paidan kera.

http://www.dermeffacefx7.com/

• Ihanjokuvain

^ oletko käyttänyt ja onko toiminut?

Jotakin täytyisi tehdä itsekin arville, joita on pitänyt piilotella jo kauan aikaa. Niitä vain on todella paljon ja ovat sellaisia vaaleita viivoja, etten tiedä toimiiko muu kuin tatuointi... Ois kiva saada tietää onko joku löytänyt ratkaisun laserhoidosta tai joistakin voiteista.

• aikuinenoikeesti

Heissan..onkos kukaan käytänyt kyseistä voidetta, dermeffacefx7 siis?

• help4

mulla on sellanen iso pyöree arpi jalas ja yks kädes(pieni) nii miten seee saadaan ihon väriseks helpppppp

• gggghhf

Mulla on syvä arpi viilto kasvoilla, ollut vajaa vuoden ja haalistunut sen verran, ettei kasvoilta ilman meikkiä paljon näy. Ongelma kuitenkin on, että arpi on pysynyt syvänä ja ja kolon huomaa etenkin meikkiä käyttäessä. Tuleeko se ikinä "nousemaan" tasaiseksi vai pysyykö tuollaisenaan aina?

• myy1

mulla on leikattu oikean puolen jalan,polven alapuolelta ja istuin sen päälle ja se meni poikki tai katkesi. itse olen oikean puolen halvauksen saanut ja aivoverenvuodon 21.1.1997. siitäpä on sitten noin 18 vuotta kun sairastuin. olen nyt lokakuussa 52. miten kun otettiin reidestä ihoa jalan alapuolelle. en vain voi ymmärtää miksi minua aina kohdellaan näin...

• Inkivääriä

Joo tää tulee vähän myöhään, mutta käytä inkivääriä!!! Netistä löytyy ohjeet... ;). Ittellä myös viiltoarvet ja kokeilen tota inkivääriä!

• VVVierrras

Kaipaisin myös kotivinkkejä/ohjeita arpien poistoon?

• hhiri

Hirudoid.

• Ei_arpiin

Hirudoid on mustelmien (kuolleen ihonalaisen veren) liuottamiseen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe