teidän mielestä tämä sanonta paikkaansa:
Hyvä antaa vähästäkin,paha ei anna paljostakaan.
Sen mitä minä olen elämäni aikana nähnyt,niin tuo on kyllä ihan totta. :)
(Hitto,kirjotin ekaks,että olen elämäni sikana nähnyt..:DDD )
Pitääkös
28
640
Vastaukset
- Puhurix
elämä sikana ei olis hassumpaa mutta yleensä aika lyhyttä. Mä kirjotin vuosia sitten kahvipalstalla että mä rakastan vähän kaikkia ELIMIÄ!!! Arvaa tuliko kuittia vähän siitä.
kuvitella,että varmasti tuli palautetta..:D
Onneks ei ole syntyny miksikään eläimeks,ku niiden henki on nii usein ihmisten käsissä..- Puhurix
mii-su kirjoitti:
kuvitella,että varmasti tuli palautetta..:D
Onneks ei ole syntyny miksikään eläimeks,ku niiden henki on nii usein ihmisten käsissä..ex-mies sanoo vieläkin et jos mä olisin koira, mut olis jo lopetettu selän vaivojen takia.
Puhurix kirjoitti:
ex-mies sanoo vieläkin et jos mä olisin koira, mut olis jo lopetettu selän vaivojen takia.
Voi rähmä..:D Kummiskihan se ihan noinkin olisi..:D
Kyllä olis minutki tintattu jo aika päiviä sitten..Ukon toimesta..:¤
- Taika-Nainen
aikatavalla pidä paikkaansa.:)
Entäpä tämä vanha hokema: hiki laiskan syödessä,vilu töitä tehdessä ?oikein mielessäni kuvitella tuo..Nauru kyllä tässä pääsi..:D
Tuli mieleen se, kun joskus sanottiin näinkin...Syönti kyllä käy,mutta kun työstä aattelee,niin pyörtyy..
- Yxitypy
pidä paikkansa.
Voiskohan tuon sanoa näinkin:
Köyhä antaa vähästäkin, rikas ei paljostakaan.
Rahallisesti rikas ihminen on usein melko saita :=))
Vai sikana oot elämäs nähnyt. Nyt olis jo aika raitistua :=))niillä sitä rahaa onkin,kun eivät levittele ympäriinsä..:)
Se on kuiteski aina mukava antaa toiselle,kun siitä tulee itsellekkin hyvä mieli.
Tuli tuo sanonta mieleen,kun muistelin meikäläisen saamia häälahjoja.Sellaiset ihmiset joilla on varakkuutta reippaasti,niin kyllä nuukailivat minusta ihan törkeesti..:DDDD Ihan rehellisesti sanottuna, mä en itse olis ees kehdannu..:D
Juu..mä sit tiedän,että pitää olla kiitollinen kaikesta ja mä olen,mutta kyllä se kuiteski huvitti...;)
- tuleehan
tuota aina ropoja noihin keräyksiin laitettua, vaikka kaikenlainen esim. Afrikan nälänhädästä kärsivien auttaminen on väärin. Telluksella vallitsee liikakansoitus, mutta eiköhän se luonto pidä huolen ylimääräisten karsimisesta jossain vaiheessa. Ei kuitenkaan vielä ole tullut täysin siirryttyä tuohon Linkolan leiriin, vaan haluaa auttaa omalla laillaan hädästä kärsiviä.
jos esimerkiksi luonnonkatastrofien takia tulee pulaa kaikesta,niin kai heitä nyt voi auttaa?
Nuo Linkolan aatokset ovat minusta aika karseita.Varmaankin jos hän sais päättää,niin puoli maailmaa olis jo lopetettu..
- -Maiggu-
pitää paikkaansa. Paikkaansa pitämä sanonta :)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
leiriin se Maiggu kuuluu? ;) Vaikka kyllä mä osaan jo arvata..:)
- Kumpaa näistä siis tarkoitat? ;) - Jermuxi tms.
-Maiggu- kirjoitti:
- Kumpaa näistä siis tarkoitat? ;)Kerrankin muistan kun oltiin...Kjäh!
- -Maiggu-
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kerrankin muistan kun oltiin...Kjäh!
Vai tämmöistä kakkaa menit puhumaan Miisukasta.
-Maiggu- kirjoitti:
- Kumpaa näistä siis tarkoitat? ;)Mä aattelin tuota Typyn kirjoittamaa muunnosta,köyhä antaa vähästäkin ja rikas ei anna paljostakaan.tai jotain siihen suuntaan..
Pahaa susta ei varmaan sais tekemälläkään..:)Jermuxi tms. kirjoitti:
Kerrankin muistan kun oltiin...Kjäh!
sä tarkotat sitä kertaa..;) Juu..paljon annettiin juu..;)))
Jermukka vielä enempi..;)- Jermuxi tms.
-Maiggu- kirjoitti:
Vai tämmöistä kakkaa menit puhumaan Miisukasta.
Sää et taida tuntea kuules Misukkaa. Voi kuules, se lirttailee niin että korvat vaan vipattaa 6 sentin kierrosta.
Sitäpaitsi Misukka on mukava tyyppi, paitsi kun se alkaa lirttailee ja tai ilkeilemään. - -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Mä aattelin tuota Typyn kirjoittamaa muunnosta,köyhä antaa vähästäkin ja rikas ei anna paljostakaan.tai jotain siihen suuntaan..
Pahaa susta ei varmaan sais tekemälläkään..:)hyvä, että annan vain :D
- -Maiggu-
Jermuxi tms. kirjoitti:
Sää et taida tuntea kuules Misukkaa. Voi kuules, se lirttailee niin että korvat vaan vipattaa 6 sentin kierrosta.
Sitäpaitsi Misukka on mukava tyyppi, paitsi kun se alkaa lirttailee ja tai ilkeilemään.oikeen vermuilet mulle Jermu! Hyvin oon tullut mii-sun kans juttuu ja se on OK.
- -Maiggu
mii-su kirjoitti:
sit molemmat antavia tyyppejä..:))
mitä antaa ja kelle antaa.
Minä annan ruokaa ja jotain muuta namia...;) :D -Maiggu kirjoitti:
mitä antaa ja kelle antaa.
Minä annan ruokaa ja jotain muuta namia...;) :Dannan tarvitsevalle sen,mitä tarvii..tietyissä rajoissa kuiteski..;)
Namia multakin löytyy..monenlaista.. ;)
Voi ähky..jos kaikki mun kirjotusvirheet jäis ilman korjausta,nii kyllä porukka kuolis nauruun..:DD- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
annan tarvitsevalle sen,mitä tarvii..tietyissä rajoissa kuiteski..;)
Namia multakin löytyy..monenlaista.. ;)
Voi ähky..jos kaikki mun kirjotusvirheet jäis ilman korjausta,nii kyllä porukka kuolis nauruun..:DDmiisukkaa alkaa oleen jo ihan ähkyinen kun niin innossaan kirjoittelee ;)
Jos kokee että itsellään on jotain hyvää annettavana, niin miksei jakais sitä toisen kanssa ;) -Maiggu- kirjoitti:
miisukkaa alkaa oleen jo ihan ähkyinen kun niin innossaan kirjoittelee ;)
Jos kokee että itsellään on jotain hyvää annettavana, niin miksei jakais sitä toisen kanssa ;)siihen,että kun teet toiselle jotain hyvää,niin se palautuu jossain muodossa takaisin.Hyvästä siis seuraa vain hyvää, ja pahasta taas päinvastoin.
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
siihen,että kun teet toiselle jotain hyvää,niin se palautuu jossain muodossa takaisin.Hyvästä siis seuraa vain hyvää, ja pahasta taas päinvastoin.
näinhän se tämä sanonta menee.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Sitäpaitsi Misukka on mukava tyyppi, paitsi kun se alkaa lirttailee ja tai ilkeilemään.mä lirttaan,niin Jermukan posket alkaa punottamaan niinku tomaatilla..;))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606