Useissa helluntaiseurakunnissa on jo naiset raivanneet tiensä pastoreiksi ja vanhemmistoon.
Se on pieni mutta merkittävä valopilkku matkalla sukupuoltenvälistä ihmisarvoa kohti.
Onnittelut naisille
7
305
Vastaukset
- sivustaseurannut..
että missäpäin on naisia Helluntaiseudakunnan vanhemmistossa?
- Faktio
Pe.ku kirjoitti:
helluntaiseurakunnassa.
Oletko peku ajatellut liittyä espoon helluntailaisiin?
- luopuvat.
Raamatun sanasta aivan samoin kuin Luterilaiset vuosia aijemmin.
Helluntailaisienkin on pakko tulla perässä mikäli eivät halua menettää jäseniään.
Kymmenen vuotta ja asia on jo niin normaali että kukaan helluntailainen ei ihmettele vaan korkeintaan kauhulla muistelee sovinistisia aikoja.- Mergus
Hyvää iltaa !
Minä en itse tuosta raamatusta paljon piittaa, sillointällöin lueskelen, varsinkin otteita joita usein lyömäaseina käytetään veljeä tahi sisarta vastaan. Maallikkona minua kummastuttaa kiistanne, raamatuntulkinta on kuitenkin omassa sielussa, missä se sitten sijaitseekaan; vasen pikkuvarvas on minun veikkaukseni, sehän se heikoin lenkki on heti korvienvälin jälkeen...
Hih :-0
- Otsonni
Aivan samalla tavoin helluntai toimii kuin muutkin ajan rattaissa,mutta kymmenisen vuotta perässä.Minissa muissakin asioissa on menty etteenpäin.Ennen vanhaan kun puhui vaikkapa luonnonsuojelusta,sanottiin suoraan että olet eksyksissä ja että se on Jumalan työtä,meidän ei siitä tarvitse kantaa huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574