Meitsi aineskin laittaa vähän edes valuuttaa taskun pohjalle...No islannin poikien rupiat ei kuulemma kelpaa tällä hetkellä.
Sitten ostan autoihin tankit täyteen joka kerta, kun käyn huoltsikkaa lähelläkään.
Polttopuuta ostin...Ruokaa kaappiin, siis niinku sellaista kuivamuonaa.
Siirrän pikkuisen kaikkia isoimpia ostoksia...Kattelen uutta asuntoo nääs, mutta en mä sitä nyt osta. Kyllä sen vielä kerkee ja ehkä vähän halvemmalla sitten.
Ootteko valmistautuneet lamaan?
21
588
Vastaukset
en valmistaudu..Eikä tässä kerkee mitään lamoja aatteleen,ku on muutaki..
Mun säästäminen ei ole ennenkää onnistunu,niin en viitti uudestaan ees yrittää..:)
Sä et taida muuta ehtiäkkää,ku huoltamoilla asustaa..;)- Jermuxi tms.
Kyllä sun kannattais pikkuisen miettiä itseäsi kanssa, jos tuloo vähän tiukempaa katos. Riisiä, tonnikalaa, makaroonia, kahvia, sokrua..kyllä niitä sitten voi käyttää ennenkuin ne vanhenee.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kyllä sun kannattais pikkuisen miettiä itseäsi kanssa, jos tuloo vähän tiukempaa katos. Riisiä, tonnikalaa, makaroonia, kahvia, sokrua..kyllä niitä sitten voi käyttää ennenkuin ne vanhenee.
on jo kaapit pullollaan..Moni on vikaostoja,mut kai ne menee jos oikeen kurjasti käy..;)
- -Maiggu-
kaapit niin täynnä jo kuivamuonaa yms, jos sattuu lama lamauttamaan toiminnot.
- Jermuxi tms.
Kohtapuoleen jossain vaiheessa käyn ostamassa kynttilöitä, viinaa ja viiniä. Hah!
- -Maiggu-
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kohtapuoleen jossain vaiheessa käyn ostamassa kynttilöitä, viinaa ja viiniä. Hah!
lähtee sitten mopo käsistä :D
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kohtapuoleen jossain vaiheessa käyn ostamassa kynttilöitä, viinaa ja viiniä. Hah!
No et sä sitten ole kovin hyvin valmistautunu,ku vasta oot kauppaan menossa..;) Mun kaapista löytyy noitaki kaikkee..Viinaa on vaikka muille jakaa..:DD
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
No et sä sitten ole kovin hyvin valmistautunu,ku vasta oot kauppaan menossa..;) Mun kaapista löytyy noitaki kaikkee..Viinaa on vaikka muille jakaa..:DD
on sitten viisas, sillä viina on viisasten juoma :D
-Maiggu- kirjoitti:
on sitten viisas, sillä viina on viisasten juoma :D
oot kans viisas,ku hokasit tuon...:D
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
oot kans viisas,ku hokasit tuon...:D
kun ei oikeen toi juoma mee alas. Liian karvaan makuista. Jottain muuta hyvempää sen on oltava ;)
-Maiggu- kirjoitti:
kun ei oikeen toi juoma mee alas. Liian karvaan makuista. Jottain muuta hyvempää sen on oltava ;)
mullakaan..Siks onkin kaapit täynnä..;) Suurin osa lahjaputeleitä..:)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
mullakaan..Siks onkin kaapit täynnä..;) Suurin osa lahjaputeleitä..:)
tulee yks lahjapullo pahan päivän varalle. Jos rupee vaikka suuta oikeen kuivattaa ;)
-Maiggu- kirjoitti:
tulee yks lahjapullo pahan päivän varalle. Jos rupee vaikka suuta oikeen kuivattaa ;)
merkkiä löytyy..Konjamiinia sulle ei varmaan uskalla antaa,ku oot tottumaton..;)Alat pian laulamaan..;)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
merkkiä löytyy..Konjamiinia sulle ei varmaan uskalla antaa,ku oot tottumaton..;)Alat pian laulamaan..;)
yleensä muutenkin. Mikähän se laittaa sitten suun pienemmälle? :)
-Maiggu- kirjoitti:
yleensä muutenkin. Mikähän se laittaa sitten suun pienemmälle? :)
on nii pahaa,että menee vähäks aikaa hiljaseks..Mut vaan vähäks aikaa..;)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
on nii pahaa,että menee vähäks aikaa hiljaseks..Mut vaan vähäks aikaa..;)
tuoksahtaa jo hienostuneemmalle pelkästään sanana. No annappa mulla loraus viskiä, Miisukka? ;)
-Maiggu- kirjoitti:
tuoksahtaa jo hienostuneemmalle pelkästään sanana. No annappa mulla loraus viskiä, Miisukka? ;)
tästä...kippis...;) Yritäs juoda niin,ettei ilmekkään värähdä..:D
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
tästä...kippis...;) Yritäs juoda niin,ettei ilmekkään värähdä..:D
kulaus. *Voi pryyyh*; sanoo Maiggunen ja purskahtaa hervottomaan nauruun :D
-Maiggu- kirjoitti:
kulaus. *Voi pryyyh*; sanoo Maiggunen ja purskahtaa hervottomaan nauruun :D
et sitten paljoo tarvinnu..:DD
Jos söisin nyt vähän säästöön ja sitten lopetan syömisen.
No ei mitään lamaa tule. Taantumaan mennään mutten usko mihinkään 90-alun lamaan. Siitä on varmasti opittu niin paljon.
Ihmisten pitäis vaan jatkaa maltillisesti hankintojaan niin talouden rattaat jatkais pyörimistään.
Tankin kävin ottamassa äsken täyteen. Siellä se on bensa säästössä, ajelen niin vähän.
Säästän kuukausittain rahastoihin. Tällä hetkellä siellä ei ole kyllä mitään otettavaa.auton tankkia täyteen, jos se vaikka hajoo seuraavilla metreillä. Ei mulla ole varaa sijoittaa bensaan eikä muuten sitten vessapaperiin tai talouspaperiin...kuulemma säkkitolkulla halvempia;)
Kuivamuonakin menee pilalle ja kohta matoja kulkee sankoin joukoin keittiön pöydällä. Noh..aah lihaa se vaan tietää ja proteiinia:D
Oo sit vissiin mitenkään varautunut..?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482