tietokoneelle.
Eli soitto kännykällä ja sen nauhoitus.
XP on käyttiksenä ja tarvitsisin ohjelmaa
muita tilpehöörejä asian onnistumiseksi.
Tiedän, että on käteviä nauhottimia joilla
puhelut voi nauhoittaa, mutta nekin pitäisi
sitten erikseen siirtää koneelle josta
sitten polttaisin ne levylle todistusaineeksi.
Onkohan tuo ajattelemani "suoraan koneelle"
mahdollista??
Miten onnistuisi??
5
245
Vastaukset
- kysymykseeni..
Kyse on siis ainoastaan omien
puheluiden nauhoituksesta. - kahvibabu
jätän sinut itse miettimään onko se mahdollista että tallenne siirtyy automaattisesti tietokoneelle, ikäänkuin hyppää puhelimesta koneelle heti kun on tallennus valmis. NO EI OLE. Kyllä se pitää manuaalisesti siirtää joko kaapelilla tai bluetoothilla. Eli joudut näkemään hieman vaivaa siirrossa.
- jne 2
Kysymyshän on siitä mitä
tarvitsen jotta se onnistuisi.
Ja nimenomaan puhelun aikana.
Nauhoittaviin laitteisiin(ei PC)
on tarjolla korvakuuloke joka
kuulee myös vastaajan puheet,
mutta voinko liittää sen suoraan
koneelleni ja saada siihen myös
nauhoitettua sen mitä itse puhun.
Jos vajaan tupakkiaskin kokoinen
laite pystyy asiasta huolehtimaan,
niin miksei PC siihen myös kykenisi?
Nyt tarvin ohjeet vaikka rautalangasta
lotta voisin näin tehdä.
Vak.yhtiöt nauhoittaa jokaisen puh.keskustelun
tietokoneilleen, joten pitäisihän minunkin
onnistua.
puhelimessasi on kaiutintoiminto, niin sitten tietysti mikrofonilla ja jollain äänityssoftalla käy hyvin tuo. Audacity vaikka voisi olla se ohjelma. Ilmainen on ja löytyy Googlella.
- toki
että vastapuolelle on kerrottava puhelun nauhoittamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511