Mistä voipi johtua````

Heikottaa, polvet lyövät loukkua, runsasta hikoilua koko ajan, näköhäiriöitä, huonoa oloa ja huimausta - raajat tuntuvat lyijynraskailta -
voiko tämä johtua jostain lääkkeestä joka on minulle määrätty?
3204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

älä runkkaa niin paljo

Äänestä
  • äläkä tule pilkkaamaan kun joku huoliaan kirjoittaa ja ehkä kommentteja kohtalotovereilta kaipaa. On se kumma että joka palstalla pitää aina olla joku v...lija! Aloittajalle vastaan, että kuvaamasi oireet voisivat hyvinkin viitata jonkun lääkkeen sivuoireisiin. Lue käyttämiesi lääkkeiden "tuoteselosteet" tai katso netistä, silloin näet voiko lääke tehdä noita oireita.

    Äänestä

sinulla on käytössäsi....mahdoton ottaa kantaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Heikottaa koko ajan kirjoitti:

Heikottaa, polvet lyövät loukkua, runsasta hikoilua koko ajan, näköhäiriöitä, huonoa oloa ja huimausta - raajat tuntuvat lyijynraskailta -
voiko tämä johtua jostain lääkkeestä joka on minulle määrätty?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu