Ridgenin ja Brookenin ensitapaaminen

Devil_Clown

6

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli tuo :)

Maaginen hetki tosiaan, mutta muistinvirkistykseksi kerrottakoon että Brookehan näki Ridgen ensimmäistä kertaa jo sairaalassa käydessään Carolinen sairashuoneessa kuokkailemassa.

• cecilia 35

Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!

• itse?
        cecilia 35 kirjoitti:

Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!

Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.

• Cecilia 35
        itse? kirjoitti:

Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.

Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?

Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?

Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....

• toteamus
        Cecilia 35 kirjoitti:

Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?

Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?

Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....

Tuo oli tosiaan vain toteamus, ei arvostelua. Näethän itsekin, että on lihonut. Olisi väärin sanoa, että laihtunut. Joten toteamuksia nämä vain!!

• "Dallasissa"
        cecilia 35 kirjoitti:

J.R. yritti jallittaa, mutta ei menny halpaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1781
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1439
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe