Katsokaa, miten Ridge ja Brooke tapasivat toisiaan ensimmäisen kerran!
http://www.youtube.com/watch?v=9TMpJE7rkHo
Ridgenin ja Brookenin ensitapaaminen
6
695
Vastaukset
- oli tuo :)
Maaginen hetki tosiaan, mutta muistinvirkistykseksi kerrottakoon että Brookehan näki Ridgen ensimmäistä kertaa jo sairaalassa käydessään Carolinen sairashuoneessa kuokkailemassa.
- cecilia 35
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
- itse?
cecilia 35 kirjoitti:
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
- Cecilia 35
itse? kirjoitti:
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja.... - toteamus
Cecilia 35 kirjoitti:
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....Tuo oli tosiaan vain toteamus, ei arvostelua. Näethän itsekin, että on lihonut. Olisi väärin sanoa, että laihtunut. Joten toteamuksia nämä vain!!
- "Dallasissa"
cecilia 35 kirjoitti:
J.R. yritti jallittaa, mutta ei menny halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743860Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933251Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.191720Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751516Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1261441- 991393
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä671387- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä581083