Katsokaa, miten Ridge ja Brooke tapasivat toisiaan ensimmäisen kerran!
http://www.youtube.com/watch?v=9TMpJE7rkHo
Ridgenin ja Brookenin ensitapaaminen
6
635
Vastaukset
- oli tuo :)
Maaginen hetki tosiaan, mutta muistinvirkistykseksi kerrottakoon että Brookehan näki Ridgen ensimmäistä kertaa jo sairaalassa käydessään Carolinen sairashuoneessa kuokkailemassa.
- cecilia 35
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
- itse?
cecilia 35 kirjoitti:
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
- Cecilia 35
itse? kirjoitti:
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja.... - toteamus
Cecilia 35 kirjoitti:
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....Tuo oli tosiaan vain toteamus, ei arvostelua. Näethän itsekin, että on lihonut. Olisi väärin sanoa, että laihtunut. Joten toteamuksia nämä vain!!
- "Dallasissa"
cecilia 35 kirjoitti:
J.R. yritti jallittaa, mutta ei menny halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976