Ridgenin ja Brookenin ensitapaaminen

Devil_Clown

6

714

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli tuo :)

Maaginen hetki tosiaan, mutta muistinvirkistykseksi kerrottakoon että Brookehan näki Ridgen ensimmäistä kertaa jo sairaalassa käydessään Carolinen sairashuoneessa kuokkailemassa.

• cecilia 35

Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!

• itse?
        cecilia 35 kirjoitti:

Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!

Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.

• Cecilia 35
        itse? kirjoitti:

Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.

Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?

Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?

Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....

• toteamus
        Cecilia 35 kirjoitti:

Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?

Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?

Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....

Tuo oli tosiaan vain toteamus, ei arvostelua. Näethän itsekin, että on lihonut. Olisi väärin sanoa, että laihtunut. Joten toteamuksia nämä vain!!

• "Dallasissa"
        cecilia 35 kirjoitti:

J.R. yritti jallittaa, mutta ei menny halpaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      101
      970
    2. 61
      897
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      63
      651
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      548
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      50
      506
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe