Mikä on paras Simpson-jakso? Ehdotuksia.
paras simpsons-jakso?
12
1546
Vastaukset
- ssfhsh
on 12. kaudelta three of error tai joku sellainen.
- ..............................
Siis se missä Homer vaihtaa nimensä Max Poweriksi. Se Homerin "Maaax Pooower. He's the man, who's name you'd love to toooouch, but you mustn't tooooouch..." -laulu on ihan huippu!!! :-D
- Nimetön
Mun lemppari on ehottomasti läski-Homer jakso 10. tuotantokaudelta.
- ulla 3
Nimetön kirjoitti:
Mun lemppari on ehottomasti läski-Homer jakso 10. tuotantokaudelta.
Toi jakso on 7 tuotanto kaudelta.
- rami peräkammarista
Who shot mr.Burns? osa 2, hyviä juttuja siellä täällä yhtenään.
- minävaan...
En muista onko kyseinen jakso muuten hauska, mutta se kymppi tuotantokauden jakso, jossa Homer ostaa sen grillin ja yrittää sitä sitten parhaansa mukaan koota :D Eihän siitä sitte mitään tule, mutta erittäin hauska kohtaus
- ulla 3
Se kun homer ja flanders menee las vegasiin ja nai jotkut tarjoilijat.
- Burp..
No mun mielest se on se jakso missä Barney röyhtäsee.
- jhkj
tietenkin
- Liisa pieni
Parhaita Simpsoneita on se, missä Homer joutuu pöpilään ja tapaa siellä Michael Jacksonin äänellä laulavan ison valkoisen korston, joka sitten säveltää Lisalle synttärilaulun.
- heela
musta toi worst show ever oli aika hyvä ja äiti väkevä kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844