ihana

mies.....

No niin. Entäs jos olisi olemassa mies, joka olisi monien naisten mielestä todellakin hyvä kumppaniksi. Aviomiesainesta ja muutenkin juuri se oikea. Mutta jos mies ei ole pelimies. Mies käy kyllä baareissa, mutta viihtyy siellä kavereidensa kanssa ja ei keskity naisten iskemiseen. Ja harrastaa paljon, mutta sielläkin keskittyy tekemisiinsä eikä naisten iskemiseen. Siis ylipäätänsäkään ei harrasta naisten iskemistä. Ne naiset, jotka kuuluu lähipiiriin, tietävät että kysessä on loistotyyppi ja ihmettelevät miksi on yksin. Pitäisikö miehen alkaa esittämään pelimiestä ja alkaa iskemään naisia vai miten?

14

2329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata.

ei. loistotyypit löytää aina loistonaisen esittämättä mitään. Sussa varmaan paras asia onkin aitous. Älä kadota sitä. Ei tarvita monia naisia, miksi tarvittaisiin, jos rakkaus on tärkeintä?

• pitäisi

muuttua? Kuulostat ihan liian hyvälle ollaksesi totta. Toisille miehille naiset on elämän suola ja toisille pelkkä sokeri ;)

Miehessä pitää olla särmää ja älykkyyttä.

• vihjeen että

jos et oikeasti ala iskemään naisia niin kuulet kymmenen vuoden päästä samoja juttuja naisilta jotka kuuluvat sinun lähipiirin että kuinka he ajattelevat sinun olevan "loistotyyppi" ja ihmettelevät kun olet edelleen yksin.

Tällaista tämä nykyään on.

Nämä naiset jotka täällä kertovat toisin niin olisivat sinun kanssasi kavereita ja ihmettelisivät samaa asiaa mutta kumppaniksi he eivät sinua valitsisi kun sinussa ei ole sitä "jotakin".

Jotakin tarkoittaa sitä että on kipinää eli yrität iskeä naisia sekä esittää parempaa kuin olet samalla kun liehettelet naista uskomaan itsestään myös kaikenlaista.

Muuten olet kuin kala kuivalla maalla. Loisto kala ja ihmetystä aiheuttava mutta silti, hiekalla eikä vedessä.

• naisetki iskee

älä selitä. :) mä ainakin aion kalastaa yhden saaliin. tässä arvon, kokeilenko verkkoa vai koukkua. kenties molempia.

• ole ap.
        naisetki iskee kirjoitti:

älä selitä. :) mä ainakin aion kalastaa yhden saaliin. tässä arvon, kokeilenko verkkoa vai koukkua. kenties molempia.

kaltainen mies.

Tiedän nimittäin tuollaiset miestyypin ja jos he eivät tee mitään kovasti itse asialle niin sama kuin luovuttaisivat.

Naiset eivät yleisesti iske miehiä. Olet poikkeus, suoranainen epäsikiö suuressa joukossa.

Miehen pitää pelata määrällä jos aikoo menestyä naismaailmassa muuten on sama asua vaikka kaapissa. Ei sitä ovea kukaan tule aukaisemaan.

• sinun pidä

miksikään pelimieheksi alkaa. Mutta jos ihastut johonkin tyttöön, vaikka harrastuksissa tai baarissa, niin kyllä sun sillon pitää hänet jotenkin "iskeä"!
      Kuulostaa siltä, ettet ole oikein erityisesti ollut vielä ihastunut kehenkään? jos olet nuori, niin eipä tuostakaan tarvitse huolestua. se kiinnostava tyttö vielä tulee vastaan joskus:)

Mutta jos ikää on jo kertynyt, niin sitten vähän ihmetyttää, että miksi sua ei kukaan nainen ole niin paljoa kiinnostanut, että olisit yrittänyt iskeä? vai odotatko että naisen on tehtävä aloite? jos, niin voisit vähän muuttaa ajatusmaailmaasi, että myös mies voi sen aloitteen tehdä!

Mutta siis ei sellaisessa mitään järkeä ole, että sun pitäisi jokapaikassa olla aina jokaista naista iskemässä.

• ohjeella

eli että "kiinnostava tyttö tulee vastaan joskus" löydät hänet kyllä sitten lopulta sieltä haudan takaa.

Naisethan aloitteita eivät tee ellei kyseessä ole poikkeuksellinen yksilö.

Suotta tätä naisille selittää kun eivät miesten kohtaamista ongelmista naisten iskemisessä tajua mitään.

• Jos sinä et tee aloitteita, niin voit sitten kolmekymppisenä todeta, että ei naisetkaan tehneet. Löytyy ihan henkilökohtaista kokemusta. No ehkä kerran vuodessa baarissa on joku tarpeeksi humalassa ollut nainen saanut oma-aloitteisesti suunsa avattua, mutta se on sitten eri asia, onko siinä enää ollut järjen hiventäkään mukana. Selvin päin olevien naisten aloitteiden kanssa siis vielä hiljaisempaa.

Voit vaikka leiriytyä kirjastoon, museoon, kaupan kassajonoon tai lenkkipolulle, niin varmasti saat olla ihan kaikessa rauhassa.

Ei tarvitse olla mikään pelimies, mutta sinun täytyy olla se aktiivinen osapuoli.

• muut naiset tietää?

jos et mitään niiden kanssa tee, etkä niihin mitään huomiota kiinnitä? luulevat homoksi.

• erittäin hyvä...

.. että leidi ei koskaan tee aloitetta vaikka törmäisi miten hurmaavaan otukseen. Jos mies haluaa naisellisen naisen niin oletuksena on että mies ottaa ns. homman haltuun ja tekee aloitteen. Nykyään nämä pelisäännöt tahtoo unohtua ja naiset jahtaavat miehiä joka johtaa siihen että suurin osa miehistä luulee että kaikki elämässä tulee kuin Manulle illallinen. Aktiivinen maskuliininen ote(huom. ei päälle käyvä!!) iskemisessä vie "valio" leidiltä jalat alta. Jotkut ottaa sen mitä saavat, jotkut sen mitä haluavat.

• se taitaa

niin mennä että suurin osa naisista odottaa että kaikki elämässä tulee kuin Manulle illallinen.

Ja jos ei tule niin itketään maailman julmuutta ja jos tulee niin se on "kohtaloa".

• erittäin hyvä...
        se taitaa kirjoitti:

niin mennä että suurin osa naisista odottaa että kaikki elämässä tulee kuin Manulle illallinen.

Ja jos ei tule niin itketään maailman julmuutta ja jos tulee niin se on "kohtaloa".

.. olen oppinut että vaikka nainen kuinka nykyään olisi näissä suhde asioissa miehen kanssa samalla viivalla niin miehen kiinnostus loppuu lyhyeen ensi treffien jälkeen tai ainakin vaivan näkö suhteen edistämiseksi lopahtaa. Joten olen lopettanut yrittämisen, keskittynyt asioihin jotka ovat itsestäni kiinnostavia. Ja kuinka ollakaan : miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta ja paljon parempi tasoisia ovat kuin ne joihin ennen tuhlasin ruutiani ja joiden perään iltaisin vollottelin. Bonuksena voin itse paremmin kuin koskaan. Ihminen ja varsinkin mies on pohjimmiltaan saalistava eläin ja nainen joka ei koskaan vaadi uroolta mitään ei tule koskaan mitään saamaankaan. Niin se vaan menee.. Jos kelpaa saamaton luuseri niin sellaisen voisin baarista käydä pokaamassa saman tien ja hoitaa "hölmönä" naisena kaikki hommat kotiin mutta sellaiset ei enää kiinnosta enää.

• miehet jotka
        erittäin hyvä... kirjoitti:

.. olen oppinut että vaikka nainen kuinka nykyään olisi näissä suhde asioissa miehen kanssa samalla viivalla niin miehen kiinnostus loppuu lyhyeen ensi treffien jälkeen tai ainakin vaivan näkö suhteen edistämiseksi lopahtaa. Joten olen lopettanut yrittämisen, keskittynyt asioihin jotka ovat itsestäni kiinnostavia. Ja kuinka ollakaan : miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta ja paljon parempi tasoisia ovat kuin ne joihin ennen tuhlasin ruutiani ja joiden perään iltaisin vollottelin. Bonuksena voin itse paremmin kuin koskaan. Ihminen ja varsinkin mies on pohjimmiltaan saalistava eläin ja nainen joka ei koskaan vaadi uroolta mitään ei tule koskaan mitään saamaankaan. Niin se vaan menee.. Jos kelpaa saamaton luuseri niin sellaisen voisin baarista käydä pokaamassa saman tien ja hoitaa "hölmönä" naisena kaikki hommat kotiin mutta sellaiset ei enää kiinnosta enää.

eivät ole kiinnostuneita olleet ekojen treffien jälkeen ovat luusereita?

Varmaan etsit tietyn tyyppisiä miehiä koska siltä sinun viestisi vaikuttavat puhumattakaan jostakin surkeasta biisistä otetusta nimimerkistä.

Voin kertoa että itse aktiivisena olen väsynyt lahnamaisiin naisiin jotka ovat pilalle hemmoteltuja kakaroita. Sitten keksivät satuja että mies on saamaton tai luuseri tai ei ole mies tai vaikkapa että mies on saalistava eläin kun eivät itse viitsi tehdä mitään asioille.

Sellaiset naiset voi jättää täysin huomiotta kun eivät paskaakaan saa elämässä aikaiseksi paitsi juuri ehkä käydä manikyyrissä, kampaajalla ja meikata. Toki ehkä patjaksi ehkä kelpaavat yöksi tai toiseksi mutta siihen se jää.

Ajattele nyt sellaista naista parisuhteeseen?

Eli olet aivan oikeassa. Jos naiselta ei uros vaadi mitään niin saa täydellisen lahnan.

Keskity sinä vain niihin "parempi tasoisiin".
        Hahah.

• erittäin hyvä...
        miehet jotka kirjoitti:

eivät ole kiinnostuneita olleet ekojen treffien jälkeen ovat luusereita?

Varmaan etsit tietyn tyyppisiä miehiä koska siltä sinun viestisi vaikuttavat puhumattakaan jostakin surkeasta biisistä otetusta nimimerkistä.

Voin kertoa että itse aktiivisena olen väsynyt lahnamaisiin naisiin jotka ovat pilalle hemmoteltuja kakaroita. Sitten keksivät satuja että mies on saamaton tai luuseri tai ei ole mies tai vaikkapa että mies on saalistava eläin kun eivät itse viitsi tehdä mitään asioille.

Sellaiset naiset voi jättää täysin huomiotta kun eivät paskaakaan saa elämässä aikaiseksi paitsi juuri ehkä käydä manikyyrissä, kampaajalla ja meikata. Toki ehkä patjaksi ehkä kelpaavat yöksi tai toiseksi mutta siihen se jää.

Ajattele nyt sellaista naista parisuhteeseen?

Eli olet aivan oikeassa. Jos naiselta ei uros vaadi mitään niin saa täydellisen lahnan.

Keskity sinä vain niihin "parempi tasoisiin".
        Hahah.

nimimerkkini oli huumorilla haettu kylläkin ihan kyseisestä kappaleesta.. Nää jutut menevät yleensä luontevasti jos ovat mennäkseen. Sen verran olen saanut kuitenkin lunta tupaan että olen oppinut vaatimaan myös muilta kuin itseltäni. Tiedoksi että mikäli olisin kiinnostunut vain meikkaamisestani ja sun muusta sellaisesta niin en olisi todellakaan kyennyt elättämään itseäni itsenäisesti jo 20 vuotta sekä työskentelemään myös ulkomailla. Aikanaan myös elätin poikakaveri kandidaattia joka lojui nurkissa työttömänä ja passattavanani viiden vuoden ajan kunnes sain tarpeekseni. Joten se siitä teikäläisen nopeasta profiloinnista.Nykyisin olen ylpeä siitä että elän itsenäisesti enkä tarvitse miehestä itselleni elättäjää tai muutenkaan elämääni sisältöä tuomaan. Se jonka joskus elämääni otan omaa myös sen verram kunnioitusta meikäläistä kohtaan että oma-aloitteisesti ilmoittaa kiinnostuksensa.Uskoisin että minun kanssani elämä on kiva jakaa. Kiitos, ja hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe