Jos tietäisit että sinulla on vain noin puoli vuotta elin aikaa,niin miten eläisit loppuajan ja mitä tekisit,kiva keskustelu ite matkustaisin Australiaan ja oisin siellä 3 viikkoa entä sinä?
keskusteli
11
456
Vastaukset
- metaskeema
Ottaisin niin paljon lainaa kuin saisin ja eläisin leveästi.
- Wendy
...kävisin kaikkien 12:n sisarukseni luona ja muistelisin yhteistä lapsuuttamme. Jos on jäänyt jommalle kummallle jtk hampaan koloon, siinä voisi sopia asiat samalla. Lopuksi kehottaisin epäuskoisia sisaruksiani parannukseen. Saman tekisin lasteni kanssa. Seuroissa kävisin ahkerammin?
- olet ihana
Devoit kirjoitti:
"Epäuskoinen", en usko väitettäsi.
Devoit olet ihana, aina halkas keskustelemaan,pidän myös aloitteestasi että olet muuttanut mielesi vl kohtaan.
- Wendy
Devoit kirjoitti:
"Epäuskoinen", en usko väitettäsi.
tahdot.Jos joku ei ole samalla tavalla uskomassa kuin minä, miten minun tulisi häntä nimittää? Kerroppa sinä viisas se!Jos keskustelen sisarusteni kanssa, he ymmärtävät mitä tarkoitan.Kukaan ei korjaa:kyllähän minä uskon Jumalan olemassa oloon jne. He tietävät mitä tarkoitan. Tiedät itsekin Raamttua tutkivana?, ettei pelkällä Jumalan olemassa olon tunnustamisella tulla autuaaksi. Mutta sinä oletkin saivartelija. Puutut varmaan kirjoitusvirheisiin, pilkunpaikkoihin ja välilyöntilyömättömyyttenkin. En jatka keskustelua enää tästä aiheesta.
Tuskin jatkat minunkaan kanssani, sillä minäkin 'ärähdän' heti kun vl nimittää ketä tahansa eiveeällää epäuskoiseksi!
Se on törkeää, epäyställistä ja tuomitsevaa! Vaikka tuo asenne ja suhtautuminen tuleekin vl:n omaksi synniksi, niin se myrkyttää normaalin tavallisen maallisen kanssakäymisen.
Mutta kunnon vl ei siitä välitä! Hänelle on ihan sama, mitä eivl ajattelee ja miten hän loukkaantuu. Sitähän vl ei voi edes anteeksi pyytää, kun hän ei koe tehneensä mitään väärää vaan hän on vain 'rakastantut' totuudessa. ;(Wendy kirjoitti:
tahdot.Jos joku ei ole samalla tavalla uskomassa kuin minä, miten minun tulisi häntä nimittää? Kerroppa sinä viisas se!Jos keskustelen sisarusteni kanssa, he ymmärtävät mitä tarkoitan.Kukaan ei korjaa:kyllähän minä uskon Jumalan olemassa oloon jne. He tietävät mitä tarkoitan. Tiedät itsekin Raamttua tutkivana?, ettei pelkällä Jumalan olemassa olon tunnustamisella tulla autuaaksi. Mutta sinä oletkin saivartelija. Puutut varmaan kirjoitusvirheisiin, pilkunpaikkoihin ja välilyöntilyömättömyyttenkin. En jatka keskustelua enää tästä aiheesta.
"En jatka keskustelua enää tästä aiheesta. "
Mina kun luulin, että keskustelu vasta alkaa..
En ole saivarteluja ja pilkun viilaaja jos sanon, että yksikään "epäuskoisista" sisaruksisasi, ei kiellä Jeesusta ja lunastustyötään. Siis sanalla sanoen uskovat Jeesuksen nimeen, piste.olet ihana kirjoitti:
Devoit olet ihana, aina halkas keskustelemaan,pidän myös aloitteestasi että olet muuttanut mielesi vl kohtaan.
Mutta älä kerro sitä muille :)
No voisin ottaa lausahduksesi purevana ivanakin, mutta olkoon. Yhä olen samaa mieltä, mitä aloituksessani..
- duoda duoda
Ottaisin lopputilin ja lomarahat töistä sekä lähtisin Afrikkaan poppamiehen ja naisten paranneltavaksi.
- ...
Joka ottaisit iso lainan ja eläisit leveästi.
Kai tiedät että sen takaisinmaksu lankeaa lapsillesi! - lapset..
... kirjoitti:
Joka ottaisit iso lainan ja eläisit leveästi.
Kai tiedät että sen takaisinmaksu lankeaa lapsillesi!Ei kai lapset ole vastuussa vanhempien veloista?vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241905Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561753- 311455
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22935- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857