pikku muistutus noista

12

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

punaisessa kanisterissa..ihan vaan muuten kyselen..**, kun en muista noista bileistä mitään..

• ..kiljua sitä itseään ja paljon muuakin..alkon pullot ja tölkit katosivat tietysti krapulaisten vieraiden muovipusseihin..olkoon kokemani varoittava esimerkki..olis ees voinet jättää ne tölkit ja pullot mutta kuten huomasit..eipä näkyny..

• pervokki kirjoitti:

..kiljua sitä itseään ja paljon muuakin..alkon pullot ja tölkit katosivat tietysti krapulaisten vieraiden muovipusseihin..olkoon kokemani varoittava esimerkki..olis ees voinet jättää ne tölkit ja pullot mutta kuten huomasit..eipä näkyny..

oli siis kunnossa:)Tämä syömispuoli onkin vaikeampi juttu...Sullahan on sitä kokinvikaa...

http://ruokala.iltasanomat.fi/Public/Reseptit?func=resepti&id=6827

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..kiljua sitä itseään ja paljon muuakin..alkon pullot ja tölkit katosivat tietysti krapulaisten vieraiden muovipusseihin..olkoon kokemani varoittava esimerkki..olis ees voinet jättää ne tölkit ja pullot mutta kuten huomasit..eipä näkyny..

pointti..miksi tarjosit kiljua..sehän saa kaikkien päät sekaisin ..vatsasta puhumattakaan..pstt*..oliko sulla hyväkin kotivakuutus..**

• tyttönalle kirjoitti:

oli siis kunnossa:)Tämä syömispuoli onkin vaikeampi juttu...Sullahan on sitä kokinvikaa...

http://ruokala.iltasanomat.fi/Public/Reseptit?func=resepti&id=6827

..kun ne vieraat söivät vaan pitsaa ja kevytä herkkuja mutta dokasivat ankarasti kuten jäännöksistä näkyy..

tuo resepti on otettava talteen..

• Sini_siivetär kirjoitti:

pointti..miksi tarjosit kiljua..sehän saa kaikkien päät sekaisin ..vatsasta puhumattakaan..pstt*..oliko sulla hyväkin kotivakuutus..**

..siihen aikaan,.,nyt asunkin betonikuutiossa..kestää vieraita paremmin..eihän mulla ollu varaa muuta tarjota ku katto pään päälle..ja nyt ne teki noin..kiljua oli vierailla itse join tietysti olvia karhua punkkua sekä saunalahden viunaa..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..siihen aikaan,.,nyt asunkin betonikuutiossa..kestää vieraita paremmin..eihän mulla ollu varaa muuta tarjota ku katto pään päälle..ja nyt ne teki noin..kiljua oli vierailla itse join tietysti olvia karhua punkkua sekä saunalahden viunaa..

nyt varautunut siellä betonipunkkerissa, että sulla on siellä bileitä varten se kuuluisa pyöreä huone..*

nyt varautunut siellä betonipunkkerissa, että sulla on siellä bileitä varten se kuuluisa pyöreä huone..*

..mahtunu..pistän partsille ja luodin eiku..vieraiden kestävät lasit..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..mahtunu..pistän partsille ja luodin eiku..vieraiden kestävät lasit..

kesäisin, et ystävät ulos ulkoverannalle..paitsi, et kokemusta on kyllä siitä, et muutama puinen puutarhatuoli on jostain kumman syytä joutunut takkapuuksi..talvella mä roudaan ne tonne viinikellariin, kun siellä on sopiva punkkeri erikseen, etteivät hajota pulloja turhaan..

• pervokki kirjoitti:

..kun ne vieraat söivät vaan pitsaa ja kevytä herkkuja mutta dokasivat ankarasti kuten jäännöksistä näkyy..

tuo resepti on otettava talteen..

siunaantuu tuota punaviiniä...Enkä oikeen tykkää siitä,niin tulee noin sekin juotua...;o)

kesäisin, et ystävät ulos ulkoverannalle..paitsi, et kokemusta on kyllä siitä, et muutama puinen puutarhatuoli on jostain kumman syytä joutunut takkapuuksi..talvella mä roudaan ne tonne viinikellariin, kun siellä on sopiva punkkeri erikseen, etteivät hajota pulloja turhaan..

..varmaan kylmästä.. juuhh onhan mulla tuolla kerrostalon kellarissa pieni apinahäkki..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..varmaan kylmästä.. juuhh onhan mulla tuolla kerrostalon kellarissa pieni apinahäkki..

mitään tiedä, kun sisältä lämmitetään..ja arvaa nouseeko niille hikikarpalot, kun mä saan lauluvaihteen päälle..hm..apinahäkki..toihan on siis hyvä idea, miks mä en oo koskaan keksinyt tota mun kellariin, et sillä verkolla saa rajattua paremmin sopivan alan..onhan mä toki nähnyt joskus kaupunkiasuinnossa ne häkkisäilytystilat, mut jotenkin unohtuneet vuosien saatossa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      3130
    2. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3015
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2954
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      287
      2262
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2132
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2111
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      101
      1073
    Aihe