..pikkujouluista sekä varoitus.. miettii tarkkaan ketä pyytää bileisiin ja keneltä karkaa homma käsistä..
kuvasarja pervokin mökin pikkujoulujuhlista vuodelta 2002..tai mitä siitä on jäljellä.. yks ruumiskin..
http://portti.kuvat.fi/kuvat/Urban%20Exploration/Kotkan%20radan%20alkup%E4%E4/M%F6kki/
pikku muistutus noista
12
390
Vastaukset
- Sini_siivetär
punaisessa kanisterissa..ihan vaan muuten kyselen..**, kun en muista noista bileistä mitään..
..kiljua sitä itseään ja paljon muuakin..alkon pullot ja tölkit katosivat tietysti krapulaisten vieraiden muovipusseihin..olkoon kokemani varoittava esimerkki..olis ees voinet jättää ne tölkit ja pullot mutta kuten huomasit..eipä näkyny..
pervokki kirjoitti:
..kiljua sitä itseään ja paljon muuakin..alkon pullot ja tölkit katosivat tietysti krapulaisten vieraiden muovipusseihin..olkoon kokemani varoittava esimerkki..olis ees voinet jättää ne tölkit ja pullot mutta kuten huomasit..eipä näkyny..
oli siis kunnossa:)Tämä syömispuoli onkin vaikeampi juttu...Sullahan on sitä kokinvikaa...
http://ruokala.iltasanomat.fi/Public/Reseptit?func=resepti&id=6827- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
pointti..miksi tarjosit kiljua..sehän saa kaikkien päät sekaisin ..vatsasta puhumattakaan..pstt*..oliko sulla hyväkin kotivakuutus..**
tyttönalle kirjoitti:
oli siis kunnossa:)Tämä syömispuoli onkin vaikeampi juttu...Sullahan on sitä kokinvikaa...
http://ruokala.iltasanomat.fi/Public/Reseptit?func=resepti&id=6827..kun ne vieraat söivät vaan pitsaa ja kevytä herkkuja mutta dokasivat ankarasti kuten jäännöksistä näkyy..
tuo resepti on otettava talteen..Sini_siivetär kirjoitti:
pointti..miksi tarjosit kiljua..sehän saa kaikkien päät sekaisin ..vatsasta puhumattakaan..pstt*..oliko sulla hyväkin kotivakuutus..**
..siihen aikaan,.,nyt asunkin betonikuutiossa..kestää vieraita paremmin..eihän mulla ollu varaa muuta tarjota ku katto pään päälle..ja nyt ne teki noin..kiljua oli vierailla itse join tietysti olvia karhua punkkua sekä saunalahden viunaa..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..siihen aikaan,.,nyt asunkin betonikuutiossa..kestää vieraita paremmin..eihän mulla ollu varaa muuta tarjota ku katto pään päälle..ja nyt ne teki noin..kiljua oli vierailla itse join tietysti olvia karhua punkkua sekä saunalahden viunaa..
nyt varautunut siellä betonipunkkerissa, että sulla on siellä bileitä varten se kuuluisa pyöreä huone..*
Sini_siivetär kirjoitti:
nyt varautunut siellä betonipunkkerissa, että sulla on siellä bileitä varten se kuuluisa pyöreä huone..*
..mahtunu..pistän partsille ja luodin eiku..vieraiden kestävät lasit..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..mahtunu..pistän partsille ja luodin eiku..vieraiden kestävät lasit..
kesäisin, et ystävät ulos ulkoverannalle..paitsi, et kokemusta on kyllä siitä, et muutama puinen puutarhatuoli on jostain kumman syytä joutunut takkapuuksi..talvella mä roudaan ne tonne viinikellariin, kun siellä on sopiva punkkeri erikseen, etteivät hajota pulloja turhaan..
pervokki kirjoitti:
..kun ne vieraat söivät vaan pitsaa ja kevytä herkkuja mutta dokasivat ankarasti kuten jäännöksistä näkyy..
tuo resepti on otettava talteen..siunaantuu tuota punaviiniä...Enkä oikeen tykkää siitä,niin tulee noin sekin juotua...;o)
Sini_siivetär kirjoitti:
kesäisin, et ystävät ulos ulkoverannalle..paitsi, et kokemusta on kyllä siitä, et muutama puinen puutarhatuoli on jostain kumman syytä joutunut takkapuuksi..talvella mä roudaan ne tonne viinikellariin, kun siellä on sopiva punkkeri erikseen, etteivät hajota pulloja turhaan..
..varmaan kylmästä.. juuhh onhan mulla tuolla kerrostalon kellarissa pieni apinahäkki..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..varmaan kylmästä.. juuhh onhan mulla tuolla kerrostalon kellarissa pieni apinahäkki..
mitään tiedä, kun sisältä lämmitetään..ja arvaa nouseeko niille hikikarpalot, kun mä saan lauluvaihteen päälle..hm..apinahäkki..toihan on siis hyvä idea, miks mä en oo koskaan keksinyt tota mun kellariin, et sillä verkolla saa rajattua paremmin sopivan alan..onhan mä toki nähnyt joskus kaupunkiasuinnossa ne häkkisäilytystilat, mut jotenkin unohtuneet vuosien saatossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183130Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813015- 612954
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2872262- 412132
- 542111
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.1011073