testitulokset klamydiasta parissa päivässä, kun esim. pääkaupunki seudulla menee siihen viikko?
En USKO TOD. tälläiseen väittämään! Kyseinen ihminen valehtelee mikäli puhuu asiasta näin!
HhuhHuh!
Miten on mahdollista, että
8
419
Vastaukset
- sain testin
tulokset neljäntenä päivänä ottamisen jälkeen=) Eli klamydiatesti, yksityisellä.
Njaa....pk-seudulla on varmastikin enemmän niitä tsekattavia näytteitä kuin siellä Kiteellä.- menee..
paikkakunnasta kuin paikkakunta. Labrahoitsu sanoi,että mahdottomuus saada tuloksia kahdessa päivässä! Että näin!
- suinkaan
menee.. kirjoitti:
paikkakunnasta kuin paikkakunta. Labrahoitsu sanoi,että mahdottomuus saada tuloksia kahdessa päivässä! Että näin!
viikkoa tarvita! Että labrahoitsu on nyt puhunut vasten parempaa tietoa
- va-li-tet-ta-vas-ti
testattavia ja vastattavia on pk seudulla enemmän kuin "landella". Ja mikäkö kiire sulla enää on? Pidä ensi kerralla housut jalassa ja jumala mielessä...
- asdaswd
Itse sain 2päivässä, asun "landella" :)
- mahdollista,
että kainuun sivukylällä bussia joutuu odottamaan useita päiviä, mutta Helsingissä metroa vain neljä minuuttia?
Ootteko kuulleet koskaan, että näytteet saatetaan lähettää muualle tutkittaviksi? Labrahoitajatko ne silmämääräisesti tutkii...Joka tk:ssa kun ei labraa ole...hohhoijaa...
- ehehhee
kyllä vain klamydia testin tuloksen saa kahdessa päivässä. Itse olen saanut sen kahdessa päivässä kahdestakin eri suhteellisen isosta kaupungista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214