elämä ilman kriisiä

..elämä ilman kriisiä..olisi kuin söisi pelkkää valkosta riisiä.. kuuntelisi jotain roskabiisiä..ja pelkäisi vesihiisiä..

tämän mietelmän tarjosi tänään.. masokisti-pervokki

13

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masokisti_Masa

      Sairaan hirveää. Siis ihanaa. Minulla kolmenkympin riisi.

      • löytyy, jokapäivälle jotain. On päivän riisejä, kuukausien riisejä... eikä niihin riisipuurot auta.

        Osattaisko me elää ilman riisejä? Tuskin. Mulla on kuudenkympin riisi.


      • mielipuolista pidettä
        a-v kirjoitti:

        löytyy, jokapäivälle jotain. On päivän riisejä, kuukausien riisejä... eikä niihin riisipuurot auta.

        Osattaisko me elää ilman riisejä? Tuskin. Mulla on kuudenkympin riisi.

        mutta riisipuurossa on oltava kanssa rusinoita, ei manteleita. Ja voi vaikka sen hämmentämisestä saada Nööbelin miljoonia.

        Mutta puikoilla en ala syömään. Se homma on ulkoistettava Kauko-Idän puolelle, osaavat paremmin.

        Ja jos sulla muka on kuudenkympin riisi, ei päde. On uhmaikää, viidenkympin villitystä ja kuudenkympin "kullitusta" - rumasti sanottu, anteeksi, hävittävät viestin- mutta minkä kriisin siitä voi saada? Paitsi sen petikaverin puutteen?


      • ..iskee se voi kestää monta monta vuotta..ja sitten alkaakin uusi riisi.. tuskin mikään riisi koskaan on pikariisi vaan kunnolla haudottava että siitä selviää..


      • pervokki kirjoitti:

        ..iskee se voi kestää monta monta vuotta..ja sitten alkaakin uusi riisi.. tuskin mikään riisi koskaan on pikariisi vaan kunnolla haudottava että siitä selviää..

        tällä viisaudella historiankirjoihin?

        "Elämä ei ole pikariisi"


      • mielipuolista pidettä kirjoitti:

        mutta riisipuurossa on oltava kanssa rusinoita, ei manteleita. Ja voi vaikka sen hämmentämisestä saada Nööbelin miljoonia.

        Mutta puikoilla en ala syömään. Se homma on ulkoistettava Kauko-Idän puolelle, osaavat paremmin.

        Ja jos sulla muka on kuudenkympin riisi, ei päde. On uhmaikää, viidenkympin villitystä ja kuudenkympin "kullitusta" - rumasti sanottu, anteeksi, hävittävät viestin- mutta minkä kriisin siitä voi saada? Paitsi sen petikaverin puutteen?

        Riisipuuroa ja väskynäsoppaa, perinteistä eteläpohjalaista hautajaisjälkkäriä.

        Luulen että hyvin haudutettu puuro menis jopa puikoilla...

        Mun riisit on aina rajusti etuajassa;)


      • a-v kirjoitti:

        tällä viisaudella historiankirjoihin?

        "Elämä ei ole pikariisi"

        ..yrittää..jälkipolvi joko omaksuu sen tai ei.. sehän siinä on..me yritetään kaikennäköstä ja muut päättää jäädäänkö historiaan..oiva viisaus kyllä.. sen arvoinen kyllä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..yrittää..jälkipolvi joko omaksuu sen tai ei.. sehän siinä on..me yritetään kaikennäköstä ja muut päättää jäädäänkö historiaan..oiva viisaus kyllä.. sen arvoinen kyllä..

        sen oikeestaan keksit kun puhuit pikariisistä...

        Ei se ehkä avaudu ihan kenelle vaan... meibii ainoastaan niille jotka on lukenu tän ketjun;)


      • a-v kirjoitti:

        sen oikeestaan keksit kun puhuit pikariisistä...

        Ei se ehkä avaudu ihan kenelle vaan... meibii ainoastaan niille jotka on lukenu tän ketjun;)

        ..joskus neroutta ei ymmärretä.. heh..emmä tiiä yhtään mitään.. muuta ku elämä on yhtä riisiä yhtä pitkäkestoista riisiä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..joskus neroutta ei ymmärretä.. heh..emmä tiiä yhtään mitään.. muuta ku elämä on yhtä riisiä yhtä pitkäkestoista riisiä..

        pitkäjyväistä riisiä...

        Mä lähden tuulettaan näitä riisejäni kun näyttää ettei ehkä sada... ja saahan siitäkin taas pienen riisin jos kuitenkin sataa ja tukka kastuu ja menee kiharaan;)


    • sola

      ..tuossa just lämmitin kääpiölle, ja hyvin maitto..mutta se olikin Laardin tekemää riisiä.. ;)

      Säästetäänkö sulle perjantaiksi sitä lautasellinen?

      • ..niin pitkälle perjantaihin..riisi varsinkaan ellei sitä ole säilyntäaineoitu jollain..


      • sola"
        pervokki kirjoitti:

        ..niin pitkälle perjantaihin..riisi varsinkaan ellei sitä ole säilyntäaineoitu jollain..

        ..juu, se loppu muuteski jo, kun kääpiö rupes santsaamaan.. ;)

        Saat sitte sipsejä ja poppareita :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe