poikani kuolemasta on tänään neljä kuukautta. hän kuoli viiden päivän ikäisenä synnyttyään pienenä keskosena.
Osaisikohan joku vastata minulle;
Onkohan minun mahdollista vielä saada kaikki poikani hoitoon liittyvät paperit sairaalasta?
poikani
4
1060
Vastaukset
- ..,..
en tiedä, mutta miksei olisi? ei niitä sieltä ainakaan hävitetä näin pian.
- osaa suruusi
Otan syvästi osaa suurimpaan suruusi.Kun isäni kuoli ja halusin saada paperit, en saanut, sillä Suomen laki määrää, että vainajan papereita ei kukaan saa, ellei epäillä hoitavia henkilöitä/sairaalaa hoitovirheestä ja anomus papereista tulee kirjoittaa kolmen vuoden sisällä kuolemasta, sen jälkeen niitä ei saa enää mitenkään.Suruni oli suuri ja halusin paperit välttämättä suruani auttaakseni joten suoraan valehtelin anomukseen, että me omaiset epäilemme hoitovirhettä ja vaadimme paperit.Sillätavoin saimme ne ja ne auttoivat surussa ihan uskomattoman paljon.Olen ihan hirveän pahoillani puolestasi, että menetit rakkaan lapsesi.
- kyllä sinulla
on mahdollisuus saada aivan kaikki lastasi koskevat epikriisit ym., sinä olet lapsen läheisin omainen=)
Eli ei voi verrata laisinkaan kahta täysin eri tilannetta, ed.kirjoittajan isän menetystä ja sinun.
Laita vain kirjallinen pyyntö sairaalaan.
Voimia sinulle! - ohomohom
Ota yhteyttä vaikka neuvolan hoitajan kera hoitaviin lääkäreihin.
Paikalla pitää olla "suomentaja" jos ei lääkäri ole nykyaikainen että puhuu ilman "latinaa"!
Joka kuolemasta pitää löytyä selvitys jopa 100 vuotiaan. SIKSI DOKUMENTOINTIA HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT ASIAKIRJOIHIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455