hitto mitä huuhaata

36

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zavidovo

      aika usein...

    • i-v atte

      muija katto jopea illalla... niin kohta ei saa lämmittää koivuhaloilla uunia;)

    • kbasa

      taas ilman kutsua hyppivat hirvenvasikat metsastysseuran peijaisiin :-)

    • Wirk

      Mikä harrastus on semmoinen missä tapetaan? Sama jos tei´laisi homo sapiensseja sitäkin voisi kuttua samoin harrastukseksi, mikä pakko on teilata eläimiä? Ei ainakaan se ruuan tarve joten sopisi hyvin että rikokseksi luokiteltaisiin vaikka heti aseenhallussapito ja sille joka sattuisi eläimen ampumaan iskettäisiin linnaa parikymmentä vuotta.

      • kbasa

        autoteilla kun kantaa pidetaan kurissa mettastyksella.


      • ..ovat kautta aikojen harrastaneet metsästystä että saisivat ruokaa..minäkin oon lihansyöjä silti eläintenystävä. metsästys on välttämättömyys... tietysssä mielessä harrastus.. kaikki ihmiset eivät halua napsia pillereitä saadakseen kaikki ravinteet..mikä on epänormaalia..syödä luonnollisesti vai syödä pelkästään vihanneksia ja napsia pillereitä..weiiirrrrdd.. ja kuten basa tuossa alhaalla.. hyppivät tiellä ja aiheuttavat onnettomuuksia.. ja on muuten ollut itsekin lähellä hirvikolari.. se oli joko meidän tai sen toisen auto..hyvä juttu meillä paha sille toiselle.. muutamista sekunneita kiinni itseasiassa..


      • Wirk
        kbasa kirjoitti:

        autoteilla kun kantaa pidetaan kurissa mettastyksella.

        opettele kuule luonnon kiertokulkua. Eläämää säätelee kierto, jos jotain eläimiä alkaa olemaan liikaa niin luonto itse vähentää kantaa, tulee tauteja ynnä muut joka silloin pudottaa kantaa, se ei ole ihmisen hommaa. Ihmiset ovat rakentaneet tiensä sinne missä ovat ennen vaellelleet rauhassa, sitten punaniskat ovat tappamassa kaikki eläimet metsistä kun onnettomuuksia sattuu. Se on sääli että eläimet ei pysty samaa tekemään kun valtaamme niiltä alueita aina joutuvat perääntymään. Olisi aika jo antaa rauha eläimille. Ja sit.... Kukas murhais miljardeja ihmisiä maapallolat täällä kun niitä on sen verta liikaa, eli turha on hirvistä valitella. Ihminen on VIRUS!


      • wirk
        pervokki kirjoitti:

        ..ovat kautta aikojen harrastaneet metsästystä että saisivat ruokaa..minäkin oon lihansyöjä silti eläintenystävä. metsästys on välttämättömyys... tietysssä mielessä harrastus.. kaikki ihmiset eivät halua napsia pillereitä saadakseen kaikki ravinteet..mikä on epänormaalia..syödä luonnollisesti vai syödä pelkästään vihanneksia ja napsia pillereitä..weiiirrrrdd.. ja kuten basa tuossa alhaalla.. hyppivät tiellä ja aiheuttavat onnettomuuksia.. ja on muuten ollut itsekin lähellä hirvikolari.. se oli joko meidän tai sen toisen auto..hyvä juttu meillä paha sille toiselle.. muutamista sekunneita kiinni itseasiassa..

        Se on hiukka eri asi metästää harrastukseksi kun elääkseen, olen kuule minäkin lihansyöjä isolla L:llä, en ole mikään viherpiipertäjä. annetaan eläinten luonnossa hoitaa kiertokulkunsa ja syödään me kasvattettuja eläimiä.


      • kbasa
        Wirk kirjoitti:

        opettele kuule luonnon kiertokulkua. Eläämää säätelee kierto, jos jotain eläimiä alkaa olemaan liikaa niin luonto itse vähentää kantaa, tulee tauteja ynnä muut joka silloin pudottaa kantaa, se ei ole ihmisen hommaa. Ihmiset ovat rakentaneet tiensä sinne missä ovat ennen vaellelleet rauhassa, sitten punaniskat ovat tappamassa kaikki eläimet metsistä kun onnettomuuksia sattuu. Se on sääli että eläimet ei pysty samaa tekemään kun valtaamme niiltä alueita aina joutuvat perääntymään. Olisi aika jo antaa rauha eläimille. Ja sit.... Kukas murhais miljardeja ihmisiä maapallolat täällä kun niitä on sen verta liikaa, eli turha on hirvistä valitella. Ihminen on VIRUS!

        kun naapuri kuoli hirvikolarissa
        jai lapset suremaan ja kaikki
        opettele siina sitten kiertokulkua joo..


      • kbasa
        wirk kirjoitti:

        Se on hiukka eri asi metästää harrastukseksi kun elääkseen, olen kuule minäkin lihansyöjä isolla L:llä, en ole mikään viherpiipertäjä. annetaan eläinten luonnossa hoitaa kiertokulkunsa ja syödään me kasvattettuja eläimiä.

        ampua hirvi mettaan ja ravita ittensa silla hirvenlihalla
        kuin kiduttaa sikapossua karsinassa ja syya sitten se
        eikö vaan?


      • Wirk.
        kbasa kirjoitti:

        kun naapuri kuoli hirvikolarissa
        jai lapset suremaan ja kaikki
        opettele siina sitten kiertokulkua joo..

        Tosi pitkään, mutta ei riipaise yhtään. Opettele silti elänkiertoa, jos olis naapurisi ajanut puuhun sen sijaan että päästi hirven yli niin innostuisiko kaikki kirvesmiehet kaatamaan joka risun metästä?


      • wirk kirjoitti:

        Se on hiukka eri asi metästää harrastukseksi kun elääkseen, olen kuule minäkin lihansyöjä isolla L:llä, en ole mikään viherpiipertäjä. annetaan eläinten luonnossa hoitaa kiertokulkunsa ja syödään me kasvattettuja eläimiä.

        ..pitäisikö meidän kasvattaa hirviä ja peuroja, villisikoja ja riistalintuja jne. no ehkä ystävällisempää olis tappaa ne muiden eläinten tapaan..niiden kasvatettujen. mutta joka tapauksessa kun ihmisiä on niin paljon ja elukoita pitäisi olla niin paljon ennenkuin se luonnollinen systeemi alkaisi toimia.. sitä enen tulisi ruumiita.. ihmisruumita.. eipä varmaan tuollaineen hirvikolarikaan omalle kohdalle satu..eihän?


      • kbasa
        Wirk. kirjoitti:

        Tosi pitkään, mutta ei riipaise yhtään. Opettele silti elänkiertoa, jos olis naapurisi ajanut puuhun sen sijaan että päästi hirven yli niin innostuisiko kaikki kirvesmiehet kaatamaan joka risun metästä?

        hirven suhteesta tiehen
        ja allehan rukka jai. siihenhan han kuolikin.


      • harvojen
        pervokki kirjoitti:

        ..ovat kautta aikojen harrastaneet metsästystä että saisivat ruokaa..minäkin oon lihansyöjä silti eläintenystävä. metsästys on välttämättömyys... tietysssä mielessä harrastus.. kaikki ihmiset eivät halua napsia pillereitä saadakseen kaikki ravinteet..mikä on epänormaalia..syödä luonnollisesti vai syödä pelkästään vihanneksia ja napsia pillereitä..weiiirrrrdd.. ja kuten basa tuossa alhaalla.. hyppivät tiellä ja aiheuttavat onnettomuuksia.. ja on muuten ollut itsekin lähellä hirvikolari.. se oli joko meidän tai sen toisen auto..hyvä juttu meillä paha sille toiselle.. muutamista sekunneita kiinni itseasiassa..

        ulottuvissa ja lähinnä kiintiöistä politikoidaan, kun pitäisi oikeasti vähentää kantaa raskaammalla kädellä...

        Maanomistajille heruu hirvimiehiltä joskus pelkkä kahvipaketti ja jos lihaa sattuvat tuomaan?? saa sitä sieltä paistista tosissaan ettiä...


      • harvojen kirjoitti:

        ulottuvissa ja lähinnä kiintiöistä politikoidaan, kun pitäisi oikeasti vähentää kantaa raskaammalla kädellä...

        Maanomistajille heruu hirvimiehiltä joskus pelkkä kahvipaketti ja jos lihaa sattuvat tuomaan?? saa sitä sieltä paistista tosissaan ettiä...

        ..sääli.. kadonnutta paistia etsiessä..


      • Wirk
        pervokki kirjoitti:

        ..pitäisikö meidän kasvattaa hirviä ja peuroja, villisikoja ja riistalintuja jne. no ehkä ystävällisempää olis tappaa ne muiden eläinten tapaan..niiden kasvatettujen. mutta joka tapauksessa kun ihmisiä on niin paljon ja elukoita pitäisi olla niin paljon ennenkuin se luonnollinen systeemi alkaisi toimia.. sitä enen tulisi ruumiita.. ihmisruumita.. eipä varmaan tuollaineen hirvikolarikaan omalle kohdalle satu..eihän?

        tilanne, ja silloin oli auto täynnä sakkia kun hirvi hyppäsi pimeästä tielle mutkassa.
        Joten turha väittää että en olisi tietoinen hirvivaarasta.


      • Wirk kirjoitti:

        tilanne, ja silloin oli auto täynnä sakkia kun hirvi hyppäsi pimeästä tielle mutkassa.
        Joten turha väittää että en olisi tietoinen hirvivaarasta.

        ..ihmettelen pikkusen..


      • Wirk.
        pervokki kirjoitti:

        ..ihmettelen pikkusen..

        Jos kaikki pitäis tappaa mikä voi vahingoittaa niin eipä täällä maapallolla paljoa olis enää muuta elämää kuin ihmisiä, samana kiertokulkuna pidän sitäkin tapaa millä ite kuolen, sama sit syökö torata tai kuolenko autossa.


      • Wirk. kirjoitti:

        Jos kaikki pitäis tappaa mikä voi vahingoittaa niin eipä täällä maapallolla paljoa olis enää muuta elämää kuin ihmisiä, samana kiertokulkuna pidän sitäkin tapaa millä ite kuolen, sama sit syökö torata tai kuolenko autossa.

        ..vaan ne joista selkeästi on haittaa..
        ..sitten kysyn voisiko hirviä sitten kasvattaa tarhassa että saan syödä tulevaisuudessakin hirvipaistia?
        ..mutta juu ihmisiä on pirusti liikaa..


      • kbasa
        Wirk. kirjoitti:

        Jos kaikki pitäis tappaa mikä voi vahingoittaa niin eipä täällä maapallolla paljoa olis enää muuta elämää kuin ihmisiä, samana kiertokulkuna pidän sitäkin tapaa millä ite kuolen, sama sit syökö torata tai kuolenko autossa.

        tuo herra kierteli pohjois-grönlannissa 60-luvun lopulla ydinsaasteen perassa ja totesi olevansa ylpea jos paasee osaksi satunnaisen jaakarhun ravintoketjua

        sulla on samaa henkea.. hattu pois.


      • Possuset
        wirk kirjoitti:

        Se on hiukka eri asi metästää harrastukseksi kun elääkseen, olen kuule minäkin lihansyöjä isolla L:llä, en ole mikään viherpiipertäjä. annetaan eläinten luonnossa hoitaa kiertokulkunsa ja syödään me kasvattettuja eläimiä.

        Olemmeko me vähempiarvoisia että meitä voidaan kasvattaa nautasten ja kanasten kanssa ahtaissa tiloissa odottaen kuolemaa että saat syötyä meitä?


      • Wirk.
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan ne joista selkeästi on haittaa..
        ..sitten kysyn voisiko hirviä sitten kasvattaa tarhassa että saan syödä tulevaisuudessakin hirvipaistia?
        ..mutta juu ihmisiä on pirusti liikaa..

        Alappa ettimään jouluhirveä kasvatettavaksi, jos jostai löytyisi. Mikä pakko sitä hirveä on rouskuttaa? Saahan sitä vaikka poroa se on kuule paljon parempaa kun hirvi.


      • Wirk.
        kbasa kirjoitti:

        tuo herra kierteli pohjois-grönlannissa 60-luvun lopulla ydinsaasteen perassa ja totesi olevansa ylpea jos paasee osaksi satunnaisen jaakarhun ravintoketjua

        sulla on samaa henkea.. hattu pois.

        Sitä henkeä kyllä piisaa. ja myös sitä päivää vois koittaa kun hirvet muuttuisivat lihansyöjiksi.


      • Wirk. kirjoitti:

        Alappa ettimään jouluhirveä kasvatettavaksi, jos jostai löytyisi. Mikä pakko sitä hirveä on rouskuttaa? Saahan sitä vaikka poroa se on kuule paljon parempaa kun hirvi.

        ..mutta miksi juuri hirvi on näin suuri juttu sulle?


      • Wirk.
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta miksi juuri hirvi on näin suuri juttu sulle?

        Kaikki mikä on metissä villiä, elikkä luonnonvaraista, ei pelkästään hirvi.


      • Wirk.
        Possuset kirjoitti:

        Olemmeko me vähempiarvoisia että meitä voidaan kasvattaa nautasten ja kanasten kanssa ahtaissa tiloissa odottaen kuolemaa että saat syötyä meitä?

        ettekä ole ikinä kuulunutkaan niihin... joten sen puolesta kyllä.


      • Possuset
        Wirk. kirjoitti:

        ettekä ole ikinä kuulunutkaan niihin... joten sen puolesta kyllä.

        kotieläimiksi. Villejä olimme mekin niinkuin kaikki eläimet. Ne jalostetutkin. Et taida tietää mistä puhut?


      • Wirk.
        Possuset kirjoitti:

        kotieläimiksi. Villejä olimme mekin niinkuin kaikki eläimet. Ne jalostetutkin. Et taida tietää mistä puhut?

        En ole mikään saakelin uskovainen, ne on päästään seonneita houruja. Ai, milloin Suomessa on vaeltanut metsissä lehmiä taikka sonneja? Ja sikaakaan ei ole jalostettu Suomessa elävästä villisiasta, eikä kanatkaan ole villinä metsissä olleet ikinä, tiedän kuule enemmän kun sinä jos muuta väität, tässä puhutaan ainoastaan Suomessa alkuperäisinä elävistä eläimistä. Ja työnnä se jeesukses perseeseesi.


      • Vihainen possu
        Wirk. kirjoitti:

        En ole mikään saakelin uskovainen, ne on päästään seonneita houruja. Ai, milloin Suomessa on vaeltanut metsissä lehmiä taikka sonneja? Ja sikaakaan ei ole jalostettu Suomessa elävästä villisiasta, eikä kanatkaan ole villinä metsissä olleet ikinä, tiedän kuule enemmän kun sinä jos muuta väität, tässä puhutaan ainoastaan Suomessa alkuperäisinä elävistä eläimistä. Ja työnnä se jeesukses perseeseesi.

        Paljastit itsesi. Tämä huuhaa ei ole enää hauskaa. Olet ällöttävä.


      • Wirk.
        Vihainen possu kirjoitti:

        Paljastit itsesi. Tämä huuhaa ei ole enää hauskaa. Olet ällöttävä.

        En ole tänään valitettavasti huuhaa päällä, vain asiaa tulee.


      • Wirk.
        Wirk. kirjoitti:

        En ole mikään saakelin uskovainen, ne on päästään seonneita houruja. Ai, milloin Suomessa on vaeltanut metsissä lehmiä taikka sonneja? Ja sikaakaan ei ole jalostettu Suomessa elävästä villisiasta, eikä kanatkaan ole villinä metsissä olleet ikinä, tiedän kuule enemmän kun sinä jos muuta väität, tässä puhutaan ainoastaan Suomessa alkuperäisinä elävistä eläimistä. Ja työnnä se jeesukses perseeseesi.

        Tuli vedettyä överiksi ja sori siitä.


      • Wirk. kirjoitti:

        Kaikki mikä on metissä villiä, elikkä luonnonvaraista, ei pelkästään hirvi.

        ..menee liian vakavaksi... minä voisin metsästää sitä mitä syön tai harventaa kantaa.. ne ovat ihan hyväksyttäviä syitä.. verenhimoisena ammuskelu on taas asia erikseen..jos hirviä voitaiiin tarhata se olisi hyvä tietty sillai että voidaan säkärillä tappaa ihmisten ravinnoksi.. tämä on mielipiteeni.. ja se siitä..


      • Wirk.
        pervokki kirjoitti:

        ..menee liian vakavaksi... minä voisin metsästää sitä mitä syön tai harventaa kantaa.. ne ovat ihan hyväksyttäviä syitä.. verenhimoisena ammuskelu on taas asia erikseen..jos hirviä voitaiiin tarhata se olisi hyvä tietty sillai että voidaan säkärillä tappaa ihmisten ravinnoksi.. tämä on mielipiteeni.. ja se siitä..

        Kaikki ovat oikeutettuja omaan mielipiteeseen piste .


    • sweet_lemon...

      hirveni pakkaseen. Niih. Metsästyksellä saatu liha on sitäpaitsi ekologista. Pakko syödä hirveä, kun lihaa haluttaa ja muuten tulee aiheutettua ilmastonmuutosta aivan tarpeeksi päivittäisillä autolla ajeluilla ym.
      Eläköön metsästäjät! Ja kalastajat!

      • ..olet sekä kaunis että ajatteleva..tiedät millaisena lihasi haluat.. tähän taputan käsiä taputapu..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe