millä ohjelmalla voi tehdä konemusiikia? jos joku tietää niin sen pitäisi olla myös ilmainen. kiitos jo etukäteen.
millä tehdä
3
372
Vastaukset
http://www.synapse-audio.com/
Minusta se on helppo käyttää. Heti pääsee..
Demo on ilmainen, sillä jo sain tehtyä konemusaa, midit voi ladata ja tallentaa tällä ilmaisversiollakin.
Mutta WAV/MP3:t ja syntikka-asetukset tallentuu vasta kaupallisella ostetulla versiolla. (Maksoi aikoinaan mulle 176 euroa, nykyään edullisempi)
Tässä on mun luontovideooni Orion Platinum versio 7.1:llä tehty taustamusa (4 kappaletta peräkkäin):
http://www.youtube.com/watch?v=mLHb1GFjbw8&fmt=18Koitan mikseri.netistä onkia tähän listaa ja hakusanoja..
-Renoise:
http://www.renoise.com/
-Sonic Foundry acid
-ModPlug Tracker - on ilmanen softa
-Madtracker 2
http://www.madtracker.org/about.php
-CSound
Lista:
-SkaleTracker
-SvarTracker
-CCT
-NiceTracker
-MidGet
-ModPlugTracker
-Project 5
-GoatTracker
-Sonar
-Reason 3
-Buzz (suomalainen täysin ilmainen mutta toimiiko nykykoneissa ?)
-FL Studio (Demo löytynee ilmaiseksi)
-Fruity Loops (demo olisi kait ilmainen)
-Impulse Tracker
-http://www.pickledonion.com/phase/index.htm
-Audacity (enempi ääni"nauhan" käsittelyohjelma)
-Cool Edit pro 2
-Adobe audition
-eJay (onko ilmaista Demoa ??)
------------------------------------------------
Ilmaisissa voi usein loppua puhti kun alkaa olla tavaraa enempi. Toisaalta esim äänitys efektiohjelma Audacity on aika kova sana ja kehuttu vaikka onkin ilmainen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437