bmw 530d viritys

jrd

Osaisko kukaan auttaa???? Mitenkä helpoiten saisi lisää potkua ja mielellään halvalla???????

22

14852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

      ota pois pölykapselit ja aja varovasti

    • diesel

      Uusi lastu,löytyy Keskisuomen autosäätö
      Puh. 040-7292874

    • saa

      Virityspajalta. Netissä on varsinkin saksalaisia useita. Miksi halvalla? Et saa hyvää jälkeä alle 3000 €. Hanki ennemmin vaikka uusia renkaita tai karvanoppia!

    • Jormajarmo

      ...se auto, alota siitä. Sit kun olet saanut tarpeeksi lainaa ja saat sen auton oikeasti käyttöösi, niin sitten voit miettiä sitä virittelyä halvalla. Ai niin, ja muista ajaa ensin ajokortti jahka ikää kertyy riittävästi!

    • Ossi Harinen

      Terve!

      Meidän kauttamme löytyy kyseiseen autoon sopiva
      lisä boxi.
      Tehon lisäys on 30-40 Hv ja vääntö kasvaa 40-100 Nm!
      Autosta ajetaan ensin vakiona tehot ja muutostyön
      jälkeen mitataan uudelleen.
      Boxilla on tyytyväisyys takuu. Hinta asennettuna
      760€.
      käy katsomassa http://www.hestec.fi
      Sieltä löytyy myös yhteys tiedot.

      • 330d ja hajis

        käy sillä lailla että ajotietokoneen kulutus lukemat alkavat heittää hullun lailla.... Boxit muutenkaan eivät ole käytössä yhtä mukavia, kuin lastut. On sitten kokemusta aika monesta tapauksesta...


      • Kalle

        Niin, tuolla hinnalla saa myös ihan räätälöitynä tehdyn tietokoneen uudelleen ohjelmoinnin, ja saa myös dynamometripaperit... En ymmärrä, miksi nuo boksikauppiaat jaksaa pyytää noista niin paljon, koska minä ainakin valitsen kahdesta saman hintaisesta sen paremman. Mitä järkeä ostaa joku lisäboksi, josta saat lisävääntöä välillä 40 - 100 Nm, kun jos viet sen ohjelmoitavaksi niin voit valita mionkä verran vääntöa saat, tietty kohtuu rajoissa. Mutta saat ainakin sen 100 Nm, jos haluat. Ja koska ei ole kyseessä mikään ns. huijausboksi, niin nuo kulutusmittaritkin pysyvät järissään. Nuo lisäboksit ymmärtäisin, jos ne olisivat selkeästi halvempia, esim. 250 Eur...


    • Tunari

      www.tuningbox.com , toimii.

    • ///M3

      Jos sulla on steptroniclaatikko ei kannattaa virittää... Ne ei aina kestää... Broidilla on 530D -01 ja hän on vaihtanut laatikko kerran ja nyt hänellä on taas sama ongelma.... :-(

      • veetu

        ei varmaan kannata diisseliä viritellä,ei se tuu kestään,eikä ole tarkoitettu vauhtikoneeksi.kulkee halvalla ja säästää.jos halut etä kulkee niin bmw kyllä löyty semmosia vehkeitä että lähtee bensiini käyttöisiä.diisseliä vaikka kuin virittää niin ei saa bensakoneen tehoja.


      • Anonyymi
        veetu kirjoitti:

        ei varmaan kannata diisseliä viritellä,ei se tuu kestään,eikä ole tarkoitettu vauhtikoneeksi.kulkee halvalla ja säästää.jos halut etä kulkee niin bmw kyllä löyty semmosia vehkeitä että lähtee bensiini käyttöisiä.diisseliä vaikka kuin virittää niin ei saa bensakoneen tehoja.

        Älä veetu kirjottele jos et tiiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä veetu kirjottele jos et tiiä.

        Erittäin asiallinen kommentti vaikka 17v myöhässä samaa olin tulossa kirjottamaan😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin asiallinen kommentti vaikka 17v myöhässä samaa olin tulossa kirjottamaan😅

        😂😂


    • Ana

      Jos 530 ei kule tarpeeksi on vikaa korvien välissä. Sillä kerkee kyllä ilman mitään lastuja.

    • Jöööran

      Mutta jos haluaakin lisää voimaa niin on hyvä kun omistaa dieselin.. Ja pelkällä räätälöidyllä softalla saat esim. BMW e39 530d, 184hp/420nm -> 235hp/612nm.

    • Mun lukemat

      Uusi softa OBD-liittimen kautta muutama uusi osa autoon. Mulla bensakone, mutta kiisseleihin löytyy myös.

      xxxx xxxx STAGE 3
      2005 onwards
      Engine type : Turbocharged Petrol
      Engine size : 2522 cm3
      Cylinders : 5
      Original bhp : 225
      Original nm : 320
      BHP increase : 90
      NM gain : 139
      Lb/Ft gain : 103

    • aake

      www.motest.fi

    • ojglkjhfghjölkljk

      Elä meh pashkaa vellamaha eih se pellaah eresh uuthena

    • tom2

      Bmw 530d touring v. 2005.Vakiona 218hp ja uus ohjelma ajettu niin nyt 285hp 600nm vääntö.6s sataseen nyt menee.Kulutus laski.

      • Tuota, eikohän tuolla kortin saa pois jo ihan vakionakin, jos menohalut eivät riitä niin mitäs jos ostasit Ferrarin?


      • Leif H.
        katurakki kirjoitti:

        Tuota, eikohän tuolla kortin saa pois jo ihan vakionakin, jos menohalut eivät riitä niin mitäs jos ostasit Ferrarin?

        vitu mulla o mersu 200d ja kortti hyllylä


    • Fast_Merc

      BMW 530d antaa mainion lähtökohdan virittämiselle. Tässä ketjussa on useita kertoja otettu kantaa tehoyksikön vs. ohjelmoinnin kesken. Tarkennetaan sitä keskustelua sen verran, että halpa tehoyksikkö (kuten Racechip) ei ole minkään arvoinen. Tehoa tulee, mutta jonkin ajan päästä seuraa ongelmia.

      Ns ohjelmallisesti toimivat yksiköt tekevät saman kuin moottorin ohjelmointikin, eli ne muuttavat moottorinohjauksen arvoja nostaen tehoa. Prosessoriohjatut tehoyksiköt toimivat yhtä turvallisesti kuin ohjelmointi.

      Kummallakin menetelmällä on rajansa. Tehon nosto nostaa vääjäämättä myös moottorin pakopuolele kohdistuvaa kuormitusta, koska osa tehosta muuttuu aina hukkalämmöksi. Enemmän tehoa tarkoittaa enemmän hukkalämpöä. Pakolämpöjen ja -paineiden nousu on tyypillistä ahdetun dieselin virittämiselle.

      Omassa Bemarissani on EPD Motorsportin asentama V-Tech tehoyksikö. Pakolämpöjen ongelma ratkaistu lisäämällä pakettiin vesiruiskutus:

      http://www.tuningstudio.fi/snow_performance_vesiruiskutus

      Pelkällä vedelläkin tehot nousivat lisää, ja nyt pakolämmöt pysyvät turvallisella alueella. Lisäksi, auto kuluttaa noin 5% vähemmän naftaa kun vesiruiskua käytetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe