Feikkaus chätissä?Otteko tehneet ?

Mies29

Kuka on feikannut chätissä olevansa muija?Testatkaapa ihan piruuttanne joskus.Laittakaa jotain "tyttö17w" tms nickiksi tai joku vielä provoisoivampi nick.Ruutu on heti punaisena!Ei voi todeksi uskoa,kuinka paljon liikkeellä on sellaisia vanhoja ukkoja,jotka todella uskoo juttelevansa jonkun 17w muijan kaa! Vaikka nick olisi täysin ilmeinen feikki esim."kiimanentytstkä16w" tms. niin voi että sieltä tuloo vaikka mitä tavaraa..

Empiirisen tutkimukseni pohjalta voi pääteellä ja voin todeta seuraavaa: Suomessa on paljon puutteessa eläviä nuorehkoja ja erityisesti naimisissa olevia,keski-ikäisiä miehiä,jotka haaveilevat salaisesti netissä keskustelupalstoilla seksistä nuoren naisen kanssa ja haluavat, suorastaan herkuttelevat ajatuksilla runkkaavasta teinitytöstä,joka kuvailee itseään ja kertoo omista seksikokemuksistaan!

6

2554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fake Ace

      Kokeillaan ennätyksiä, kuinka monta vastausta tulee seksikkäälle naisnicille. 10 sekunnissa mä alan jo pitkästyä, ellei ekaa "Moita" jo kuulu..

      Kyllä on vonkaajia olemassa... pitää kai tehdä niin kuin juutalainen, ja kiittää jumalaa siitä ettei ole nainen...

    • Nainen25

      Ite oon kyllä muija, mut joskus vuosia sitten lukioikäisenä ekoja kertoja chättäillessäni feikkaisin varmaan joka kerta.. Kaverit vaan nauro vieressä katketakseen.

      Nickit oli tyyliin "uhkea blondi" yms. ja kuppikoon (luonnollisesti D/DD ;)) muistin hyvissä ajoin ilmoittaa. Myös muut jutut oli tyylille uskollisia.. Miehethän siitä heti innostu ja ruutu täynnä "mistä oot?" kysymyksiä..

      Että sellaista. Hieman varautuneesti "jostain kumman syystä" ;) chatin juttuihin vieläkin suhtaudun, vaikka en itse juuri feikkaakaan enää kuin pakkotilanteissa.

    • tosikkoko?

      Oletteko koskaan feikatessanne miettineet, että toinenkin osapuoli voi feikata? Koko chatti perustuu illuusiolle, jossa on useampi osapuoli ja kaikki voivat toimia taikureina.

      Surullista tässä vain on se, ettei kukaan voi luottaa kehenkään tai mihinkään chatissa kiitos teidän feikkaajien.

      • Mies

        En koskaan feikkaa.En missään.Tiedän monta jotka eivät myöskään feikkaa.On paljon helpompaa puhua ja kirjoittaa kuten tuntee.
        Unohdin että joku todella voi luulla,että feikkaan.
        Sääli,että ihmiset eivät uskalla luottaa.
        Omapa on menetyksensä.
        Itse en edes jaksaisi feikata.


    • tytsy-15vee

      Kuka vanhempi herra suostuisi antamaan piiskaa tuhmalle pikkutytölle?

      • veevee

        nuorempana tuli chatissa vähintään ikää nostettua muutamia vuosia ylöspäin... vaikka muija olenkin olen myös esiintynyt jätkänä useampaankin otteeseen.. niinkin päin toimii hyvin...=) voi olla paljon rohkeampi.. ja muijat tykkää... vaikka mitä rooleja on tullu vedettyä.. nyt pikkusisko jatkaa perinnettä ja sillä on vihkollinen happoon luotuja hahmoja että että muistaa kuka on kukin... että kyllä se on vielä pahempi kuin mä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe