Kuulin tuossa kaverilta että kerran sillä leikkas Truman sähkömoottori jumiin (yöllä) ja lämmitykset loppu siihen. Kiva tilanne esim pakkasessa ...
Tilanteeseen voisi varautua hommaamalla vara/lisälämppäriksi sähköllä toimivan kapistuksen.
Vaihtoehtoina olisi "lämpökuutio" , öljytäytteinen patteri tai sähköpatteri puhaltimella.
Onko kokemuksia näistä ? Riittääkö tehot ? Esim öljypattereita ei ole kun 1000W. Trumassani on 2000W patruuna joten 16A sulake kestaisi lisäkuormaa noin 1500W
Lisälämmitin
4
1006
Vastaukset
- Kartsa
Itse laitoin välipuhaltimen lisäksi jakamaan tasaisemmin ja tehokkaamin lämpöä jos Truman oma puhallin leikkaa niin tämä toinen toimii ei mene kylmilleen.
ei mahda riittää jos Truman oma pysähtyy. On vaara, että Truma lämpenee ja sen ylilämpösuoja laukeaa. Sähköpatterit ovat ainoa tapa ellei ole Webastoa tai Eberiä jolla jatkaa lämmitystä. Voi myös olla kotiinlähdön paikka jos noin ikävästi käy.
- lämmitin
karva.naamari kirjoitti:
ei mahda riittää jos Truman oma pysähtyy. On vaara, että Truma lämpenee ja sen ylilämpösuoja laukeaa. Sähköpatterit ovat ainoa tapa ellei ole Webastoa tai Eberiä jolla jatkaa lämmitystä. Voi myös olla kotiinlähdön paikka jos noin ikävästi käy.
Truma toimii kyllä ilman puhallintakin, mutta lämpöä ei silloin tahdo mennä nurkkiin, eikä kalusteiden alle. Toiminta verrattavissa kaminaan.
- riippuu laitteesta
Trumalla kahdella perusperiaatteella toimivia lämmittimiä:
Trumatic S mallit (S3002 ja S5002) toimivat myös pistelämmittiminä jos puhallin heittää toimimasta (voivt olla jo alunperin ilman puhaltimia), muut Truman lämmittimet vaatinevat aina puhaltimien toimintaa (Combi, E ja C-mallit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564