Kuten monet lukijat ovat huomanneet,
en ole tavallinen mies.
Paljastan lopuksi totuuden.
Arvaatko sinä?
Tulen ulos kaapista
49
2992
Vastaukset
- huomattu,
ettet ole tavallinen mies.
Arvaan, että sinulle on tehty ympärileikkaus.- naisellinen nainen
mutta, kaunista silti.
Tuu vaa rohkeesti ulos "kaapista".
Oot mitä oot, lutunen silti.
tukenasi: friidu
- Rocellii
häivy palstalta...........vai mitä tuo "lopuksi" tarkoittaa ?
minä ...ajattelisin, että olet kuin valurautaa..kovaa, mutta haurasta - neitokainen
nahkaisessa minihameessa ja hiukset ponnarilla?
että mitenkään erikoinen ihminen lienet. Ehkä se tuntuu siltä vaan sinusta itsestäsi. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia täällä maailmassa, koska kaikki me olemme yksilöitä. Joten enpä usko että hämmästytät meitä mitenkään erityisesti.
- HTZA
et mitenkään voi arvioida erikoisuuttani.
HTZA kirjoitti:
et mitenkään voi arvioida erikoisuuttani.
Niin olen monenlaisia ihmisiä nähnyt ja tuntenut, että mikään inhimillinen ei minua hämmästytä. Mikään sinun erikoisuutesi ei ole sellaista etteikö sitä olisi joku muu jo tässä maailmassa ennen sinua kokeillut.
- HTZA
miljoona kirjoitti:
Niin olen monenlaisia ihmisiä nähnyt ja tuntenut, että mikään inhimillinen ei minua hämmästytä. Mikään sinun erikoisuutesi ei ole sellaista etteikö sitä olisi joku muu jo tässä maailmassa ennen sinua kokeillut.
kyse mistään inhimillisestä,
vaan paremminkin eläimellisestä. HTZA kirjoitti:
kyse mistään inhimillisestä,
vaan paremminkin eläimellisestä.*haukotus* et siltäkään alalta pysty keksimään mitään aivan uutta, omaperäistä ja ainutlaatuista. Vaikka kuinka niin luulet. Se on luuloharhaa.
- Muuan mies
loistaa kilometrien päähän.miesvihasi palstan miehiä kohtaan on teennäistä.
- HTZA
kenties kohtalotovereita?
- k/k
Sun rekkautumis kohina ja se mitä jäi käteen siitäkin sähinästä,eiköhän täskin oo lopputulos samaa luokkaa.
Ans kattoo ny.- HTZA
mutta en tarkoittanut
poikkeavuudella tuota.
Myönnetään ettei myöskään
se ole tavis touhuja.
- Arvaan kuka
RÖLLI!!! ;)
- HTZA
saat vielä toisen
arvauksen.
- vastasin
myös sinulle ja se poistettiin miksiköhän?
- HTZA
joidenkin ihmisten hampaisiin.
Jotkut pyytävät poistoja, minä
en sitä tee. - Ihmisiä hölmöiksi
HTZA kirjoitti:
joidenkin ihmisten hampaisiin.
Jotkut pyytävät poistoja, minä
en sitä tee.Voi joutua hampaisiin.
- hande
Täytyy kai se teille vihdoin paljastaa: HTZA, vai miten se meni on nainen.
Tulin vasta hiljattain tänne palstalle, ja heti sen aistin. Nainen. Tosin erittäin fiksu, lukenut ihminen. Kunnioitettava.- siis sanoihisi
Olen ollut jo vuosia eri palstoilla ja tuo on tyypillistä joillekin naisille. Toiset jopa rekistyröityvät täysin miehen nimellä. Heidän täytyy epätoivoisesti antaa vaikutelma maskuliinisesta miehestä. Tyypillistä on muiden mieskirjoittajien lyttääminen ja kerääminen naislukijoita pörräämään ympärilleen.
- hande
siis sanoihisi kirjoitti:
Olen ollut jo vuosia eri palstoilla ja tuo on tyypillistä joillekin naisille. Toiset jopa rekistyröityvät täysin miehen nimellä. Heidän täytyy epätoivoisesti antaa vaikutelma maskuliinisesta miehestä. Tyypillistä on muiden mieskirjoittajien lyttääminen ja kerääminen naislukijoita pörräämään ympärilleen.
Elämässä jotenkin takapakkia saanut, koulutettu nainen. Hitusen katkera, mutta kuitenkin empaattinen.
Pidän kuitenkin hänestä. - naisellinen nainen
hande kirjoitti:
Elämässä jotenkin takapakkia saanut, koulutettu nainen. Hitusen katkera, mutta kuitenkin empaattinen.
Pidän kuitenkin hänestä.yhtä juttuu nyt en bonjaa. Miks Hatsa ei uskalla itse tätä juttuu paljastaa?- tai bonjaan ja bonjaan. Mut, tuntuis vaan rehellisemmältä. Ja uskottavammalta.
Eihän se mulle, kuulu. Joka, tapauksessa, Hatsa on ainakin musta, fiksu ja nasta ja kiva ja empaattinen ja...no, Ihminen.
t.friidu - hande
naisellinen nainen kirjoitti:
yhtä juttuu nyt en bonjaa. Miks Hatsa ei uskalla itse tätä juttuu paljastaa?- tai bonjaan ja bonjaan. Mut, tuntuis vaan rehellisemmältä. Ja uskottavammalta.
Eihän se mulle, kuulu. Joka, tapauksessa, Hatsa on ainakin musta, fiksu ja nasta ja kiva ja empaattinen ja...no, Ihminen.
t.friiduTämä HTZA ei ole todellinen persoona.
Hän on feikki. Epäilen vahvasti opiskelijapoikia, jotka naruttavat mummoja.
Olen pahoillani. Koska uskon tietäväni.. - naisellinen nainen
hande kirjoitti:
Tämä HTZA ei ole todellinen persoona.
Hän on feikki. Epäilen vahvasti opiskelijapoikia, jotka naruttavat mummoja.
Olen pahoillani. Koska uskon tietäväni....tai sit opiskelija-mammoja, tai sit jotain huru-muru-ukkoja, tai sit jotain...
t.friidu - hande
naisellinen nainen kirjoitti:
..tai sit opiskelija-mammoja, tai sit jotain huru-muru-ukkoja, tai sit jotain...
t.friiduOn aina valmiina...
- naisellinen nainen
hande kirjoitti:
On aina valmiina...
nyt kyllä erehdyt:))). Nykynaiset Hande, ne ei oo koskaan "valmiina". Menee aika tohon, hiustenlaittoon, kynnet pitää lakata, ja varpaankynnet, kulmat nyppii. Sit pitää meikata. Ehtii röökille, sit pitää jossain välissä keittää toi puuro...pedata sängyt, pukee päälle, juosta dösaan...käydä kaupassa etc...voi, Hande! Sä et tiedä...sit, jos tänneki palstalle skrivaa, niin pitää vielä puolustaa itseään. Ihan ite...jos mokaa...Vitsi, Hande, ei oo helppoo olla friidu.
t.friidu
- PAKKASAKKA
Siehän oot se minun vanha ja virttynyt villapaita , joka on ollut iät ajat hukassa. Se lämmin ja pehmoinen!
- henrii
mikä se rakentamaton alue on siinä talin urheilupuiston, ja turunväylän välissä on, jos et ole mistään kokkolasta.
- HTZA
mikään maanmittausinsinööri.
- viivatiina
ja veikkaileen et kumminkaan paljasta mitään.
- heipparalla
Arvaa mistä juuri tulin, en saunasta, vaan elokuvista:)
Viimeksi olen käynyt kai 10 vuotta sitten, voi olla pitempäänkin. Nyt pääsin ystäväpariskunnan kanssa, ihan kivaa:) - viivatiina
heipparalla kirjoitti:
Arvaa mistä juuri tulin, en saunasta, vaan elokuvista:)
Viimeksi olen käynyt kai 10 vuotta sitten, voi olla pitempäänkin. Nyt pääsin ystäväpariskunnan kanssa, ihan kivaa:)heti oot lähteny rillutteleen kun ei oo mies kotosalla vai joks se tuli takaisin mitä kävitte katsomassa en oo ite käyny muutamaan vuoteen muuten kullä katson elokuvia vuokra sellaisia.
- heipparalla
viivatiina kirjoitti:
heti oot lähteny rillutteleen kun ei oo mies kotosalla vai joks se tuli takaisin mitä kävitte katsomassa en oo ite käyny muutamaan vuoteen muuten kullä katson elokuvia vuokra sellaisia.
mutta äiti katsoi poikaa sen aikaa, että pääsin lähtemään. Odottivat sitten tuolla "cityssä" minua.
Kummelia käytiin katsomassa, Tampereelta nääs:))
Olihan se ihan hauska, pääasia, kun pääsi lähtemään, vaikka olis nukkunut siellä:=)
Meni vaan aika myöhään kotiintulo, mutta eihän tässä kiirettä mihinkään. - viivatiina
heipparalla kirjoitti:
mutta äiti katsoi poikaa sen aikaa, että pääsin lähtemään. Odottivat sitten tuolla "cityssä" minua.
Kummelia käytiin katsomassa, Tampereelta nääs:))
Olihan se ihan hauska, pääasia, kun pääsi lähtemään, vaikka olis nukkunut siellä:=)
Meni vaan aika myöhään kotiintulo, mutta eihän tässä kiirettä mihinkään.kummeleilla joku uus leffa on se niin ihanaa että sulla on äiti vielä olemassa ja vielä niin pirtsakka että se voi vielä toisista pitää huolta.
- heipparalla
viivatiina kirjoitti:
kummeleilla joku uus leffa on se niin ihanaa että sulla on äiti vielä olemassa ja vielä niin pirtsakka että se voi vielä toisista pitää huolta.
se uusi leffa.
Täällä maalla tulevat vähän myöhemmin teattereihin.
Äiti nyt vähän aikaa pärjää tuon hurjan kanssa, ei koko päivää jaksaisi, mutta nyt jäi vain pari tuntia hoitovastuuta. - viivatiina
heipparalla kirjoitti:
se uusi leffa.
Täällä maalla tulevat vähän myöhemmin teattereihin.
Äiti nyt vähän aikaa pärjää tuon hurjan kanssa, ei koko päivää jaksaisi, mutta nyt jäi vain pari tuntia hoitovastuuta.muutamankin tunnin pärjää on hänellekkin vaihtelua ja varmaan tuntee itsensä tarpeelliseksi tahtoo noilla vanhemmilla ihmisisillä käydä elämä jossain vaiheessa sellaiseks että tuntuu ettei enää kelpaa mihinkään.
- heipparalla
viivatiina kirjoitti:
muutamankin tunnin pärjää on hänellekkin vaihtelua ja varmaan tuntee itsensä tarpeelliseksi tahtoo noilla vanhemmilla ihmisisillä käydä elämä jossain vaiheessa sellaiseks että tuntuu ettei enää kelpaa mihinkään.
hän katsoisi pitempäänkin, mutta minua pelottaa jos rasittuu liikaa, kun tunnen hoitohomman melkoisen hyvin.
Pirtsakka mummeli äiti on, ei siinä mitään, mutta vaivoja on kaikenlaisia. - viivatiina
heipparalla kirjoitti:
hän katsoisi pitempäänkin, mutta minua pelottaa jos rasittuu liikaa, kun tunnen hoitohomman melkoisen hyvin.
Pirtsakka mummeli äiti on, ei siinä mitään, mutta vaivoja on kaikenlaisia.on meillä nuoremmillakin anna kattoo vaan niin kauan kun vielä jaksaa kyllä kai se sit osaa sanoo jos rupee rasittuun ainakin jos on yhtään suhun tullu vai toisinpäin sillaihan se menee.
- heipparalla
viivatiina kirjoitti:
on meillä nuoremmillakin anna kattoo vaan niin kauan kun vielä jaksaa kyllä kai se sit osaa sanoo jos rupee rasittuun ainakin jos on yhtään suhun tullu vai toisinpäin sillaihan se menee.
jos luonnollista järjestystä aatellaan:)
Vaikka kyllä se aina ihmettelee, että miten minä jaksan, ei tiedä jaksaisko hänkään jatkuvasti, mutta onhan ikäeroakin parikymmentä vuotta minun edukseni.
Nyt täytyy lähteä tainnuttamaan tuo nuorukainen tai sitä ei saa aamulla hereille ihmisten aikaan.
Hyvää yötä, palaillaan:) - viivatiina
heipparalla kirjoitti:
jos luonnollista järjestystä aatellaan:)
Vaikka kyllä se aina ihmettelee, että miten minä jaksan, ei tiedä jaksaisko hänkään jatkuvasti, mutta onhan ikäeroakin parikymmentä vuotta minun edukseni.
Nyt täytyy lähteä tainnuttamaan tuo nuorukainen tai sitä ei saa aamulla hereille ihmisten aikaan.
Hyvää yötä, palaillaan:)painua että jaksaa aikaisin lähtee matkaan öitä.
- HUTZHU
Kerro samalla monesko kerta teit tälle palstalle aloituksen aiheesta HTZA!
- naisellinen nainen
..aina samaan "verkkoon"- täällä uidaan kuitenski. Vautsi, vaikka kuinka yrittäis simmata, vastavirtaan....siis poispäin..ei onnistu..ei.
t.friidu - HTZA
jos on kiinnostunut
itsestään?
- on uskomatonta
havaitsen narsistin piirteet
- HTZA
vain kuvitteellista teeskentelyä.
- on uskomatonta
HTZA kirjoitti:
vain kuvitteellista teeskentelyä.
että tuon ikäinen mies toimii täällä pellenä. Olet vitsi joka ei naurata.
- HTZA
on uskomatonta kirjoitti:
että tuon ikäinen mies toimii täällä pellenä. Olet vitsi joka ei naurata.
oikeus kertoa
mielipiteesi. - sen suuren
HTZA kirjoitti:
oikeus kertoa
mielipiteesi.salaisuutesi?
- tankavaara
sen suuren kirjoitti:
salaisuutesi?
jo avauksessaan.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85883
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543