Varsinkin Berliinin illuminaatit, Vapaamuurarit,
ja Katolinen kirkko Jesuiittojen johdolla ovat jo suunnitelleet kolmannen maailmansodan eri variaatioineen, vaihtoehtoineen, ja aikatauluineen, niinkuin miltei kaikki konfliktit
viimeisen kolmensadan vuoden aikana.
Aivan samoin nuo neljä olivat suunnitelleet ja toimittaneet ensimmäisen- ja toisen maailmansodan.
On olemassa kirjallinen aineisto, jossa on seikkaperäisesti suunniteltu kolmas maailmansota,
miten se saadaan alkuun, kuinka paljon sen on suunniteltu tappavan ihmisiä, ja mihin sillä pyritään.
Tuo keskeinen materiaali on mustasukkaisesti salattu jopa noiden salaliittolaisten alemmilta
jäseniltä; mutta eihän moisia tietoja pysty salaamaan 100 prosenttisesti, onneksemme.
Tuon maailmansodan yhteydessä nuo salaliittolaiset tuovat "maailman hallitsijan",
kaikkein saatanallisimman diktaattorin maailmanhistoriassa, jota Raamattu nimittää pedoksi; ja hän tulee vaatimaan itsensä palvomista jumalana; ja jos ei suostu, niin tapetaan.
Tuo kolmas maailmansota on Jumalan rankaisu ihmiskunnalle, koska se on tahtonut olla niin
pahuuden läpitunkema, ja siten ansainnut Jumalan
oikeudenmukaisen koston, jolla hän sammuttaa vihansa pahuutta kohtaan, joka on tullut julkeaksi ihmiskunnan tuhon ja tuomion edellä.
Käytännössä tuo tapahtuu, kun Jumala, jonka kahlekoira on saatana, kaiken pahuuden lähde; hän
löysää hieman kettinkiä, ja niin tuo vihulainen
pääsee toteuttamaan vihaansa, ja villitsee ihmiset syöttämällä valheellisia- ja pahoja ajatuksia ihmisten aivoihin; niin tuo salaliittolaisten suunnitelma k. maailmansodasta
käynnistetään, ja pääsee käyntiin määräajaksi,
tappaen ihmisiä suunnitellun määränsä.
Ainut turvapaikka noissa lähihistorian myllytyksissä on Raamatullinen Jeesus-usko, ja pahan syntielämän hylkääminen. Mitään muuta turvapaikkaa ei ole, eikä koskaan tule.
KOLMAS MAAILMANSOTA
11
355
Vastaukset
- illuminaatteja?
Tuo on niin salaista tietoa, ettei sitä tiedä muut kuin sisäpiirin jäsenet.
- nekin jesuiittojen
tekosia. jos tapaat korkeassa virassa olevan papin niin katsoppa sen sormiin, siellä on vapaamuurareiden sormuksia.
nekin jesuiittojen kirjoitti:
tekosia. jos tapaat korkeassa virassa olevan papin niin katsoppa sen sormiin, siellä on vapaamuurareiden sormuksia.
Hmm! Lieköhän noin! Vapaamuurarien lähtökohta taitaa pikemminkin olla keskiaikaisissa kirkonrakentajissa, aivan fyysistä työtä tekevissä ammattimiehissä, jotka kiertelivat ympäri Eurooppaa kirkkorakennustyömailla (nykyisten vapaamuurarien symbolitkin ovat heidän työvälineistään peräisin). Nämä ammattilaiset olivat "vapaita muurareita" jotka sitten kokoontuivat omissa kiltahuoneissaan , loosheissa.
Aikaa myöten nämä ammattikunnat katosivat ja idea vapaista kirkonrakentajamuurareista henkistettiin (ja miksei myös hengellistettin) niin, että nykyiset vapaamuurarit eivät lyö laastia tiilien väliin vaan pyrkivät rakentamaan itseään henkisen kehityksen tiellä.
! HUOM! En ole Vapaamuurari, enkä myöskään mikään aiheen asiantuntija, joten jos esitin jotakin paikkaansapitämätöntä, pyydän enemmän ja paremmin asiaa tuntevaa oikaisemaan.
- umpi-hetero
menisit nyt vaikka hoitoon, sillä tuollaiset vainoharhat ovat oire yleensä jostain hyvin pahasta tulevasta.
ps. ei kai sinulla ole muuten aseenkantolupaa...
pss. "jännä nähdä" miten tämän palstan puupäähellarit kommentoivat kirjoitusta. ilmeisesti he vaikenevat asian kuoliaaksi. niin kai käy nytkin. he eivät millään voi tunnustaa, että heidän keskuudessaan esitetään tämänkinlaisia puupäämäisyyksiä.- kaalepsi
Täällä on tarkoitus keskustella asioista, ei jaella typeriä kehotuksia, että "menisit nyt vaikka hoitoon". Kersoille on omat hiekkalaatikot, jos ei pysty keskustelemaan asioista.
Mä luin ton ja mua jäi ainoastaan mietityttään se, että miksei siinä sitten oo mitään lähdeviitteitä... ja sama mikä tolla toisella kommentoijalla eli onko sisäpiirin tietoo??? - umpi-hetero
kaalepsi kirjoitti:
Täällä on tarkoitus keskustella asioista, ei jaella typeriä kehotuksia, että "menisit nyt vaikka hoitoon". Kersoille on omat hiekkalaatikot, jos ei pysty keskustelemaan asioista.
Mä luin ton ja mua jäi ainoastaan mietityttään se, että miksei siinä sitten oo mitään lähdeviitteitä... ja sama mikä tolla toisella kommentoijalla eli onko sisäpiirin tietoo???keskutellaan vaikka siitä, että joko olet kaivanut takapihallesi pommisuojan kun marssilaiset hyökkäävät ensi viikolla suomeen? heidän avaruusaluksensa ovat tällä hetkellä piilossa kuun pimeällä puolella, mutta minulla on pitkä periskooppi joilla olen heidän havainnut. siis mitä aiot tehdä?
- ; ; ; - "Ehjee tulee
kaiken sen mitä päämediat sontaa suoltaa vaikka ne ovat juuri korkeimman asteen muurarien sätkynukkeja vain, satuitko tietämään?
Eli SINUT on aivopesty. Kiitos kaiken muun paitsi vaihtomedioiden joiden sanaa ei ääneen lausuta.
Totaalisen aivoton lisäksi kommenttisi et "onko aloittajalla muuten asetta kotona"! Entäs sinä itse!, oletko valmis oman tussarisi kanssa hyökkäämään näin sananvapautta vastaan näköjään vaikka heti barrikadeille?
Nim. Anna Politkovskajan puolesta.
http://www.youtube.com/watch?v=FWYtujZjoUA&feature=related
Juokse sinäkin lukija sisälle "Punkkeriin" ennenkuin paukahtaa kovin kovasti.- Valmistaudu
Kyllä asia varmaan on niin että jumalat, jeesukset ja muut profeetat voi näin kovassa paikassa unohtaa. Se luoti tai sirpale ei tunnista sen paremmin hyvää kuin huonoakaan miestä eikä myöskään ison kirjan lukijaa. Sota on julmaa ja siellä katsotaan sitä todellista totuutta silmiin joka paivä. Taidoista varmaan on suuri apu ja myöskin hirmuisesta tuurista. Nostakaamme hattua suurelle sotilaalle Lauri Törnille. Kehoitankin artikkelin kirjoittajaa hankkimaan erinomaisen sotilaskoulutuksen koska siitä varmaan hänelle tulee mahdollinen pelastus tässä seuraavassa kriisissä. Sota on julmaa eikä siellä armoa tunneta.
että Jeesukseen uskovat ei tarvitse sotilaskoulutusta, vaan heidän tulee pukeutua Jumalan täyteen sotisopaan.
* ""
* Jeesus pelastaa tulevasta vihasta, uskovaista ei ole tuomittu vihaan, paras sirpale ja luotipanssari on usko Jeesukseen, se vie pois antikristuksen vihan kantamattomiin, eli taivaaseen.
- utiti
ja minä onneton olin mökillä marjastamassa.Tänne vaan kaikki jesuiitat,munkit,piispat,muurarit, hanslankarit ja rasputiinit marjoja riittää kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947