KOLMAS MAAILMANSOTA

SANANSAATTAJA-10

Varsinkin Berliinin illuminaatit, Vapaamuurarit,
ja Katolinen kirkko Jesuiittojen johdolla ovat jo suunnitelleet kolmannen maailmansodan eri variaatioineen, vaihtoehtoineen, ja aikatauluineen, niinkuin miltei kaikki konfliktit
viimeisen kolmensadan vuoden aikana.

Aivan samoin nuo neljä olivat suunnitelleet ja toimittaneet ensimmäisen- ja toisen maailmansodan.

On olemassa kirjallinen aineisto, jossa on seikkaperäisesti suunniteltu kolmas maailmansota,
miten se saadaan alkuun, kuinka paljon sen on suunniteltu tappavan ihmisiä, ja mihin sillä pyritään.

Tuo keskeinen materiaali on mustasukkaisesti salattu jopa noiden salaliittolaisten alemmilta
jäseniltä; mutta eihän moisia tietoja pysty salaamaan 100 prosenttisesti, onneksemme.

Tuon maailmansodan yhteydessä nuo salaliittolaiset tuovat "maailman hallitsijan",
kaikkein saatanallisimman diktaattorin maailmanhistoriassa, jota Raamattu nimittää pedoksi; ja hän tulee vaatimaan itsensä palvomista jumalana; ja jos ei suostu, niin tapetaan.

Tuo kolmas maailmansota on Jumalan rankaisu ihmiskunnalle, koska se on tahtonut olla niin
pahuuden läpitunkema, ja siten ansainnut Jumalan
oikeudenmukaisen koston, jolla hän sammuttaa vihansa pahuutta kohtaan, joka on tullut julkeaksi ihmiskunnan tuhon ja tuomion edellä.

Käytännössä tuo tapahtuu, kun Jumala, jonka kahlekoira on saatana, kaiken pahuuden lähde; hän
löysää hieman kettinkiä, ja niin tuo vihulainen
pääsee toteuttamaan vihaansa, ja villitsee ihmiset syöttämällä valheellisia- ja pahoja ajatuksia ihmisten aivoihin; niin tuo salaliittolaisten suunnitelma k. maailmansodasta
käynnistetään, ja pääsee käyntiin määräajaksi,
tappaen ihmisiä suunnitellun määränsä.

Ainut turvapaikka noissa lähihistorian myllytyksissä on Raamatullinen Jeesus-usko, ja pahan syntielämän hylkääminen. Mitään muuta turvapaikkaa ei ole, eikä koskaan tule.

11

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illuminaatteja?

Tuo on niin salaista tietoa, ettei sitä tiedä muut kuin sisäpiirin jäsenet.

• nekin jesuiittojen

tekosia. jos tapaat korkeassa virassa olevan papin niin katsoppa sen sormiin, siellä on vapaamuurareiden sormuksia.

• nekin jesuiittojen kirjoitti:

tekosia. jos tapaat korkeassa virassa olevan papin niin katsoppa sen sormiin, siellä on vapaamuurareiden sormuksia.

Hmm! Lieköhän noin! Vapaamuurarien lähtökohta taitaa pikemminkin olla keskiaikaisissa kirkonrakentajissa, aivan fyysistä työtä tekevissä ammattimiehissä, jotka kiertelivat ympäri Eurooppaa kirkkorakennustyömailla (nykyisten vapaamuurarien symbolitkin ovat heidän työvälineistään peräisin). Nämä ammattilaiset olivat "vapaita muurareita" jotka sitten kokoontuivat omissa kiltahuoneissaan , loosheissa.
        Aikaa myöten nämä ammattikunnat katosivat ja idea vapaista kirkonrakentajamuurareista henkistettiin (ja miksei myös hengellistettin) niin, että nykyiset vapaamuurarit eivät lyö laastia tiilien väliin vaan pyrkivät rakentamaan itseään henkisen kehityksen tiellä.

! HUOM! En ole Vapaamuurari, enkä myöskään mikään aiheen asiantuntija, joten jos esitin jotakin paikkaansapitämätöntä, pyydän enemmän ja paremmin asiaa tuntevaa oikaisemaan.

• umpi-hetero

menisit nyt vaikka hoitoon, sillä tuollaiset vainoharhat ovat oire yleensä jostain hyvin pahasta tulevasta.

ps. ei kai sinulla ole muuten aseenkantolupaa...

pss. "jännä nähdä" miten tämän palstan puupäähellarit kommentoivat kirjoitusta. ilmeisesti he vaikenevat asian kuoliaaksi. niin kai käy nytkin. he eivät millään voi tunnustaa, että heidän keskuudessaan esitetään tämänkinlaisia puupäämäisyyksiä.

• kaalepsi

Täällä on tarkoitus keskustella asioista, ei jaella typeriä kehotuksia, että "menisit nyt vaikka hoitoon". Kersoille on omat hiekkalaatikot, jos ei pysty keskustelemaan asioista.

Mä luin ton ja mua jäi ainoastaan mietityttään se, että miksei siinä sitten oo mitään lähdeviitteitä... ja sama mikä tolla toisella kommentoijalla eli onko sisäpiirin tietoo???

• umpi-hetero
        kaalepsi kirjoitti:

Täällä on tarkoitus keskustella asioista, ei jaella typeriä kehotuksia, että "menisit nyt vaikka hoitoon". Kersoille on omat hiekkalaatikot, jos ei pysty keskustelemaan asioista.

Mä luin ton ja mua jäi ainoastaan mietityttään se, että miksei siinä sitten oo mitään lähdeviitteitä... ja sama mikä tolla toisella kommentoijalla eli onko sisäpiirin tietoo???

keskutellaan vaikka siitä, että joko olet kaivanut takapihallesi pommisuojan kun marssilaiset hyökkäävät ensi viikolla suomeen? heidän avaruusaluksensa ovat tällä hetkellä piilossa kuun pimeällä puolella, mutta minulla on pitkä periskooppi joilla olen heidän havainnut. siis mitä aiot tehdä?

• ; ; ; - "Ehjee tulee

kaiken sen mitä päämediat sontaa suoltaa vaikka ne ovat juuri korkeimman asteen muurarien sätkynukkeja vain, satuitko tietämään?

Eli SINUT on aivopesty. Kiitos kaiken muun paitsi vaihtomedioiden joiden sanaa ei ääneen lausuta.

Totaalisen aivoton lisäksi kommenttisi et "onko aloittajalla muuten asetta kotona"! Entäs sinä itse!, oletko valmis oman tussarisi kanssa hyökkäämään näin sananvapautta vastaan näköjään vaikka heti barrikadeille?

Nim. Anna Politkovskajan puolesta.

• Valmistaudu

Kyllä asia varmaan on niin että jumalat, jeesukset ja muut profeetat voi näin kovassa paikassa unohtaa. Se luoti tai sirpale ei tunnista sen paremmin hyvää kuin huonoakaan miestä eikä myöskään ison kirjan lukijaa. Sota on julmaa ja siellä katsotaan sitä todellista totuutta silmiin joka paivä. Taidoista varmaan on suuri apu ja myöskin hirmuisesta tuurista. Nostakaamme hattua suurelle sotilaalle Lauri Törnille. Kehoitankin artikkelin kirjoittajaa hankkimaan erinomaisen sotilaskoulutuksen koska siitä varmaan hänelle tulee mahdollinen pelastus tässä seuraavassa kriisissä. Sota on julmaa eikä siellä armoa tunneta.

• että Jeesukseen uskovat ei tarvitse sotilaskoulutusta, vaan heidän tulee pukeutua Jumalan täyteen sotisopaan.

* ""

* Jeesus pelastaa tulevasta vihasta, uskovaista ei ole tuomittu vihaan, paras sirpale ja luotipanssari on usko Jeesukseen, se vie pois antikristuksen vihan kantamattomiin, eli taivaaseen.

• utiti

ja minä onneton olin mökillä marjastamassa.Tänne vaan kaikki jesuiitat,munkit,piispat,muurarit, hanslankarit ja rasputiinit marjoja riittää kyllä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      158
      4966
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3616
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2268
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2159
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2067
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      66
      2050
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2013
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      106
      1430
    Aihe