the look kokemuksia

menossa

olisin kysellyt onko kokemuksia the lookin kautta tehdyistä rintojen suurennuksista?itse olisin menossa ja ois kiva saada muitten kokemuksia. kuten kuka kirurgi ja missäpäin tallinnaa klinikka sijaitsee?ja kuinka homma kokonaisuudessaan pelasi,kiitoksia vaivannäöstä

12

2356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut jo

      kaikki pelasi oikein hyvin,sama klinikka kuin laatukirurgialla tietääkseni vain firma minkä kautta menet on eri.sairaala on vähän niinku eri tasoa kuin suomessa mut ei kannata antaa sen häiritä

      • sama...

        Fertilitas sairaala jota Laatukirurgiakin käyttää, niin ulkonäöstä ei kannata välittää. Rakennus on ulkoa vähän huonon näköinen, mutta sisältä paljon parempi. Jokun on väittänyt että kyseinen sairaala on teknisesti paras Virossa. Ruoka on tyypillistä paikallista ruokaa, samanlaista kuin naapurissa olevassa kylpylässäkin (tuleekohan sieltä). Ainakin itse olin tyytyväinen, lääkärikin taisi olla sama kuin Lookilla vaikka meninkin Laatukirurgian kautta.


      • menossa
        sama... kirjoitti:

        Fertilitas sairaala jota Laatukirurgiakin käyttää, niin ulkonäöstä ei kannata välittää. Rakennus on ulkoa vähän huonon näköinen, mutta sisältä paljon parempi. Jokun on väittänyt että kyseinen sairaala on teknisesti paras Virossa. Ruoka on tyypillistä paikallista ruokaa, samanlaista kuin naapurissa olevassa kylpylässäkin (tuleekohan sieltä). Ainakin itse olin tyytyväinen, lääkärikin taisi olla sama kuin Lookilla vaikka meninkin Laatukirurgian kautta.

        kiitoksia näistä tiedoista,sitten olisin ollut kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä että kannattaako saattaja ottaa mukaan vai ei?mahdollisuus olisi mutta tietty tulee lisää kustannuksia,joten pärjääköhän yksin,implantti laitetaan lihaksen alle..vaikuttaako..?!kiitos..


      • oma harkinta
        menossa kirjoitti:

        kiitoksia näistä tiedoista,sitten olisin ollut kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä että kannattaako saattaja ottaa mukaan vai ei?mahdollisuus olisi mutta tietty tulee lisää kustannuksia,joten pärjääköhän yksin,implantti laitetaan lihaksen alle..vaikuttaako..?!kiitos..

        Minulla ei ollut saattajaa ja neuvontahoitajakin totesi ettei ole pakollista. Selvisin hyvin vaikka minullakin implantit laitettiin rintalihaksen alle. En käynyt ostoksilla ja mukana oli vain pieni olkalaukku ja siinä vain välttämättömät tavarat että oli kevyt kantaa. Saattajasta on henkistä tukea jos sitä kaipaa ja toimii tavaroiden kantajana varsinkin jos tekee ostoksia. Varmista saatko sairaalasta tukiliivit. Ellei saa, ota omat mukaan. Minulle sanottiin että saa, mutta sitten ei ollutkaan sopivaa kokoa.


      • menossa
        oma harkinta kirjoitti:

        Minulla ei ollut saattajaa ja neuvontahoitajakin totesi ettei ole pakollista. Selvisin hyvin vaikka minullakin implantit laitettiin rintalihaksen alle. En käynyt ostoksilla ja mukana oli vain pieni olkalaukku ja siinä vain välttämättömät tavarat että oli kevyt kantaa. Saattajasta on henkistä tukea jos sitä kaipaa ja toimii tavaroiden kantajana varsinkin jos tekee ostoksia. Varmista saatko sairaalasta tukiliivit. Ellei saa, ota omat mukaan. Minulle sanottiin että saa, mutta sitten ei ollutkaan sopivaa kokoa.

        sen verran oon joo jo valmistautunut että liivit on hankittu..nyt mietityttää vielä sellainen asia että onko rintojen ultraääni tai mammografia aina pakollinen tutkimus?kun minulle jäi mielikuva että konsultoinnissa olisi minulle sanottu että perintö yms tekijöiden kannalta ei ole pakollinen mutta en nyt ole sitten aivan varma että pitääkö käydä,onko muilla ollut vapaaehtoista?!autolla ei varmaankaan pysty heti satamasta kotiin ajamaan joten täytyy varautua juna matkaan vaikk aei olekkaan kuin noin tunnin matka...


      • tutkimuksia
        menossa kirjoitti:

        sen verran oon joo jo valmistautunut että liivit on hankittu..nyt mietityttää vielä sellainen asia että onko rintojen ultraääni tai mammografia aina pakollinen tutkimus?kun minulle jäi mielikuva että konsultoinnissa olisi minulle sanottu että perintö yms tekijöiden kannalta ei ole pakollinen mutta en nyt ole sitten aivan varma että pitääkö käydä,onko muilla ollut vapaaehtoista?!autolla ei varmaankaan pysty heti satamasta kotiin ajamaan joten täytyy varautua juna matkaan vaikk aei olekkaan kuin noin tunnin matka...

        Ainakin Laatukirurgialla kerrottiin mammografian ja ultran olevan pakollisia. Kuvat piti olla mukana sairaalassa ja lääkäri katsoi ne ja luki lausunnon ennen leikkausta. Tiedän ainakin yhden tapauksen että leikkaus on siirtynyt kun ultrassa ja mammossa löytyi pieni muutos. Ohutneulanäyte oli kuitenkin puhdas ja leikkaus toteutettiin sen jälkeen.

        Pieni verenkuva oli myös pakollinen ja senkin tulokset tarkastettiin sairaalassa. Sydänfilmi ei ollut pakollinen, mutta otatin senkin kun edelliset olivat terveyskeskuksen hallussa.

        Minä pystyin ajamaan autolla pienin kivuin vajaan viikon kuluttua. Ei olisi voinut ajatellakaan itse ajamista satamasta kotiin, sen verran rintalihakset olivat kipeät.


      • ja verikokeista
        tutkimuksia kirjoitti:

        Ainakin Laatukirurgialla kerrottiin mammografian ja ultran olevan pakollisia. Kuvat piti olla mukana sairaalassa ja lääkäri katsoi ne ja luki lausunnon ennen leikkausta. Tiedän ainakin yhden tapauksen että leikkaus on siirtynyt kun ultrassa ja mammossa löytyi pieni muutos. Ohutneulanäyte oli kuitenkin puhdas ja leikkaus toteutettiin sen jälkeen.

        Pieni verenkuva oli myös pakollinen ja senkin tulokset tarkastettiin sairaalassa. Sydänfilmi ei ollut pakollinen, mutta otatin senkin kun edelliset olivat terveyskeskuksen hallussa.

        Minä pystyin ajamaan autolla pienin kivuin vajaan viikon kuluttua. Ei olisi voinut ajatellakaan itse ajamista satamasta kotiin, sen verran rintalihakset olivat kipeät.

        minulta ei kukaan niitä kuvia katsonut eikä verinäytelappuakaan lukenut,tyrkytin niitä hoitajalle,jollei sitten joku salaa katsonut.laput olivat sairaalan sängyssä samalla kohtaa kun sinne takaisin pääsin.hiukan vaikutti epäilyttävältä omasta mielestäni mutta kaikki meni hyvin siitä huolimatta.yksityisellä kun kävin niin sanoivat kuvista ettei mitään niissä näy outoa,saii sitten mielen rauhalliseksi


      • katsoi
        ja verikokeista kirjoitti:

        minulta ei kukaan niitä kuvia katsonut eikä verinäytelappuakaan lukenut,tyrkytin niitä hoitajalle,jollei sitten joku salaa katsonut.laput olivat sairaalan sängyssä samalla kohtaa kun sinne takaisin pääsin.hiukan vaikutti epäilyttävältä omasta mielestäni mutta kaikki meni hyvin siitä huolimatta.yksityisellä kun kävin niin sanoivat kuvista ettei mitään niissä näy outoa,saii sitten mielen rauhalliseksi

        Minulla lääkäri katsoi kuvat ja verikokeiden tulokset huoneessa silloin kun kävi piirtämässä leikkausviivatkin. Kaikki annettiin takaisin samantien. Ratkaisevinta taisi olla röntgenlääkärin lausunto ettei mitään löydöksiä ollut, sen vuoksi lääkäri vain vilkaisi kuvia. Hieman koholla olleet leukosyytitkään eivät vaikuttaneet mitään.


    • melliinna

      kävin the lookin kautta laitattamassa implantit 25.10 eli 4 päivää sitten.klinikka oli n.20 minuutin ajamatkan päässä satamasta. sairaalan ulkopuoli voi sävähdyttää (itse ainakin säikähdin), mutta sisäpuoli oli ihan siisti ja ok. kirurgini troost teki todella hyvää jälkeä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. saavuin perille klo 10 ja leikkaus alkoi n.20 minuuttia myöhemmin, joten kaikki kävi nopeasti enkä ehtinyt jännittää turhan pitkään.pelotti kyllä ennen sairaalaan menoa.toinen mahdollinen kirurgi olisi ollut kullamaa.
      muistan leikkauksen alusta vain mukavan nukutuslääkärin joka kysyi nimeäni ja sen jälkeen nukahdin.seuraavaksi heräsin kipujen kanssa heräämöstä.hoitaja oli ihana ja kävi luonani tunnin aikana useita kertoja antamassa kipulääkettä.yöllä käytiin mittaamassa kuume ja verenpaine.hoito pelasi hyvin ja tunsin olevani hyvissä käsissä, vaikka yhteistä kieltä hoitajien kanssa ei ollutkaan.kirurgi osasi suomea.
      nut kivut ovat jo huomattavasti hellittäneet ja olo helpottunut. toivottavasti et lähde yksin, minulle ainakin oli suuri tuki ja turva avomiehestäni joka heräsi yöllä auttamaan ylös ja viemään vessaan :) vaikka parantuminen on vielä kesken voin sanoa olevani todella onnellinen ja ylpeä kauniista rinnoistani.kaikki kiitos the lookille ja tallinnan sairaalalle! onnea sinulle leikkaukseen!!

    • Anonyymi

      Olen käynyt laittamassa rinnat Tallinnassa The look:n kautta ja tyytyväinen, sekä turkissa nenäleikkauksessa. Suosittelen! Jäi hyvä fiilis ja sain mitä olin hakemassa.

    • Anonyymi

      Tissit laitettu the lookilla about v2018 ja kaikki sujui ok. Suosittelut täältä ainaki.

    • Anonyymi

      Täältä suositukset myös o/ Hyvin hoitivat mulle tisut pari vuotta sitten :) Kipujakaan ei ollut paljoa mut sehän nyt toki on yksilöllistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe