Galleria uudistuu BETA jo koekäytössä

Palautettakin jo tullut

23

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhymä***

      Jos minulla on vain keskustelupalstoja varten rekattu nikki, olenko automaattisesti jossain 'kortistossa' kaikkien pällisteltävänä?
      Näkyvätkö piilotettujenkin profiilien tiedot julkisesti?

      • ..lupaasi kysymättä...

        ...on sinut kortistoitu muuttuneeseen treffipalveluun, tuon treffipalvelun kautta voi tehdä hakuja,iän asiunpaka jne. perusteella ja voi ottaa kontakteja toisiin treffiläisiin

        Itse pistin wanhan galleriani piiloon, mutta kyllä se tuosta uudesta sutenööripalvelusta löytyy


      • tyhymä***
        ..lupaasi kysymättä... kirjoitti:

        ...on sinut kortistoitu muuttuneeseen treffipalveluun, tuon treffipalvelun kautta voi tehdä hakuja,iän asiunpaka jne. perusteella ja voi ottaa kontakteja toisiin treffiläisiin

        Itse pistin wanhan galleriani piiloon, mutta kyllä se tuosta uudesta sutenööripalvelusta löytyy

        ..tietosuojavaltuutetulla mitään sanomista?


      • näkyi

        Eilen näkyi muutama piilotettukin kun testasin uutta versiota. Pahinta oli kun kokeilin niin omaa kuin muutamaa muutakin nikkiä ja kaikissa näkyi ilmeinen asuinpaikkakunta ja ikä vaikka ne todennäköisesti oli piilotettua tietoa. Ainakaan itselläni en noita tietoja ollut halunnut julkisiksi.
        Periaatteessa omalla kohdalla tiedoilla ei ollut mitään merkitystä koska asun niin suurella paikkakunnalla ettei anonyymiuteni siitä kärsinyt, eikä nikkini kaiketikaan ole millään lailla kiinnostava ;-) Olen joskus käyttänyt sitä näillä pulina palstoilla eikä se todennäköisesti enää ole edes kenenkään muistissa:)
        Jonkin pienen paikkakunnan anonyymi kirjoittaja ehkä koki paljastuneensa jos joku hänen tietojaan halusi hakea. En tiedä mutta kauhea polemiikki asiasta eilen illalla kehkeytyi.
        Tänään näyttäisi asia korjautuneen, eikä hakutoiminnalla omastanikaan tullut esille kuin nimimerkki, viimeinen sisäänkirjautuminen, jäseneksi liittymisajankohta ja sukupuoli.


      • vakilaiffari...
        tyhymä*** kirjoitti:

        ..tietosuojavaltuutetulla mitään sanomista?

        ..jos tietosuojavaltuutettu ei reagoisi asiaan

        Meillä täällä Ruikonperällä on vain muutama asukki ja nyt Hilima ja muut kyläläiset onkin jo ehtineet minulle soittelee että otapas läskipää se Humprey Bogartin kuva poikkee galleriastas


      • ettei koskaan
        näkyi kirjoitti:

        Eilen näkyi muutama piilotettukin kun testasin uutta versiota. Pahinta oli kun kokeilin niin omaa kuin muutamaa muutakin nikkiä ja kaikissa näkyi ilmeinen asuinpaikkakunta ja ikä vaikka ne todennäköisesti oli piilotettua tietoa. Ainakaan itselläni en noita tietoja ollut halunnut julkisiksi.
        Periaatteessa omalla kohdalla tiedoilla ei ollut mitään merkitystä koska asun niin suurella paikkakunnalla ettei anonyymiuteni siitä kärsinyt, eikä nikkini kaiketikaan ole millään lailla kiinnostava ;-) Olen joskus käyttänyt sitä näillä pulina palstoilla eikä se todennäköisesti enää ole edes kenenkään muistissa:)
        Jonkin pienen paikkakunnan anonyymi kirjoittaja ehkä koki paljastuneensa jos joku hänen tietojaan halusi hakea. En tiedä mutta kauhea polemiikki asiasta eilen illalla kehkeytyi.
        Tänään näyttäisi asia korjautuneen, eikä hakutoiminnalla omastanikaan tullut esille kuin nimimerkki, viimeinen sisäänkirjautuminen, jäseneksi liittymisajankohta ja sukupuoli.

        kannata antaa omia tietojaaN MIHINKÄÄN portaaliin!


      • näytä..

        olevan merkitystä silläkään onko profiili piilotettu vai ei. Siis ainakin näkyy milloin on viimeksi kirjautunut. Tein omallani taas testin;)


      • vanha nikki***
        näytä.. kirjoitti:

        olevan merkitystä silläkään onko profiili piilotettu vai ei. Siis ainakin näkyy milloin on viimeksi kirjautunut. Tein omallani taas testin;)

        Kertoi sivuni olevan poistettu, näille palstoille hyväksyi kirjautumiseni edelleen.
        Piilotettu profiili mullakin.


      • tylyppö
        ettei koskaan kirjoitti:

        kannata antaa omia tietojaaN MIHINKÄÄN portaaliin!

        mutta on siinä keksimistä ettei vaan satu varastaan kenekään henkilöyttä. Noo pitää keksasta niin tuulesta temmattuja ettei ikinä :D


    • Yxitypy

      olen kaikki henk.kohtaiset tiedot sinne valehdellut.
      Syntymäajankin olen näköjään laittanut 1990 :=))

      • Hyi

        Että valehdellut, voi voi;(
        Eikö siellä ohjeissa tai jossain sanota että tarkista henkilötietojesi oikeellisuus ;-)


      • yxitypy evk
        Hyi kirjoitti:

        Että valehdellut, voi voi;(
        Eikö siellä ohjeissa tai jossain sanota että tarkista henkilötietojesi oikeellisuus ;-)

        ohjeita. Tarviiko niitä noudattaa, se onkin eri asia :=))

        En voi uskoa, että kaikki on sinne oikeita tietoja itestään laittanut. Miksihän lie mun mielessä ei moinen ajatus ees käynyt silloin kun rekisteröidyin.

        Noudattiko suomi24 lupaamiaan ehtoja? Eipä näkynyt noudattavan.


      • soveltaa
        yxitypy evk kirjoitti:

        ohjeita. Tarviiko niitä noudattaa, se onkin eri asia :=))

        En voi uskoa, että kaikki on sinne oikeita tietoja itestään laittanut. Miksihän lie mun mielessä ei moinen ajatus ees käynyt silloin kun rekisteröidyin.

        Noudattiko suomi24 lupaamiaan ehtoja? Eipä näkynyt noudattavan.

        itselle sopivammaksi:)
        Uskoisin harvemman ihan oikeita tietojaan käyttäneen...toivottavasti.
        Ihan niinkuin sanoit,
        ei suomi24 noudata niitä ehtoja, miksipä kukaan muukaan ;)


    • Kyllä mä kirosin ku näin ton homman!! :/

      Kävinpä sitten pistelemässä oikeen kunnon väärennökset sinne..:/

      Mikä oikeus niillä on mua tuputtaa tollaseen paikkaan! Kysyn vaan!! :/

      GRRRR..Mä oon nii vihanen..:/

    • tavisten tavis

      Yksissä kansissa: Humbuuk!
      Onks kukaan mun kaa? :D

      • sun kaa

        ..mee väsää galleria ja asettaudu kerjuulle, kyl joku sutkin huolii ;)


      • tavisten tavis
        sun kaa kirjoitti:

        ..mee väsää galleria ja asettaudu kerjuulle, kyl joku sutkin huolii ;)

        Millaseen törpäkköön sä kerjäät?
        :)


      • Minulla on kaikkee
        tavisten tavis kirjoitti:

        Millaseen törpäkköön sä kerjäät?
        :)

        Stetson johon laulelemalla satelee fyffee ;)


    • tätä uutta galleriaa. Tämän tapaista galleriaa on ilmeisesti kaivattukin. Siis että sinne voi laittaa viestejä ja kirjoittaa vieraskirjaan puumerkkinsä. Pääseeköhän vierailijat lukemaan toisten viestit mitä galleriaan on kirjoitettu?

      • Taika-Nainen

        kaikki vierailijat näkevät kaiken vieraskirjoihin kirjoitetun :/ Siinä mielessä outo toiminto.
        TOKI kaikkien vierailijoitten on oltava rekkautuneina, puskista ei vieraskirjoihin pääse huutelemaan :D
        Mä en oikein ole lämmennyt tuolle uudelle gallerialle, veisivät treffeihin sen, eikä kattamaan kaikkia rekkautuneita.


      • Taika-Nainen

        kävin kirjoittamassa vieraskirjaasi. Kyllä mahtaa teksti näkyä kaikille kävijöille ?


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        kaikki vierailijat näkevät kaiken vieraskirjoihin kirjoitetun :/ Siinä mielessä outo toiminto.
        TOKI kaikkien vierailijoitten on oltava rekkautuneina, puskista ei vieraskirjoihin pääse huutelemaan :D
        Mä en oikein ole lämmennyt tuolle uudelle gallerialle, veisivät treffeihin sen, eikä kattamaan kaikkia rekkautuneita.

        Siis onko kaikki rek.nimimerkit myös treffipalveluissa? Hih, tästähän tulee jännää :)...

        Vaikka ei mulle taida treffikumppania helposti löytyä. Täytän ens vuonna 90-v. Ei taida papat minua täältä löytää :(.
        Tai sit laitankin nuoremman miehen treffihakuun ;).


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        kävin kirjoittamassa vieraskirjaasi. Kyllä mahtaa teksti näkyä kaikille kävijöille ?

        Minä kävin myös kirjoittamassa vieraskirjaasi.

        Näin sitä opin minäkin uusia asioita kun saa palstakavereilta apua. :)


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe