Moniko tunnustaa

n.sorsa

34

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telpet..

miten tuon nyt sanoisi, kun on aina kestoväri kulmissa ja ripseissä ja tukan värjäytän säännöllisesti, niin onko se sitten päivittäin.
      Hajusteita en juuri käytä, kun on toi henkireikä niin ahdas, eli käy omaan henkeen.
      Ihovoiteita kyllä päivittäin. Siinähän ne suurinpiirtein ovat.

• n.sorsa

emännällä ja loput väristä tulee minun päähäni.

Ihovoidetta tai mitä lienet tököttiä ostin halvalla emännälle ja tuli tyyliä salkkarin eräs jakso, naama oli punaisena.

Pikkasen naureskelin emännälle, että salkkarien tekijöiden olisi pitännyt maksaa emännälle ideasta, allergiasta voiteesta.

Minä en katsele salkkareita vaan yleinsä katoamistemppu ulkoilmaan, mutta sivusilmällä näin jakson, ennen ulkoilua, nauratti tapaus, kun tuli emännän naama mieleen voiteesta josta allergian sai.

• harvemmin, mulla on sama look kuin koirillani, wash&go, turhaan pärstän pakkelointiin menee liian kauan.

• Mitä turhaa meikata, kun ei koiran kanssa lenkillä tartte olla tällingissä, ja työkin sen sorttista että turhaa ajanhaaskuuta. Joskus asioille lähtiessäni laitan esim ripsaria hiukan. Harvoin juhlin tai baareissa käyn mutta sitten enempi laitan meikkiä.

• n.sorsa

metsästämään mentäessä ainakaan karhujen tai dinosauruksien takia itseään laitella, korkokengistä ja minihameesta puhumattakaan, voi eri ikävää saaliiden perässä metsässä mennä heh heh.

• n.sorsa kirjoitti:

metsästämään mentäessä ainakaan karhujen tai dinosauruksien takia itseään laitella, korkokengistä ja minihameesta puhumattakaan, voi eri ikävää saaliiden perässä metsässä mennä heh heh.

Mitähän sanoisivat jos huomenaamulla sipsuttaisin paikalle stilettikoroissa!

• ihan varmaan
        Haukullinen kirjoitti:

nousemaan sinne land cruiseriin, ainaki kyydis voi olla.

• n.sorsa
        Haukullinen kirjoitti:

olisi varmaan eri mukavaa niillä sipsutella ja kesken karhujen ja dinosaurusten metsästystä, kannolle istahtaa ja pakkelia naamaan ja kynsien viilailua. Meilä emäntä osti tänään jotkut ihmeen stilettikorkoiset kengät, ei talvella niillä kuljeskele, syssyllä lähinnä.

• issu56

että en milloinkaan. Jos yhtäkkinen yllättävä meno tulee, niin pää kraanan alle ja sen jälkeen vähän fööniä ja eikun menoksi :).
      Nuorena tuli pakkeloitua ihan kiitettävästi, mutta mitäpä sitä nyt enää... :)).

• n.sorsa

emäntä kraanan alla naamaansa huiluttelee, joskus laittaa kasvovoidetta, harvoin sitäkin. Välillä tuntuu eikä varmaan ole edes kaukaalta haettu, kun vuosia vahvoja meikkejä/ voiteita käyttänneet ovat todella huonoihoisia.

• issu56
        n.sorsa kirjoitti:

emäntä kraanan alla naamaansa huiluttelee, joskus laittaa kasvovoidetta, harvoin sitäkin. Välillä tuntuu eikä varmaan ole edes kaukaalta haettu, kun vuosia vahvoja meikkejä/ voiteita käyttänneet ovat todella huonoihoisia.

vääränlaisia voiteita, niin iho ei pääse hengittämään...sanoi joku fiksu ja filmaattinen. Heh, minä pesen hiuksetkin kraanan alla, jos niitä yllärimenoja yhtäkkiä tulee...

• n.sorsa
        issu56 kirjoitti:

vääränlaisia voiteita, niin iho ei pääse hengittämään...sanoi joku fiksu ja filmaattinen. Heh, minä pesen hiuksetkin kraanan alla, jos niitä yllärimenoja yhtäkkiä tulee...

kelpaa, kun saatte parhaiman mahdollisen hiustenpesuveden, mitä jotkut viisaat väittää, meinaa sadevettä, en sitten tiedä pitääkös väite paikkansa, onko parempi hiustenpesuun, kun lisäainepitoinen suihkuvesi.

• issu56
        n.sorsa kirjoitti:

kelpaa, kun saatte parhaiman mahdollisen hiustenpesuveden, mitä jotkut viisaat väittää, meinaa sadevettä, en sitten tiedä pitääkös väite paikkansa, onko parempi hiustenpesuun, kun lisäainepitoinen suihkuvesi.

Kyllä meille tuo kraanavesi tulee ihan jostain muualta kuin taivaalta, mutta kaikkein parhaiten on ainakin mulle aina sopinut merivesi :). Sadevedellä olen joskus anoppilassa pessyt, mutta heh kun sen jälkeen karvat kattoi ylöspäin suurinpiirtein tai sitte sinnikkäästi oli kiinni poskissa :)).

• Tunnustan pikemmin,että aika vähän.
      Vapaa-ajalla en ollenkaan yleensä,muuten jotain vähän rajauskynää näytän.
      Aika tummat nuo räpsyttimet muutenkin,niin ei edes räpsyväriä tule enää pahemmin käyteltyä.

No sitten jos baanalle tai juhliin,niin sitten kyllä tulee laitettua täys tällinki päälle.
      Yläpään värjäystä kyllä harrastan säänöllisen epäsäännöllisesti.

Ja hajusteissa vähän se ongelma,ettei pää niistä tykkää.Muutama valmiste on,jotka käy.Lähinnä sellaiset,jotka menee enemmän mausteisen tumman puolelle,kuin kukkaisjuttuihin.No taitaa meikän tyyppiinkin enemmän ensinmainitut käydäppi.

• Mayi

Tai ainakin melkein.. Eli EN meikkaa, en räplää hiuksiani muotoilutuotteiden kanssa, eikä jälkeeni jää hienostunut parfyymin tuoksu! Kerran vuodessa otan permiksen ja ripsien värjäyksen ja that´s it! Se saa riittää ja sillä pitää pärjätä! Jos joskus naamaa kiristää niin että irvistys jää päälle, hölvään pärstääni apteekin kosteusvoitella. Kaverini kyllä lahjoitti minulle purkin kallista ryppyvoidetta, mutta korkkaamattahan se vielä on.. Ei siksi ettei olisi aihetta, mutta kun ei kiinnosta! Ja toisaalta, sen verran realisti olen, että ei nää rypyt ja roikkuva nahka millään rasvalla korjaannu - siihen tarviis jo puukkoa!

• n.sorsa

ulkoila koiran kanssa, ei kylmää ei kuumaa, ei sadetta ei tuulta, juuri sopivan raitis ilma, oikein nautittiin äsken ulkona.

Asiaan joo ei sitä kait tavitse naistenkaan suotta meikkaila jos on luonostaan kaunis, meinaa jotkun ihmiset saa meikeilä kummasti muuneltua ulkonäköään ja meikin pois ottaessa kamalan näköinen.

• n.sorsa
        Mayi kirjoitti:

Tai ainakin melkein.. Eli EN meikkaa, en räplää hiuksiani muotoilutuotteiden kanssa, eikä jälkeeni jää hienostunut parfyymin tuoksu! Kerran vuodessa otan permiksen ja ripsien värjäyksen ja that´s it! Se saa riittää ja sillä pitää pärjätä! Jos joskus naamaa kiristää niin että irvistys jää päälle, hölvään pärstääni apteekin kosteusvoitella. Kaverini kyllä lahjoitti minulle purkin kallista ryppyvoidetta, mutta korkkaamattahan se vielä on.. Ei siksi ettei olisi aihetta, mutta kun ei kiinnosta! Ja toisaalta, sen verran realisti olen, että ei nää rypyt ja roikkuva nahka millään rasvalla korjaannu - siihen tarviis jo puukkoa!

naiset kauneimillaan yleinsä, noh ne miehetkin meikkailee olipas tuolla idolsissakin meikattuja miehiä.

Kandee stiikata aamulla ettei satu ylläriä, koiraa ulkoilessa ihmiset katselee oudosti, niin meilä kerran piirsin mustalla tussilla ympyrän emännän silmän ympäri, kun nukkui. Aaamulla ja hän ihmetteli ulkoolta tullessaan, miksi ihmiset olivat kovin hilpeitä, pyysin stiikata peiliä ja sitten joku sai pikkaiset nuhteet.

• Pukeli 1
        Mayi kirjoitti:

puukosta mieleen Lenita jolla oli yhdessä vaiheessa hirmuisen ryppyinen kaula, vaan eipä ole enään. Heh.
        No, mikä ettei jos rahaa on ja alkaa suututtamaan velttona roikkuva nahka, niin sitten vaan naama/kaula leikkaukseen, kerranhan täällä vaan eletään.
        Meikkiä meikäläinen laittaa jos on menoa johonkin tilaisuuteen tai sitten reissulle lähdettäessä. Omaa ukkokultaani varten en enään viitsi kaunistua, se aika on ohi.

• tunnustan.....en nyt kyllä päivittäin.....mut sitte kun lähden ihmistenilmoille, vähän meikkivoidetta ja ripsiväriä...ei sen enempää...
      noitten ''hajusteitten'' kanssa olen erittäin tarkka, ei mitään voimakasta, voimakkaista tuoksuista saan migreenin....

• issu56

mua ja aika monta kertaa kassajonosta olen joutunut lähtemään pois, kun siinä joku on tuoksunut kuin rohdoskauppa. Henki ei vain meinaa kulkea...

• n.sorsa

tököttiä on sitä voimakkaamalta tuntuu tuoksuvan ja minullekkin tulee migreeni, tietyistä hajusteista.

Sain tuntea tuta kesällä kourusta käyttäessä, että sain kaikki mahdolliset ja mahdottomat mönkijäiset kimppussa, samoilessa metsässä pikkasen kanssa.

Ei ole jaksannut katsella mistään saakos Suomesta jo lacosteen havun tuoksuista dödöä, mutta on tuolla lemppari partavedelläkin hintaa, noh halvempi lemppari partaveteni on ihan hyvän tuoksuinen kanssa.

http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=B1292/~product_id=24745/~hbxSrc=

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parfyymit/After-shave-lotion/Kouros-Aftershave.htm

• n.sorsa kirjoitti:

tököttiä on sitä voimakkaamalta tuntuu tuoksuvan ja minullekkin tulee migreeni, tietyistä hajusteista.

Sain tuntea tuta kesällä kourusta käyttäessä, että sain kaikki mahdolliset ja mahdottomat mönkijäiset kimppussa, samoilessa metsässä pikkasen kanssa.

Ei ole jaksannut katsella mistään saakos Suomesta jo lacosteen havun tuoksuista dödöä, mutta on tuolla lemppari partavedelläkin hintaa, noh halvempi lemppari partaveteni on ihan hyvän tuoksuinen kanssa.

http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=B1292/~product_id=24745/~hbxSrc=

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parfyymit/After-shave-lotion/Kouros-Aftershave.htm

kiitos vinkistä...tuo vaikuttais ihan hyvältä ainakin tuoksunsuhteen...kohtahan on isänpäivä...

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parf yymit/After-shave-lotion/Kouros-Aftershave.htm

• n.sorsa
        Sikra kirjoitti:

kiitos vinkistä...tuo vaikuttais ihan hyvältä ainakin tuoksunsuhteen...kohtahan on isänpäivä...

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parf yymit/After-shave-lotion/Kouros-Aftershave.htm

voimakkaan hajuinen, mutta siinä haisee raha, toisen linkin partavesi on vähän samaa hajua, mutta hillitympi.

• on chanel
        n.sorsa kirjoitti:

https://www.finnairshop.fi/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplayPopupView?storeId=10001&categoryId=20512&subCategoryId=&productId=11574&langId=1

• n.sorsa
        on chanel kirjoitti:

https://www.finnairshop.fi/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplayPopupView?storeId=10001&categoryId=20512&subCategoryId=&productId=11574&langId=1

finskin shopissa tuoteet, teet varmaan useinkin matkoja ja tilailet tuotteita, noh mukavaa välillä matkustelu ja kotia palailu vieläkin mukavampaa.

• n.sorsa
        on chanel kirjoitti:

canellin tuotteet mieletään naisten tuotteiksi ja minä en ole kenenkään koskaan kuulut minun tuttavissani käyttävän canelin tuotteita, johan sitä nauraisi kylällä variksetkin jos joku mies kehuisi käyttävänsä canelin tuotteita vaikka olisi miehille tarkoitettu, niin se vain menee. Sinun miehesi on varmaan erilainen ja haluaa käyttää vähemmän miehisen merkin tuotteita.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Chanel

• neljän suora

Mitä tunnustamista siinä on?Itse pidän huolta ulkonäöstäni ja meikittä käyn korkeintaan lähikaupassa,silloinkin lippis syvällä päässä!
      Couperosaiho ei näytä kovin hehkeältä kenenkään naamassa..

Paras arkimeikki on natural,joka ei kiinnitä liikaa huomiota,mutta peittää virheitä esim. tummat silmänaluset,finnit tms ja korostaa niitä puolia,joita haluaa tuoda esiin:silmien väri,kulmien muoto,poskipäät,huulet jne..

Ihmisten ilmoilla liikuttaessa on itsellä hyvä mieli kun ei näytä metsäläiseltä!

Hiukset saavat värin 6 viikon välein,sävy vaihtelee,tällä kertaa on punaruskea,mutta seuraavaksi värjäytän taas tummanpunaiseksi,jossa tummanruskea alaosa ja aattelin leikkauttaa pitkästä aikaa otsatukan,sellaisen vinon.

Hajuvesiä käytän myös,mutta en joka päivä.

Saan melkein kaikki kosmetiikkatuotteet n kymmenesosalla ovh:sta,joten tulee ostettua riittävästi!

Juhliin laittaudun huolella eikä meikki ole mitenkään naturel.

Meikkaaminen on kivaa.

• n.sorsa

erään tapauksen joskus nuoruudessa, kun olimme mökkeilemässä, eräs mies ihminen heitti erään nais immeisen meikit palavaan takkaan ja ilmoitti ettet tarvitse meikkejä, noh korvasi kyllä meikit.

Meilä miehillä ja naisilla jokaisella on varmasti asioita, ainakin pitäisi olla mitä arvostaa itsestään, joilakin on meikkaus, toisilla hiukset, kolmannella saattaa olla vaateet/ korut, muu ulkonäköön liittyvä asia.

Jotkut on näistä kaikista asioista tarkkana ei uloskaan voi mennä edes koiraa kuljettelemaan aamulla, jos ei ole pitemmän kaavan mukaan laiteltu, olen kyllä nähnyt tapauksia ja en voi sanoa, jääköön sanomatta.

Minä kuuntelen Elvistä ja leikin lelullani tietokoneella, sääli kun en ostannut olisin saannut edullisesti yli 600€ näytönohjaimen, tosin 1.v5kk vanhan, noh tyydytään tämän vuotiseen malliin, mikä menestysi hyvin testeissä ja on pikkaisen halvempi.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/51102

• arkipiru

Ostan ja käytän kylläkin vain luonnontuotteita, mutta sitä parempi on lopputulos. On todella neitimäinen olo; ei yhtään tunnu keski-iän ylittäneeltä henkilöltä.
      Kannattaisi sinunkin koittaa.

Miksi muuten piti oiken linkki niistä meikkimerkeistä laittaa, jos ne kaikenlisäksi ovat jo vuosien takaisia peruja???

• n.sorsa

meikkejä linkissä hajusteita mitä naiset käyttelee.

Näkisit emännän tökötit jotkut mitä ei muista käytellä osa kuivunnut ja osasta saattaa allergiaa tulla, käyttämättömyyden takia , noh vesi paras voitehista sillä saa itseään kummasti hoideltua, myös nais immeisetkin ja joskus vähän pakkelia naamaan, noh jotkut käyttää päivittäinkin, hoitaahan jotkut miehetkin itseään kaiken maailman ryppyvoiteista lähtien, se on ihan tosi.

• n.sorsa kirjoitti:

meikkejä linkissä hajusteita mitä naiset käyttelee.

Näkisit emännän tökötit jotkut mitä ei muista käytellä osa kuivunnut ja osasta saattaa allergiaa tulla, käyttämättömyyden takia , noh vesi paras voitehista sillä saa itseään kummasti hoideltua, myös nais immeisetkin ja joskus vähän pakkelia naamaan, noh jotkut käyttää päivittäinkin, hoitaahan jotkut miehetkin itseään kaiken maailman ryppyvoiteista lähtien, se on ihan tosi.

joten olisi suuri syy heittää roskikseen. Kannattaa pysytellä ajan tasalla meikkienkin sekä hajusteiden kanssa. Ripsivärikin pitäisi uusia 3 kuukauden välein.

• en ole ikuna

meikannut...paitsi kersana pääsiäisrulliksi on tullut naama töhrittyä;))
      ihan turhaa on tuo meikkailu..lapsellista...
      miksi ei voi olla sellainen, kuin luoja on luonut!

• töihin päivittäin laitan kevyesti meikkivoidetta ja ripsiväriä, joskus käytän rajauskynää jos satun olemaan heränneen näköinen aamulla, yleensä en ole. Hajusteita ei ole lupakaan käyttää, enkä niistä tykkää kuin yhdestä, jota laitan ihan vähän bileisiin lähtiessä, en kuitenkaan mihinkään kaulalle suihkuttele koska silloin on ilta pilalla. Muut "bilelisät" on puuteri, jonkinlainen maajauhe (poskipunan tilalla) ja luonnollisen värinen huulipuna. Että aika huomaamattomat meikit on mulla. Hiuksia sävytän joskus harvoin, kestoväriä ei ole ollut vielä kertaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe