PASSAT 1.9TDI

VM1999

nyt olisi Helmi auto tiedossa eli vw passat farm 2 3 paikkaisena ja tuolla 1.9 tdi koneella ajettu alle 200tkm.. mitä vikoja näissä passateissa kannattaa ottaa ostaessa huomioon? viisaat ja asialliset vastaukset saavat kiitosta!

20

8741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta jos kyselet

PASSATIN vioista?

Juur saman ikäisestä joku teki kysymyksiä vw-otsikon alla että paa kattoen sieltä.

• paremmin

mikä niissä volkkareissa toimii

• se

kannattaa myös laittaa tehohyper lastu jolla passatista irtoaa 1000hv ja kerkeät lasten turva istuinten ja koiraverkkojen kanssa ripeästi perille

• motion

Mulla samanlainen jolla ajettu 300 tkm eikä ole ollut mitään vikoja !!!

• akenmies

niitä menee jonkun verran, mut ovat nykyisin kohtuu hintaisia ja helppoja vaihtaa vaikka itse. Moottori on kestävä, ilmamäärämittareita on menny, mut ei maksa uus ku 90e, moneen muuhun autoon monta sataa. Meillä toisena autona Passat Variant PD 115hv TDI, kulutus 4,2l/100km, tukivarret ja jarrut olen laittanu, ei muuta vikaa ollu. Ajettu 315tkm. Jakohihnan vaihto on vähän työläs operaatio, kun pitää keula purkaa, etuna et itse hihna on helppo laittaa kun on tilaa.

• taas123
        akenmies kirjoitti:

niitä menee jonkun verran, mut ovat nykyisin kohtuu hintaisia ja helppoja vaihtaa vaikka itse. Moottori on kestävä, ilmamäärämittareita on menny, mut ei maksa uus ku 90e, moneen muuhun autoon monta sataa. Meillä toisena autona Passat Variant PD 115hv TDI, kulutus 4,2l/100km, tukivarret ja jarrut olen laittanu, ei muuta vikaa ollu. Ajettu 315tkm. Jakohihnan vaihto on vähän työläs operaatio, kun pitää keula purkaa, etuna et itse hihna on helppo laittaa kun on tilaa.

yksi tientukko kun ajelee 50 passatin keskikulutus on yli 6 litraa sadalla 4.2 pääset kun ajat 50km tunnissa tää on tosi

• noissa kai menee
        akenmies kirjoitti:

tasaiseen tahtiin tosin ei kai ne narinat ajoa estä. Yksinkertaisesti huono konstruktio. Aikanaan noita oli vv-auton takuuhuollossa 1,5kk jono. Lukoissa ja sähköikkunoissa ainakin ym sekalaista pikkuvikaa kuten vw:n uusissa malleissa on tapana. Ja dieselistä menee säännöllisesti ilmamassamittari kuten jo mainittiinkin

• kokemusta99
        akenmies kirjoitti:

kannataa vaihtaa keulaan kerralla kaikki osat niin ei tarvi jatkuvasti olla vaihtamassa yksitellen, ei kallisata hommaa ja ajaa taas pitkään,,

• ihmeessä

Hyvä peli vähän niin, kuin Skodan sukua. Viathan ne jo tuli tuossa aikaisemmin.

• ...

Eli vikoja:
      -Massamittarit
      -Etupyöräntuenta
      -Jarrut
      -Jarruvalokatkaisijat
      -Sähköiset lasinnostimet
      -Automaattilaatikot
      -Traktorilta kuulostava rouskutin ;P

• Passatti

Kannattaisi varmaan kertoa vuosimalli ja moottorin tyyppi !

• LeoA

1.9 pumppusuutinkoneissa on ollut paljon nokka-akseli vikoja (laakerit, nokat, paininkupit). Kone vaatii juuri oikeanlaisen öljyn ja siitä huolimatta koneen yläpää ei tahdo kestää.

• ilmamäärämittariko

Mitenkä auto oireilee jos ilmamäärämittari on rikki???

• ............

Laiska kuin *******.

Muinoin olin aikeissa ostaa 1,9 tdi, liikeissä törmäsin heti näihin mittarivikaisiin.
        Piti olla joku yli 80kw versio, mutta oli paljon laiskempi kuin ehjä 66kw.

• Teemu Ajolehto

Minulla on 97 1.9tdi 81kw passatti joka on kyllä ajettu paljon (613tkm)

Lähdin hakemaan poikaani koulusta kiihdytin kakkosella normaalisti niin auto kävi kolmella ja sammui. käynistin auton uudestaan niin vedot oli kateissa. nyt auto taas toimii hyvin. missä voisi olla vika?

• Teemu Ajolehto

Lisäys.

Vikakodia ei anna mihinkään.

• Millä luit?
        Teemu Ajolehto kirjoitti:

Lisäys.

Vikakodia ei anna mihinkään.

Yleismallin vikakoodinlukijat ei näissä vag-autoissa ilmoita kuin osan vioista. Vikakoodit kannattaa lukea vag-com eli vcds ohjelmalla.

• osssss

Laita google VW viat hakuun ja lue...

• HansBe

Kysymys ei liity aiheeseen mutta mikä jälkiasennus nappi mahtaa olla apukuskin puoleisen penkinlämmitys säätimen alla??? Päälle laitettaessa syttyy katkasiaan vihreä valo. Auto siis vw passat 1.9tdi pwd vm:2001

• jåååååååååå

Heittoistuin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1578
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1550
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1296
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1125
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    Aihe