Onko kokemuksia Polar vaunuista. Kiinnostaa lähinnä uudet mallit, mutta onko matkan varrelta kerrottavaa.
Polar,
6
6736
Vastaukset
- kokemuksia kyllä ja
aika huonoja, mutta tämä seriffi poistaa ne jos kirjoitan niistä tähän. Tämähän on vain positiivinen karavaanaripalsta.
Yksityisesti laita tonne minun sähköpostiin: [email protected] - luettavaa...
- Karavaanari malli 1975.
ja kyllä se oli ihan yhtä hyvä vaunu kun mikä muukin.
- misar
varsin kelpo vaunu. Niin uudet kuin vanhemmatkin.
Toki myös niistä löytyy huonoja yksilöitä, jos kaikki ennalta ehkäisevät huollot on laiminlyöty. Näin kaikissa merkeissä.
Mutta varsinaisia kosteusongelmia on hyvin vähän, verrattuna moneen muuhun merkkiin, esim. ennen Suomessa tehtyyn "markkinajohtajaan".
Myös varustelu on paljon parempaa, kuin monessa nykyisessä vaunussa.
Voin omien käyttökokemusten perusteella suositella, kunhan katsot tietyt perusasiat ensin.
Kuten jokaisen käytetyn vaunun osalta kuuluu tehdä.
- Hyviä ovat
Polar on ihan hyvä ja laatu vaunu,ja varmasti lämmin talvivaunu..
Ja ainakin uusissa on laatuun satsattu toden teolla.. - 560 vm.2005
Kokemuksia otsikonmukaisesta vaunusta on nyt jo jonkin verran. Ja voin sanoa, että pelkästään hyviä! Polaria ennen meillä on ollut neljää (4) eri merkkistä vaunua 16 vuoden aikana ja tämä on niistä nro:1! Koko vaunu on tukevaa tekoa, ei nitise, eikä natise. Kalusteet on kunnolla tehty (ja kiinnitetty). Lämmön tasaisuus on omaa luokkaansa (vrt. muutkin alde-lämmitteiset), hyvä vetää, vaikka on 254cm leveä, runsaat säilytystilat, iso jk, hyvät vuoteet, jne.jne. Täkäläinen Polar-myyjä oli tismalleen oikeassa puhuessaan Polarin "hengestä". Se täytyy itse kokea! Suosittelen. 2009-malleissa vielä hienoja ja hyviä uudistuksia. Hyvääkin siis pystyy parantamaan... Polar on meille PARAS vaunu! Ei ensimmäistäkään korjausta / reklamoitavaa. Ei edes polttimon vaihtoa. Ainoa miinus on vaihtureiden vähyys ja uusien suht korkea hinta. Tuohon käytettyjen vähyyteen taitaa vaikutta se, ettei Polar ole mikään markkinajohtaja tai sitten omistajien halu pitää pitkään vaunujansa. Ja uusien hinnasta... halvalla ei taida hyvää saadakaan...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789