53v mies kaikkein paras naiselle

hande

Nythän se on todistettu. Iltalehti toitotti romanttisemman miehen löytyvän juuri tuon ikäisestä.
Hän vie vaimolleen kukkia, ja muistaa sampanjalla.
Tähän ei mikään muu ikäryhmä yllä.

Täytin viime viikolla tuon maagisen iän.
Valitettavasti en itse kuulu tuohon porukkaan.
Saanut edes viedyksi vaimon haudalle kukkia...

13

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun kokemusmaailmassa se pitää todellakin paikkansa. Toivottavasti sitä romantiikkaa kestää kauan sitten kun se alkaa vai kuin lienee hetkellistä. Harmi jos se kestää vain sen yhden vuoden. Mun mies on 55 justsa täyttänyt mutta on vielä aika romanttinen.

• viime viikolla

kuohuviiniä ja ruusuja mutten mieheltäni :)
      En ole törmännyt kuin yhteen romanttiseen mieheen elämäni aikana mutten muista minkä ikäinen hän oli :)
      Tunnetkos olosi nyt vanhemmaksi kuin kaksi viikkoa sitten?

• hande

Kyllä.
        Inhottaa olla tällainen vanha karju.
        Haluaisin näistä vuosista kymmenen pois.
        Ei paljon lohduta olla harmaa pantteri.
        Paremminkin vituttaa!

• hande kirjoitti:

Kyllä.
        Paremminkin vituttaa!

Mies parhaassa iässä.

• joka ikä hyvä ikä
        hande kirjoitti:

Kyllä.
        Paremminkin vituttaa!

näin se vaan menee..eikö olis parasta vaan oppia hyväksymään ja elämään niiden vuosien kanssa..??
        Eipä tämä elämä niin ruusuista ole ollut, sen jälkeen kun 50:ntä meni rikki!
        Kaikki meni uusiksi..sitä vaan on pakko hiljalleen taas kasata niitä elämän palikoita.Itestähän se on kiini ,et sinäkään mikään karju ole.luulet vaan niin!
        Jos katsot peiliin..uusin silmin..huomaat, että sielähän onkin ihan ookoo tyyppi..leuka pystyyn vaan......kokkeile ees??

• onpahan jotain

vielä, minkä jalostumista saa odottaa.

• naisellinen nainen

siinä näitä syvällisiä ja kattavia tutkimuksia, sit aina vaa löytyy. Siis tosi pätevii tutkimuksii Hei, sit riittääki;)))Mistä hitsistä tää toimittajat nää aiheetki aina keksii...Eihän nyt kukaan iha toisissaan näihin tutkimuksiin usko. Eihän?

Sama ku uskois horoskooppipalstaan. Ja pöh! Romantiikka ei oo iästä kii. Vaan ihminen on joko romanttinen tai sit ei. Luonne kysymys. Ei muuta. Romutinks nyt sitte jonku itsetunnon lopullisesti. Sori. En mä tahallani.

t.friidu

• hande

Jos naiset ovat alhaalta halki, niin miehet yläpäästä.
        Kirveellä lyöty aukko molemmisssa päissä...

• naisellinen nainen
        hande kirjoitti:

Jos naiset ovat alhaalta halki, niin miehet yläpäästä.
        Kirveellä lyöty aukko molemmisssa päissä...

kuka sulleki nyt opettais noin romantiikan alkeet? - Pitääks mun ihan totta, tulla täältä Stadista asti tolla stågella opettaa sua röökaa, opettaa sua olee romanttinen? Tee lista. Niin mä otan jutun hoitaakseni, sit jossain välissä...

Voi hitsi, ja tolle torivahdilleki sit vielä pitäis se anoppi, jostain. Mikä hitsi teitä kundeja oikein vaivaa?

t.friidu

• löytyy

Juuri siinä iässä mies viimeisillä voimillaan jaakaa nuorta naarasta.(onnistuukin joskus) Kun muut avut ovat jo vähissä, tarvitaan apuvälineiksi rahaa, ruusuja ja shampanjaa!

• hande

Ei mielestäni ole mitään annettavaa. No tietenkin se yksi, joka löytyy vanhemmaltakin dorikselta.
        Niitä miesten saunajuttuja tiukemmasta en ole koskaan sulattanut.
        Aivan sama se lopputulos on, ja harva meistä on sen lajin asiantuntija, vaikka kaikki olemme sieltä tulleet...
        Kypsyneellä naisella on sentään jotain enemmän.
        Järkeäkin, mielipiteitä ja kokemusta. Syvyyttä.
        Ei tuntuisi luontevalta keskustella Laika- koirasta, tai hippiliikkeestä sellaisen kanssa, joka ei ollut edes tapahtumien aikaan syntynyt...

• Angel of The Morning

Minun miesystävä on 42-vuotias ja on
      ainakin minulle parasta.

• Hehku*~_¨*

joku 53v. romanttinen mies!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1848
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      907
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      883
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      727
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      648
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe