Fibromyalgian parantuminen

Onko kukaan käynyt

Onko kukaan käynyt Hannu Timosen vastaanotolla fibromyalgian takia?Hän itse mainostaa että pystyy sen parantamaan.Asuu Mynämäellä jossa vastaanotto ja on ottanut vastaan Turussakin.Luin hänen sivuiltaan jossa myös asiakkaat kertoivat parantumisesta.Mitä maksaa yksi käynti ja tarvitaanko niitä useita?Hän on ottanut vastaan Turussakin.Kertokaa kokemuksista.

17

3244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata uskoa...

      En ole käynyt itse, mutta tunnen herran maineen, koska kuulin omalta reumalääkäriltäni että olivat laittaneet valituksen Timosesta.

      Eli ennen kuin menet hoitoon ihmeparannukseen, otapa selvää missä ja mitä hra Timonen on opiskellut. Onko edes kouluttautunut hoitamaan fibromyalgiaa yhtään missään. Kela-korvauksia maksetaan kai nykyisin vain manuaalihoitoihin perehtyneiden lääkäreiden tai fysioterapeuttien hoidosta. Joihin tää Timonen ei taida kuulua. Joten tulee koko hoito ja vastuu sun osalle. Onko Timosella potilasvakuutus, josta saat korvauksia jos jokin menee pieleen?

      Realitetti on se, että jos sinulla on lihaksia jumissa tai tuki- ja liikuntaelinongelmia, voi jotain helpotusta siihen saada manuaalisista hoidoista, mutta selkäsi näpelöinti ei voi muuttaa tai parantaa fibromyalgiaa, koska se ei sijaitse nikamissa eikä lihaksissa.

      • apua

        Eikös tärkein ole se, mikä auttaa? Ja siinä ei kyllä kannata olla nokkava, sillä on paljon keinoja, jotka auttavat kipuihin, kunhan vain ei ole nokkava ja ylenkatsoja.


      • kriittisyys,,,
        apua kirjoitti:

        Eikös tärkein ole se, mikä auttaa? Ja siinä ei kyllä kannata olla nokkava, sillä on paljon keinoja, jotka auttavat kipuihin, kunhan vain ei ole nokkava ja ylenkatsoja.

        Olen kriittinen kaikenmaailman kalliiden hoitojen suhteen, katson tarkkaan ja otan selvää kenelle menen. Eikä se ole huono ohje kenellekään! Kyseessä on sentään ihmisten terveys ja rahat.

        Et voi etukäteen nettipalstan perusteella tietää kenelle hoito sopii, jollekin voi manuaaliterapia olla todella väärä ratkaisu, joten on epäeettistä mainostaa kaikille kritiikittömästi Timosen palveluja.

        Toisten haukkuminen nettipalstalla on myös lapsellista eikä anna hyvää kuvaa sinun kyvystäsi tehdä kypsiä päätöksiä, joten voi olla että harva vakuuttuu esittämistäsi hoidoistakaan tuon perusteella.


      • Hyvät ihmiset
        kriittisyys,,, kirjoitti:

        Olen kriittinen kaikenmaailman kalliiden hoitojen suhteen, katson tarkkaan ja otan selvää kenelle menen. Eikä se ole huono ohje kenellekään! Kyseessä on sentään ihmisten terveys ja rahat.

        Et voi etukäteen nettipalstan perusteella tietää kenelle hoito sopii, jollekin voi manuaaliterapia olla todella väärä ratkaisu, joten on epäeettistä mainostaa kaikille kritiikittömästi Timosen palveluja.

        Toisten haukkuminen nettipalstalla on myös lapsellista eikä anna hyvää kuvaa sinun kyvystäsi tehdä kypsiä päätöksiä, joten voi olla että harva vakuuttuu esittämistäsi hoidoistakaan tuon perusteella.

        Haukutaanhan Timostakin, ja toisille sen antamasta hoidosta on todella paljon apua.

        Et voi minkään muunkaan perusteella tietää, sopiiko hoito vai ei Sinulle, ennenkuin olet kokeillut.

        Rahaa tehdään aina lisää, sen perään on sairasta itkeä.


    • 60 euroa

      60 euroa käynniltä. 3 kerran käyntitulos kerrassaan hyvä. Tulos parempi kuin 15 kerran fysikaalinen hoito.

    • olen käynyt

      Kävin hänen vastaanotollaan 5 kertaa 3 vuotta sitten, kun sairastuin.

      Hän hieroi lihakset vetreäksi, jotka silloin olivat jumissa.

      Fibromyalgia ei parantunut.

      Hyvää hierontaa saa jokaiselta paikkakunnalta aivan varmasti.

      Hoidin varsinaisen selkävaivani myöhemmin muualla koulutetulla osaajalla ja selkä on hyvä eikä lihakset enään edes mene jumiin.

      Mutta fibromyalgia minulla on edelleen.

      • sulla aikoinaan

        minkä alan koulutetulla kävit ja mikä oli sun ongelmas. itsellä kanssa mahdottomasto oireita ja siellä mynäm'ell'kin kävin 2v sitten olo oli kuukauden ok mutta alkoi taas sitten samanlaisina


      • olen käynyt
        sulla aikoinaan kirjoitti:

        minkä alan koulutetulla kävit ja mikä oli sun ongelmas. itsellä kanssa mahdottomasto oireita ja siellä mynäm'ell'kin kävin 2v sitten olo oli kuukauden ok mutta alkoi taas sitten samanlaisina

        Kävin kirolla varsinaisen selkävaivani hoidattamassa.

        Mutta fibromyalgia minulla on edelleen eli ei se mihinkään ole parantunut.

        Mulla on hyvä lääkitys ja lääketieteen kehitystä tässä ootellaan.


      • kävijä
        sulla aikoinaan kirjoitti:

        minkä alan koulutetulla kävit ja mikä oli sun ongelmas. itsellä kanssa mahdottomasto oireita ja siellä mynäm'ell'kin kävin 2v sitten olo oli kuukauden ok mutta alkoi taas sitten samanlaisina

        Tokihan käsittely pitää uusia. Ei paikat pysy kunnossa, ellei niitä hoida. Ei nälkä lopu, kun kerralla syöt itsesi ähkyksi. YLLÄPITO, se on tärkeää.


    • ei parane, oireet helpottuu

      Mistä olet tuollaista kuullut, että fibrosta paranisi? Kyseessä on sen verran mutkikas oireisto, että ei siitä parane, oireettomana voi kyllä olla. Olen täällä muissakin fibroa koskevissa keskusteluissa kertonut kokemuksistani fysioakustisesta hoidosta. Olen päässyt tämän hoidon kautta irti uni-, kipu- ja masennuslääkityksestäni. Toki samalla saadulla psykoterapiallakin on ollut suuri vaikutus tilaani. Menkää nyt ihmeessä kokeilemaan tuota hoitoa kun siitä niin moni on saanut avun. Uusimmassa kunto ja terveys lehdessä on tästä hoidosta hyvä artikkeli ja siinä on eräs terapeuttini toinen fibro-asiakas haastateltavana. Artikkelissa on myös jonkun ylilääkärin kommentit omasta polvikivustaan, joka hävisi yhdellä hoidolla. Ylilääkäri korostaa artikkelissa, että fysioakustinen hoito ei ole mitään vaihtoehtohoitoa vaan vertaa sitä manuaaliseen terapiaan. Hintakaan ei ole esteenä kun Kela korvaa siitä osan fysioterapiana. Jankutan hoidon hyödyistä vaikka maailman tappiin asti, niin hyvä se on.

      • fibroilija

      • Olen myös samaa mieltä paranemisesta.
        Ystävälläni on sellainen akustinen tuoli. Olen käyttänyt sitä monta kertaa. Teimme jonkinlaisen tutkimuksenkin sen vaikutuksista. Hyvältähän tuo tuntui ja varsinkin unen laatuun sillä oli vaikutusta. Rentoutuminen on tärkeää fibron hoidossa, enkä tiedä parempaa keinoa rentoutumiseen kuin fysioakustinen tuoli.
        Riemastuttava kokemus!


      • ei parane, oireet helpottuu
        Vocalistus kirjoitti:

        Olen myös samaa mieltä paranemisesta.
        Ystävälläni on sellainen akustinen tuoli. Olen käyttänyt sitä monta kertaa. Teimme jonkinlaisen tutkimuksenkin sen vaikutuksista. Hyvältähän tuo tuntui ja varsinkin unen laatuun sillä oli vaikutusta. Rentoutuminen on tärkeää fibron hoidossa, enkä tiedä parempaa keinoa rentoutumiseen kuin fysioakustinen tuoli.
        Riemastuttava kokemus!

        Kiva kuulla sinunkin kokemuksistasi kun tuntuu että kukaan ei tunnu tietävän tämän hoidon olemassaolosta?? Kyllä terapeuttini on pystynyt perustelemaan minulle hoidon vaikutuksia täysin loogisesti. Siitä puhutaan rentoutuksena mutta sitä se ei ole, sillä olen kokeillut kaikenlaisia rentoutusmuotoja ilman tulosta ja sitten kun menin tähän hoitoon niin jopas alkoi tapahtua. Minulta on hoidon aikana mitattu esimerkiksi ihon lämpötilaa ja se on välillä noussut useita asteita hoidon aikana. Selkeä merkki siitä että hoito vaikuttaa verenkiertoon voimakkaasti. Samoin veren happipitoisuus nousi 92 %:sta 97 %:iin ja terapeutin mukaan tällä on iso merkitys kipujeni loppumisessa.
        Mutta kuten mainitsit niin hoito on todella rentouttavaa ja samalla riemastuttavaa! : )


    • Kik off

      Minua auttavat magneetit todella tehokkaasti.

    • Anonyymi

      Fibromyalgia ei parane mutta oireita voi lievittää. Itse sain Timoselta apua.

    • Anonyymi

      Hei lue kirja Hanna Huttunen kiputus kirja. Käy vastaanotolla Hanna Huttunen Diplomiravintoterapeutti katso mistä löydät tämän.Kannattaa käydä myös kiinalainen lääketiede hoitajat kysymässä myös.Löydät netin kautta hoitajat.

      • Anonyymi

        Itse kävin Timosella käsien takia, meinattiin leikata. Hieroi 4 krt ja tuli kuntoon! Antoi omahoito ohjeet. Vaiva hävisi pysyvästi.

        Toinen kerta, eri vaiva. Nyt selkä. 5 v väliä käsien jälkeen. Nyt 3 hoitoa takana. Kyllä tekee kalun tästäkin vielä.

        Voin suositella kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe