litra leijonaviinaa

.pullo näyttää harteeekkaalta ja mielettömän isolta..juotava se silti on.....

19

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkeä herra

      karpalomehua se on terveellistä eikä siitä tule humalaan.

      • ..karpalomehu tulee korkeintaan sekaan.. ja siitä tulee sitet humalaan..


      • Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

        ..karpalomehu tulee korkeintaan sekaan.. ja siitä tulee sitet humalaan..

        kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.


      • Ilkeä herra kirjoitti:

        kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.

        ..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..

        kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...


      • a-v kirjoitti:

        kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...

        ..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..

        kuuntle mitä debbie laulaa..

        http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=related


      • a-v
        pervokki kirjoitti:

        ..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..

        kuuntle mitä debbie laulaa..

        http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=related

        ota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)


      • Jooseppi-1
        pervokki kirjoitti:

        ..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..

        kuuntle mitä debbie laulaa..

        http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=related

        peton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...


      • a-v kirjoitti:

        ota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)

        ..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..


      • Jooseppi-1 kirjoitti:

        peton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...

        ..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..


      • Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..

        viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.

        Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon.


      • Ilkeä herra kirjoitti:

        viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.

        Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon.

        ..että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..


      • Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

        ..että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..

        on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.


      • Jooseppi-1
        pervokki kirjoitti:

        ..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..

        2003 ja sitten silloiseen sähköpostiosoitteeseeni alkoi heti tulla kaikenlaista roskapostia.

        Deborah Harryn virallisilta sivuilta lähetin postia, silti tuli esim. nigerialaisia huijausviestejä.

        Ei Debbie tekis mulle tollasta, syy on varmaan operaattorissa.


      • Aatami
        Ilkeä herra kirjoitti:

        on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.

        pöhö kustta tässä. Soitin kaupungin puhtaanapitolaitokselle ja ne lupas toimittaa sut kaatopaikalle.


      • pervokki kirjoitti:

        ..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..

        joskus menee överiksi... pitäis ottaa useemmin niin treenaantuis;)


    • Alien-8

      muistutan,että jätä aamuksikin vähän.Krapula on ikävä asia;))

    • Pleikko Nieminen

      Olen tänään aloiitanut Pohjan Poika Strongeilla.
      Ostin 6 dl 59 volttista viinaa. Vastaa n. korillista 3-olutta.

      Sitten jatkoin juomaan varastojani: yksi punkkupullo on mennyt. Nyt on hypomaaninen olo.

      Jatkan vielä seuraavasti:

      -2 dl yhden tähden jallua
      -sixpäcci kolmostölkkejä
      -puolikas puolimakeaa valkkaria

      Jos ei uni tule, otan 3 Tenoxia (20 mg).

      Lämpimin terveisin,

      Joonatan

    • Valge.

      80% 10 pulloa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe