.pullo näyttää harteeekkaalta ja mielettömän isolta..juotava se silti on.....
litra leijonaviinaa
19
437
Vastaukset
- Ilkeä herra
karpalomehua se on terveellistä eikä siitä tule humalaan.
- Ilkeä herra
pervokki kirjoitti:
..karpalomehu tulee korkeintaan sekaan.. ja siitä tulee sitet humalaan..
kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.
Ilkeä herra kirjoitti:
kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.
..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..
pervokki kirjoitti:
..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..
kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...
a-v kirjoitti:
kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...
..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..
kuuntle mitä debbie laulaa..
http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=relatedpervokki kirjoitti:
..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..
http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=relatedota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)
- Jooseppi-1
pervokki kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=relatedpeton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...
a-v kirjoitti:
ota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)
..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..
Jooseppi-1 kirjoitti:
peton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...
..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..
- Ilkeä herra
pervokki kirjoitti:
viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.
Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon. Ilkeä herra kirjoitti:
viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.
Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon...että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..
- Ilkeä herra
pervokki kirjoitti:
..että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..
on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.
- Jooseppi-1
pervokki kirjoitti:
..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..
2003 ja sitten silloiseen sähköpostiosoitteeseeni alkoi heti tulla kaikenlaista roskapostia.
Deborah Harryn virallisilta sivuilta lähetin postia, silti tuli esim. nigerialaisia huijausviestejä.
Ei Debbie tekis mulle tollasta, syy on varmaan operaattorissa. - Aatami
Ilkeä herra kirjoitti:
on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.
pöhö kustta tässä. Soitin kaupungin puhtaanapitolaitokselle ja ne lupas toimittaa sut kaatopaikalle.
pervokki kirjoitti:
..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..
joskus menee överiksi... pitäis ottaa useemmin niin treenaantuis;)
- Alien-8
muistutan,että jätä aamuksikin vähän.Krapula on ikävä asia;))
- Pleikko Nieminen
Olen tänään aloiitanut Pohjan Poika Strongeilla.
Ostin 6 dl 59 volttista viinaa. Vastaa n. korillista 3-olutta.
Sitten jatkoin juomaan varastojani: yksi punkkupullo on mennyt. Nyt on hypomaaninen olo.
Jatkan vielä seuraavasti:
-2 dl yhden tähden jallua
-sixpäcci kolmostölkkejä
-puolikas puolimakeaa valkkaria
Jos ei uni tule, otan 3 Tenoxia (20 mg).
Lämpimin terveisin,
Joonatan - Valge.
80% 10 pulloa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989