litra leijonaviinaa

.pullo näyttää harteeekkaalta ja mielettömän isolta..juotava se silti on.....

19

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkeä herra

karpalomehua se on terveellistä eikä siitä tule humalaan.

• ..karpalomehu tulee korkeintaan sekaan.. ja siitä tulee sitet humalaan..

• Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

..karpalomehu tulee korkeintaan sekaan.. ja siitä tulee sitet humalaan..

kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.

• Ilkeä herra kirjoitti:

kaada se viina viemäriin putsaa röörit ja ei tule tukosia. Sitten otat sen mehun mehuna ja käyt lenkillä.

..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..

• pervokki kirjoitti:

..kyllä ala raakaa viinaa vetää. kyllä mä sen mehun aknssa juon..kun siitä oon maksanukki..

kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...

• a-v kirjoitti:

kaduttaa ihan perkeleesti... mut juotavahan se tietysti on kun on kerran maksanukkin...

..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..

kuuntle mitä debbie laulaa..

http://www.youtube.com/watch?v=FbMYwuAHK_4&feature=related

• pervokki kirjoitti:

..jättää huomista varte tasottavia..eikä sitä tarrtte kaikkii juoda eikä ees nopeasti ku kukaan muu ei oo sitä pulloo uhkaamassa kuin oma ahnas suuni..

ota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)

• Jooseppi-1
        pervokki kirjoitti:

peton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...

• a-v kirjoitti:

ota siististi, on pitempään kivaa ja pääset vähemmällä;)

..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..

• Jooseppi-1 kirjoitti:

peton alle, vaikka akka on jo 63-v. niin silti...

..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..

• Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.

Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon.

• Ilkeä herra kirjoitti:

viina viemäriin ei suuhun. Karpalomehu on terveellistä ja sisltää atibiootisesti vaikuttavia aineita.

Alkoholin nauttimienen johtaa humalatilaan ja se heikentää ajttelua ja fyysistä suorituskykyä ja jothtaa pahaan oloon.

..että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..

• Ilkeä herra
        pervokki kirjoitti:

..että hyvä aine kaadetais viemäriin..vaan kurkkuun..alkoholi johtaa pervokila hyvää hauskaan sosiaaliseen olotilaan..harvoin huonoon oloon tai ykäntelyyn..väsymys ja kramppaavat jalat ovat asia erikseen..

on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.

• Jooseppi-1
        pervokki kirjoitti:

..kirjottaa fanipostia suomesta.. ja tehdä hyvä jooseppimainen vaukitus..

2003 ja sitten silloiseen sähköpostiosoitteeseeni alkoi heti tulla kaikenlaista roskapostia.

Deborah Harryn virallisilta sivuilta lähetin postia, silti tuli esim. nigerialaisia huijausviestejä.

Ei Debbie tekis mulle tollasta, syy on varmaan operaattorissa.

• Aatami
        Ilkeä herra kirjoitti:

on iahn turha valittaa että en varoittanut. Nyt lähden kaupungilla katsomaan löytyiskö sieltä seuraa ilkeälle herralle.

pöhö kustta tässä. Soitin kaupungin puhtaanapitolaitokselle ja ne lupas toimittaa sut kaatopaikalle.

• pervokki kirjoitti:

..tunnen rajani ja määräni sekä sietokykyni..

joskus menee överiksi... pitäis ottaa useemmin niin treenaantuis;)

• Alien-8

muistutan,että jätä aamuksikin vähän.Krapula on ikävä asia;))

• Pleikko Nieminen

Olen tänään aloiitanut Pohjan Poika Strongeilla.
      Ostin 6 dl 59 volttista viinaa. Vastaa n. korillista 3-olutta.

Sitten jatkoin juomaan varastojani: yksi punkkupullo on mennyt. Nyt on hypomaaninen olo.

Jatkan vielä seuraavasti:

-2 dl yhden tähden jallua
      -sixpäcci kolmostölkkejä
      -puolikas puolimakeaa valkkaria

Jos ei uni tule, otan 3 Tenoxia (20 mg).

Lämpimin terveisin,

Joonatan

• Valge.

80% 10 pulloa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3183
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      Ulosotto, perintä ja häädöt
      196
      2884
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1891
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1524
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      111
      1295
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1191
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1047
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      155
      1031
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      950
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe