..sekö ihmetyttää maailmalla..phyh muutama vuosi sitten taaksepäin käytin ratikkaa baarina yhden kaverin kanssa..ratikka kuskas.. bisset oli pöydällä.. vaihdettiin aina oikeen tyyppiseen ratikkaa.. matalattia missä on se taso....ulkona käytiin röökillä ja kusella uuteen ratikkaa ja meno jatku myös keskustelukumppaneita siunaantu muitakin,..pitäsköhän alkaa harrastaa uudestaan???
voi hyvänen aika koffratikka
23
443
Vastaukset
- outzak*
..kuulostaa oikein mukavalta ajanvietteeltä!:)
Mä muistan yöbussin...normaalistihan linja-autoissa ei alkoholin juomista ja tupakanpolttoa sallita... siinä illan viimeisessä bussissa kaikki oli sallittua....;))..hyvä juttu oli vielä se että penkit on vastakkain ja keskellä se taso.. piti kuitenkin vähän vilkuilla ja pitää pullosta kii..sallittuahan se ei ole missään vaiheessa vuorokauitta..
- outzak*
pervokki kirjoitti:
..hyvä juttu oli vielä se että penkit on vastakkain ja keskellä se taso.. piti kuitenkin vähän vilkuilla ja pitää pullosta kii..sallittuahan se ei ole missään vaiheessa vuorokauitta..
yölinikassa otettiin viimeiset pohjat, enneku mentiin torille heilumaan... Ja sama baariin mennessä... Kerrankin jätkät polttivat joukolla jotain muuta ku tupakkia, meillä tytöillä oli röökit suussa ja kossupullo kierteli siellä sun täällä....ja bussikuski ajoi vaan pokkana...
outzak* kirjoitti:
yölinikassa otettiin viimeiset pohjat, enneku mentiin torille heilumaan... Ja sama baariin mennessä... Kerrankin jätkät polttivat joukolla jotain muuta ku tupakkia, meillä tytöillä oli röökit suussa ja kossupullo kierteli siellä sun täällä....ja bussikuski ajoi vaan pokkana...
..ei taida ihan onnistua ratikassa..mutta mukava käydä välissä haoppihyppelyllä ja puskasse eli röökillä ja kusella.. hitto pitää alkaa uudestaa harrstaa.. se on kiva matksutaa kallio..eira..kaivopuisto.. heh maisemat vaihtuuu..
- outzak*
pervokki kirjoitti:
..ei taida ihan onnistua ratikassa..mutta mukava käydä välissä haoppihyppelyllä ja puskasse eli röökillä ja kusella.. hitto pitää alkaa uudestaa harrstaa.. se on kiva matksutaa kallio..eira..kaivopuisto.. heh maisemat vaihtuuu..
..koskaan kokeilemattomana kysäisen, että seisooko se ratikka tosiaan yhellä pysäkillä kusen ja tupakin verran...?? Mä luulin et ne menee aika nopeesti eteenpäin.....:)
outzak* kirjoitti:
..koskaan kokeilemattomana kysäisen, että seisooko se ratikka tosiaan yhellä pysäkillä kusen ja tupakin verran...?? Mä luulin et ne menee aika nopeesti eteenpäin.....:)
..sitä tietysti vaihdetaan seuraavaan ratikkaan..samanlaiseen.. siinä ehtii tehdät tarvittavat asiat ja sit uus tulee ja sit uus bisse pöytään..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..sitä tietysti vaihdetaan seuraavaan ratikkaan..samanlaiseen.. siinä ehtii tehdät tarvittavat asiat ja sit uus tulee ja sit uus bisse pöytään..
Mä en voi mitenkään tietää tommosia...:))
Täälläpäin jos myöhästyt bussista ni seuraava tulee noin tunnin päästä... eipä sekään mitään haittaa jos on tarpeeks eväitä mukana...;) outzak kirjoitti:
Mä en voi mitenkään tietää tommosia...:))
Täälläpäin jos myöhästyt bussista ni seuraava tulee noin tunnin päästä... eipä sekään mitään haittaa jos on tarpeeks eväitä mukana...;)..sähän asut maalla.. hitto ku voiskin asua maalla.. vois hankkii semmosen mustan ruttunaaman kaveriksi.. corso canen.. hitto ku on koirakuume hillitön..
- outzak*
pervokki kirjoitti:
..sähän asut maalla.. hitto ku voiskin asua maalla.. vois hankkii semmosen mustan ruttunaaman kaveriksi.. corso canen.. hitto ku on koirakuume hillitön..
Kyllä säkin vielä joskus pääset sinne unelmaasi...eli maalle..:))
- kbasa
talon eesta porhalsi.. vayrynen meni siina ja koputin lasiin.. poliitikko huomasi ja morjesti!
oon aina aanestany demareita sen jalkeen. niin vaikuttava kokemus oli :-)..sattuipa somasti tässä tapolan kielimakkaraa pureksiessa pötköstä..minä en äänestä ollenkaan.. en ole vaikuttunut nääss..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sattuipa somasti tässä tapolan kielimakkaraa pureksiessa pötköstä..minä en äänestä ollenkaan.. en ole vaikuttunut nääss..
ehka vaikuttuisit!
se on kuin tapaisi albiinotiikerin afrikassa :-) kbasa kirjoitti:
ehka vaikuttuisit!
se on kuin tapaisi albiinotiikerin afrikassa :-)..sen vuoksi ei tee vaikutusta mikään suomen politiikkaan liittyvä juttu..sen sijaan hyvän vaikutuksen tekee tämä eväs.. tässä..vaihdoin leijonaviiannakin englantilaismittaseen sandelsiin.. ei lopu kesken juoma..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sen vuoksi ei tee vaikutusta mikään suomen politiikkaan liittyvä juttu..sen sijaan hyvän vaikutuksen tekee tämä eväs.. tässä..vaihdoin leijonaviiannakin englantilaismittaseen sandelsiin.. ei lopu kesken juoma..
muistatko, pehmeat hanget
tykkylumi pihapihlajassa..
mulla albani odense pilsner - albani bryggerierne
kerrassaan humalluttava maku :-) kbasa kirjoitti:
muistatko, pehmeat hanget
tykkylumi pihapihlajassa..
mulla albani odense pilsner - albani bryggerierne
kerrassaan humalluttava maku :-)..kuuluukin..sataako enää lunta espoossa?.. sandelsi sointuu hyvin kulinäärisesti tuon tuhdin kielimakkaran kanssa..mietin vain kuka tai mikä elukka on kielensä menettänyt tuon makkaran vuoksi?
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..kuuluukin..sataako enää lunta espoossa?.. sandelsi sointuu hyvin kulinäärisesti tuon tuhdin kielimakkaran kanssa..mietin vain kuka tai mikä elukka on kielensä menettänyt tuon makkaran vuoksi?
kielimakkaran alkulahteet lienee jossain navettatyyppisessa rakennusmaastossa..
itse syøn tanaan danskelaista punaista makkaraa eli røde pølsea kbasa kirjoitti:
itse syøn tanaan danskelaista punaista makkaraa eli røde pølsea..punertava lenkki-tyyppinen makkara mitä oon syöny on pärniön lenkki siis perniön lenkki.. ei missään nimessä kannata paistaa kuten ei mielestäni sitä hookoon sinistäkään.. metukka on on punertavista makkaroista omaan luokkaansa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..punertava lenkki-tyyppinen makkara mitä oon syöny on pärniön lenkki siis perniön lenkki.. ei missään nimessä kannata paistaa kuten ei mielestäni sitä hookoon sinistäkään.. metukka on on punertavista makkaroista omaan luokkaansa..
jos syntyisin bugina eli jonain kuoriaisena ja saisin valita elinymparistøni olisi se metukan sisus
elelisin siella ja tutkailisin maailmaa
pørisisinkin ja aiheuttaisin metukan ostajille varinøita - en osta metukkaa joka pørisee ja jossa on bugi sisalla! kbasa kirjoitti:
jos syntyisin bugina eli jonain kuoriaisena ja saisin valita elinymparistøni olisi se metukan sisus
elelisin siella ja tutkailisin maailmaa
pørisisinkin ja aiheuttaisin metukan ostajille varinøita - en osta metukkaa joka pørisee ja jossa on bugi sisalla!..perehtyä makkaroiden maailmaan henk.koht kunhan saan oikean ympäristön ja kokkipajan.. riski tällä kulinaarisuudellani on tietysti se että vatsamakkarat kasvavat..
kbasa kirjoitti:
itse syøn tanaan danskelaista punaista makkaraa eli røde pølseaSain eilen hirviporukalta itsetehtyä makkaraa, hirvenlihasta tietenkin...
Kylmäkaapissa odottaa tuollainen lenkin näköinen ja toinen hirvimakkara on pitkä pötikkä, kuin balkan-tanko.
Lenkin ajattelin laittaa kiukaalle ja paistopussiin loraus olutta tai vaihtoehtoisesti vaikka jaffaa, kummasta nyt parempi puolisko tykkää. Tai sitten takassa paistetaan. Se takka on jo ns. beta-versio ja sitä voi jo käyttää. Jälkkäriksi mansikoita ja kermavaahtoo...:•)- kbasa
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sain eilen hirviporukalta itsetehtyä makkaraa, hirvenlihasta tietenkin...
Kylmäkaapissa odottaa tuollainen lenkin näköinen ja toinen hirvimakkara on pitkä pötikkä, kuin balkan-tanko.
Lenkin ajattelin laittaa kiukaalle ja paistopussiin loraus olutta tai vaihtoehtoisesti vaikka jaffaa, kummasta nyt parempi puolisko tykkää. Tai sitten takassa paistetaan. Se takka on jo ns. beta-versio ja sitä voi jo käyttää. Jälkkäriksi mansikoita ja kermavaahtoo...:•)hirvimakkaratanko
ns. moose stang!
on makkaramiehen unelmien karkipaassa :-)
nyt lahden røde pølsen makua maistelemaan.. mukavaa iltaa :-) kbasa kirjoitti:
hirvimakkaratanko
ns. moose stang!
on makkaramiehen unelmien karkipaassa :-)
nyt lahden røde pølsen makua maistelemaan.. mukavaa iltaa :-)Tilaa täytyy jättää jälkkärille...
Ehkäpä parit neuvoa antavat täytyy vielä nauttia...
Mukavaa iltaa sinnekkin. :•)
pitkään miettiä että mikäs uus lintulaji se semmonen koffra-tikka oikein on ja miltä se mahtaa näyttää ja kuulostaa...kunnes luin jutun otsikon takaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916