http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810258473368_uu.shtml
Niinhän se on, lotossa voi voittaa enemmän ja "jos et veikkaa, et voi voittaa".
No, minä en lottoa, enkä veikkaa, joten en voi voittaa, eikä ole ylimääräiselle rahalle tarvettakaan. Galleriasivullakin on ylläpidon laatima kysymys valmiine vastausvaihtoehtoineen, joista en löytänyt sopivaa, eli: "jos voittaisit miljoonan?", vastaan nyt: minä vetäisin sen vessanpöntöstä.
Rauhanpalkinto pikkusumma!
3
139
Vastaukset
- olla
ironmikes?
Ei tarvi vastata! Hyvää illanjakoo sinullekin! - voitti
Joskus aikanaan kun lottoa ei ollut, eräs yksinkertainen lapin metsuri voitti ison päävoiton veikkauksessa. Ihmetteli ensin, että mitäs nyt tällä kauhealla summalla tekee, mutta kuinka ollakaan, suuntasi sitten Rovaniemelle.
Rahat meni jonkun kuukauden aikana. Viina virtasi koskena, alastomat naiset tanssi baaripöydän ympärillä, äijä paskansi pöydällä karvalakkiinsa, jne...
Sitten metsuri palasi takaisin metsätöihin taskut tyhjinä. Vähänajan kuluttua sattui sitten todellinen ihme. Äijä voitti uudestaan veikauksessa! Tämä pyyhki hikeä otsaltaan ja totesi kauhuissaan: "Taas se rytinä alkoi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503