http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810258486685_uu.shtml
"Kaukoliikenteen junat pysähtyvät yöllä tunniksi asemille odottamaan."
Kas kun eivät vielä peruuta osan matkaa ja jatka sitten eteenpäin.
::ttu, mikä typeryys!
4
175
Vastaukset
- ihmemaassa
muuhun pystytä. Hyvä, että edes mädäntyneestä johdosta saatiin kaksi tampiota ulos.
- pysähdyn
tunniksi. en ajattele ajatustakaan.
- Late Lapista
Onko VR;llä niin hidasjärkistä henkilökuntaa jotta heillä menee kokonainen tunti kelloja siirrellessä? vai siirtääkö VR;n kellot yksi ainoa ihminen ?
Vuonna 1998 Oulun rautatieasemalta jäi eläkkeelle, jeppe joka kolisteli lekalla junan rattaita, tunnustellen jotta onko ne ehjiä!
40 vuoden palveluksen jälkeen eläkkeelle jäävälle, ojensi joku VR;n iso pamppu mitallin, ja kehui jeppeä pitkästä urheasta työnantajan palvelusta, silloin eläkkeelle päässyt ukko tokaisi! " sanokaapa viimenkin miksi? minun piti niitä rattaita kolistella" !
Olisiko äsken VR;stä eronneet pamput olleet järjenjuoksussa tuon kolistelijan tasoa ??? - käski pysähtyä
Finnair aikoi samaa 80 luvulla kun kellojen ronklaaminen alkoi mutta koneiden kapteenit kieltätyivät pysäyttämästä koneitaan ilmaan tunniksi. Syy kieltäytymiseen jäi finnairin johdolle epäselväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013