Heiiiiii....

almajavaihtovaatteet

mä tulin...eikö oo kivaaaaaa........

tänään on koomapäivä yleinen koomapäivä.... jeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

17

522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elän kuin viimeistä seuraavaa päivää. Niin tylsää et koomakin piristäis;)

• haluuks alman kooman..:D

• almajavaihtovaatteet kirjoitti:

haluuks alman kooman..:D

olis plussaa... anna vaan;)

• a-v kirjoitti:

ollos hyväks....=;0))))))))

alma tekkee uuen vuoden lupauksen ennakkoon...en juo viunaa enää koskaan....

ollos hyväks....=;0))))))))

alma tekkee uuen vuoden lupauksen ennakkoon...en juo viunaa enää koskaan....

Hyvä lupaus, stemppiä vaan kovasti...;)))

• MikaelOne
        a-v kirjoitti:

...koomaaa,a-v***

• MikaelOne kirjoitti:

...koomaaa,a-v***

palasen Alman koomasta? No jos pienen...;)

Mitäs Maikkeli?

• a-v kirjoitti:

Hyvä lupaus, stemppiä vaan kovasti...;)))

toivottavasti en lupaillu liikoja *nauraa...*

• MikaelOne
        a-v kirjoitti:

palasen Alman koomasta? No jos pienen...;)

Mitäs Maikkeli?

...meen tuoho paikalliseen sättiin...huuuuu..joka täten tietoksi saatettakoon..palanen kelpaa oikee hyvin****

• MikaelOne kirjoitti:

...meen tuoho paikalliseen sättiin...huuuuu..joka täten tietoksi saatettakoon..palanen kelpaa oikee hyvin****

ruveta duunaamaan sapuskaa. Hyvä ruoka, ähkympi olo;)

toivottavasti en lupaillu liikoja *nauraa...*

on aika paha sana... tarkottaa niin kamalan pitkää aikaa...;)

• ei;

I pray that this email reaches you in the best of health. Toivon hartaasti, että tämä sähköpostiviesti saapuu sinulle parhaan terveyden. This letter may come to you as asurprise due to the fact that we have not yet met. Tämä kirje voi tulla teille asurprise johtuu siitä, että meillä ei ole vielä saavutettu. The message could be strange but it’s real and you will realise this if you pay some attention to it. Viesti voi olla outoa, mutta se on todellinen ja ymmärrätte tätä, jos maksaa noin huomiota. I want to notify you about it at least for the sake of your integrity. Haluan ilmoittaa sinulle siitä ainakin vuoksi teidän koskemattomuutta.

My name is Major Greg Boner Moyo, a direct and only remaining member of the wealthy Moyo family. Nimeni on Suuren Greg karkea Moyo, suora ja ainoa jäljellä oleva jäsen rikkaat Moyo perhe. I am an astronaut with the South African Air Force and on loan to the National Aeronautics and Space Administration (NASA). Olen astronautti ja Etelä-Afrikkalainen ilmavoimat ja laina National Aeronautics and Space Administration (NASA).

In 2003 I left earth aboard the Mars Rover, Spirit. Vuonna 2003 lähdin maan kyytiin Mars Rover, Hengessä. Seven months later I arrived on Mars.Prior to departing earth, I deposited the amount of US$ 11,600,000 (Eleven million, six hundred thousand United States dollars) in four safety galvanized boxes in a European financial institution which will be disclosed to you upon your acceptance of my proposal. Seitsemän kuukautta myöhemmin olen saapunut Mars.Prior lähteville maan päällä, olen tallettanut Summa US $ 11600000 (Yksitoista miljoonaa euroa, kuusisataatuhatta Yhdysvaltain dollaria) neljän turvallisuuden sinkitty laatikot Euroopan rahoituslaitos, joka on luovutettu teille teidän hyväksymistä minun ehdotukseni.

Last year, during the course of my research on Mars, I was ambushed by a group of analdwelling rebel Martians who inflicted great torturous pain upon my body with anal probes. Viime vuoden aikana olen tutkimus Mars, olin ambushed ryhmä, jossa on analdwelling kapinallisten marsilaisiksi jotka aiheutettu suurta torturous kipu, kun minun elin anaali antureista.

After a few weeks of enduring the physical pain, they released me. Kun muutaman viikon kestävä fyysinen kipu, ne vapautetaan minua. As a direct result of this cruelty, I am now very ill with a ruptured uterus that has defiled all forms of medical treatment and which has been deemed to be inoperable by my Martian surgeons. Välittömänä seurauksena tämän julmuuden, olen nyt erittäin huonosti kanssa ruptured kohtu, joka on defiled kaikissa muodoissa lääketieteellistä hoitoa ja joka on pidettävä toimintakelvottomiksi minun Marsin kirurgeja. I am writing this mail to you on a laptop from my hospital bed in the Martian capitol of Zhwrong. Olen kirjallisesti tämän viestin teille kannettavan oman sairaalan sänkyyn, että Marsin kongressitalo on Zhwrong.

I now have but a few weeks to live and I am far too ill to endure the long and arduous journey back to my South Africa home. Nyt on vaan pari viikkoa elää ja olen aivan liian sairas kestämään pitkä ja vaivalloinen matka takaisin minun Etelä-Afrikka kotiin. Therefore I have decided to donate the bulk of my fortune to a church or charitable organisation that will utilize this money in the manner which I shall impart to you later. Siksi olen päättänyt lahjoittaa suurimman osan minun onni, että kirkon tai hyväntekeväisyyden organisaatio, joka aikoo käyttää tätä rahaa, tavalla, joka minulla on kertoa teille myöhemmin. In return for your assistance, I shall authorise you to keep 30% of this fund for your trouble and aggravation plus an additional 10% to cover your expenses. Vastineeksi saat apua, aion sallia sinun pitää 30% tämän rahaston teitä vaivaa ja paheneminen lisättynä 10% kattamaan kulut.

You should contact my attorney in Johannesburg immediately with your address andtelephone number and he will give you his full contact information and guidance so that we can make arrangements as soon as possible. Sinun tulisi ottaa yhteyttä oman asianajajan Johannesburgissa välittömästi osoitteesi andtelephone numero ja hän antaa sinulle hänen täydelliset yhteystietonsa tietoa ja ohjausta, jotta voimme tehdä järjestelyjä niin pian kuin mahdollista.

Contact Barrister Richard Hardon Baloye Yhteystiedot barrister Richard Hardon Baloye
      Barristers & Solicitors, Barrister & Solicitors
      Johannesburg, South Africa Johannesburg, Etelä-Afrikka
      Email:[email protected] Sähköposti: rev.georgeharris2 @ live.com

Sincerely yours, Kunnioittaen,
      Major Greg Boner Moyo, Suuren Greg karkea Moyo,
      National Aeronautics and Space Administration National Aeronautics and Space Administration
      Elysium Veterinary Infirmary Elysium Eläinlääkintä-sairaala
      Zhwrong, Mars Zhwrong Mars
      Nano nano Nano nano

• ..sitä ihanaa valvekoomaa ettei tartte tajuta arkea joka alkaa jo huomenna..

• uutta koomaa tiedos...nääs maanantaikooma.....hohhoijaaa......

• no niin kyllähän se muilla mutta ei vaan voinu olla mulla kerpele sitten

• jos jos

ainakin kaveri on pirteee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3425
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      115
      2616
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2474
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe