Huomion kerjääminen nettipalstoilla

On ihan ok-asia hakea huomiota jos ei sitä muuten saa, mutta jos joku näistä huomionkipeistä ryhtyy kiistämään etteikö muka hakisi huomiota sen jälkeen kun on tehnyt sata aloitusta omasta "elämästään", niin jotain on pahasti vialla.


http://ru.youtube.com/watch?v=KFIbHEXnmkA



"Olkaa rehellisiä edes itsellenne"



MarttyyriMallari-TTt

14

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainen, joka kirjoittaa keskustelupaltoilla hakee jonkinasteista huomiota itselleen.

      Teki sitten ahkerasti aloituksia tai ei.

      • "poikkeus vahvistaa säännön"


        "Ja se poikkeus olen minä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        "poikkeus vahvistaa säännön"


        "Ja se poikkeus olen minä"


        MarttyyriMallari-TTt

        sinähän teet sitä myös lukuisilla muilla nimmareilla.


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        "poikkeus vahvistaa säännön"


        "Ja se poikkeus olen minä"


        MarttyyriMallari-TTt

        näkemykseen liian jäävi.


      • En.kerro

        samaa mieltä kuin sinä. Ihminen tarvitsee huomiota, muutenhan sitä erakoitus jonnekin erämökkiin ;)


    • Sinä et vissiin kiistä omaa huomionhakuisuuttasi?

      • "vähiten mä kaipaan sääliä"


        "Ja siksi en myöskään hae huomiota"


        MarttyyriMallari-TTt


    • gek-ko

      sosiaalista kanssakäymistä?

      Kyllä mä mieluummin laran koirasta juttelen kuin siitä, että joku ei taaskaan saanu jotain.

      Niin siis samaa mieltä.

      • 1. ei ole

        2. en halua enää kertaakaan nähdä aloitusta joka koskee la.ran koiraa


        "On parempi että olemme samaa mieltä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tiedän
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        1. ei ole

        2. en halua enää kertaakaan nähdä aloitusta joka koskee la.ran koiraa


        "On parempi että olemme samaa mieltä"


        MarttyyriMallari-TTt

        2. en halua enää kertaakaan nähdä aloitusta joka koskee la.ran koiraa

        Tämä asia on helposti hoidettavissa. Ja samalla tekisit myös moooooooonta muutakin palstalaista onnelliseksi.


    • sininen_sitruuna

      Et sie mikään poikkeus ole :)

      Jokos oot äänestänny?

      Mukavaa iltaa siihen suuntaan ja rajoita nyt jo niitä Salkkareita, ettet ihan koukkuun jää. :)

      • 1. olen poikkeus ja jos joskus kerjäisin huomiota, niin myös myöntäisin sen

        2. olen kyllä

        3. inhoan Salkkareita


        "Hyvää illanjatkoa myös sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt


    • IsmoK

      ..olen kyllä tänäänkin sinut jo huomannut, älä yhtään murehdi.
      Illalla taas yhdessä eturauhashierontaa?

    • -samaa mieltä-

      Onhan se outoa, jos ei sanottavaa löydä kuin omasta itsestään. Ei sellaisille varmasti ainakaan kateellinen jaksa olla monikaan ( mikä näkyy tällä palstalla olevan yleinen narsistinen vasta-argumentti, oli asiana melkein mikä vain), vaan todennäköisimmin monet ärsyyntyneet reaktiot selkeisiin "huomionhaku"- ja "kavereiden moikkailu"-aloituksiin johtuvat usein vain siitä, ettei kaikkia lukijoita kuitenkaan kauheasti jaksa kiinnostaa lukea erityisesti tuntemattomien ihmisten henkiökohtaisista päivärutiineista, missä luulossa jotkut sellaisia aloituksia paljon suoltavat ilmiselvästi ovat...

      Kunnioitusta lukijoita kohtaan keskustelupalstalla on yleensä miettiä edes jonkinlainen sellainen "tausta" aloituksensa aiheelle, että aiheesta on mahdollista käydä myös (ja erityisesti, jos yleisellä keskustelupalstalla ollaan!) yleistasoista keskustelua. Mielestäni tän kyseisen palstan ovat pilanneet jotkut nettikäyttäytymiseltään junttien tasolla olevat ihmiset, jotka tekivät tästä keskinäisen chat-kanavansa. Pisteenä i:n päälle vielä pari narsistisen oloista filosofian yo:ta tms. mitälie(??) 'ajattelijaa', joille ilmeinen pakkomielle on aina olla oikeassa ja joiden kirjoituksiin ei siitä syystä saisi edes esittää kritiikkiä tai homma hajoaa käsiin, kuin tunnin kattilassa keitetty kananmuna.

      Varmaan aika harva ajatteleva ihminen viitsii vakavissaan yrittää käydä keskustelua tällä 'keskustelu'palstalla, jos & kun siis ei varmaan koskaan ole viitsinytkään.

      Pidetään siis palsta jatkossakin itsekkäästi omia tarpeitamme huomioivana laarilaana, sekä parantakaamme S24:n yleistä keskusteluiden tasoa ja saittiviihtyvyyttä niillä!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2192
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1294
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      985
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      972
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      850
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe