Onko kennelläkään täällä kokemusta pitkään kestäneestä kurkkukivusta? Itselläni on kurkku ollut kipeä jo 1,5 kk ja kyseinen tilanne alkaa jo hiukan hatuttaa. Olen tässä yrittänyt jo jonkun aikaa yrittäny löytää "kohtalotovereita", mutta vielä ei ole tärpännyt.
http://www.hoitonetti.fi/oireet/kurkkukipu/
Tuolta tosin löysin lisätietoa ja että tod. näköisesti viruksen aiheuttama. Kertokaa ihmeessä jos on kokemusta vastaavasta?
Pitkäaikainen kurkkukipu
3
2056
Vastaukset
- Eräs nainen
Vuoden ajan on silloin tällöin ollut kuumetta, turvotusta leuan alla, kipua, äänen käheytymistä...minulla syynä on sylkirauhaskivien muodostuminen.
- jaazaa
myös 1,5 kuukauden ajan, kurkkulääkäri tähysti kurkkuni ja diagnisoi sen refluksitaudin vaivaksi kun minulla on refluksitauti vatsatähystyksen kautta löydetty, mutta outoa minun kurkkukivussani on se että kipu käynnistyy päivällä ja sitä kestää iltaan. Öisin ei kurkkukipua ole, ja esimerkiksi puhuessa kipua ei ole, eikä myöskään stressittömissä tilanteissa mutta stressipitoisissa tilanteissa taas on.
Ei taida kuulostaa mitenkään tutulta? - passka tulevaisuus
n 4 kuukauta kurkkukipu ärsyttävän pistävä kipu nielusta ylöspäin. Kurkusta tulee sitkeää paksua ja tarttuvaa limaa. Lääkärit on tutkineet nenän kautta ja suun kautta on otettu tietokonekuvaukset muta mitään ei löydy.
Kipu alkoi etelän reissulla uima-altaasta meni vettä nenään ja nieluun niin samana iltana alkoi kurkussa tuntumaan.
Kipulääke auttaa yöllä kipeytyy aikapahasti ja herättä. Verenpaine lääkettä söin . Lopetin sen n 3 viikkoo sitte koska siinä oli sivuvaikutuksena ylähengitystie tulehdukset. Kokeilen tepsiikö ei viellä ainakaan . ON TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ. Tuntuu välillä, että nykyisin lääkärit ei tiedä mitään tai onko raha kysymys kun ei lähetetä tarkempin tutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232