Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen teki eilen historiaa. Vanhasen johdolla KEPU on hävinnyt kaikki vaalit.
Ei ihme, että jo eilen illalla Paula Lehtomäki antoi tv-haastattelussa kommentteja, jotka panevat Vanhasen pallin tutisemaan.
KEPU tavoitteli 25 %:n kannatusta, mutta tulos oli hädin tuskin yli 20 %. Pahinta KEPUlle oli jääminen demareiden taaksen kannatuksessa.
Vaalitappioputki-Vanhanen sai turpaansa myös Nurmijärvellä. Hänen henkilökohtainen äänimääränsä oli todella vaatimaton.
Kansalaiset ovat saaneet tarpeekseen Vaalitappio-Vanhasen ylimielisestä ja vallanhimoisesta käytöksestä.
Kohta Vaalitappio-Vanhanen saa keskittyä täysipäiväisesti naisten metsästykseen.
Vaalitappioputki-Vanhanen
2
95
Vastaukset
- saa känä-päskä
vielä seurata Vanhasen hienoa työskentelyä laman torjunnassa.
- sanoi
Vanhanen pitkin syksyä, kun talouskriisi kärjistyi päivä päivältä.
Mutta heti vaalien jälkeen Vanhanen löysi varastostaan sanan TALOUSKRIISI. Ensi kuussa kuulemme vielä sanan LAMA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101