Alumiini-

levystä

Ostimme uuden Hobbyn ja ohjekirjakansiossa oli mukana alumiinilevy. Kooltaan jotain 15 x 25 cm.
Onko tietoa mihin tuota levyä käytetään? Ohjekirjoissa ei lue mitään tuosta levystä.

16

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjäliike

      mikä levy on kyseessä? Kannattaisiko kysyä sieltä? Tietysti jos ostitte sen "harmaalta alueelta" niin on todennäköistä ettei tiedä!

      • vaunun

        carawallista ja siellä myyjä sanoi suoraan, ettei tiedä vaunuista oikeastaan yhtään mitään. Eikä tiennyt mihin ko.levy kuuluu.

        Itse mietin, että vois olla jääkaappiin kuuluva suoja talveks, mutta mihin se laitetaan??? Ei se ainakaan sovi ulkona olevaan ritilään mitenkään.


    • ???????????????

      jääkaapin talvisuoja ulkoseinällä?

      • Hobbyilija

        ne on muoviset


    • lieden ympristöön

      siihen ainakin aiemmin oli irrallinen alumiiniläpyskä lämpösuojaksi

      • kokeilla

        lieden lähettyville, kunhan vaan pääsen vaunulle asti.
        En kyllä yhtäkkiä keksi miten se siihenkään sopisi, mutta katsotaan...


    • Oro

      ... ja mukana tuli myös tuo mainitsemasi levy.

      Mukana oli myös toinen alumiinilevy, joka oli hiukan suurempi ja taitettu L- muotoon. Ohjeesta löytyi myös sille paikka lieden sivulla olevaa seinää suojaamaan. Tarratkin oli mukana.

      Mutta tuolle toiselle levylle ei ole vielä paikkaa löytnyt. Saattaa tietenkin olla, kuuluu johonkin toisen malliseen Hobbyyn. Meillä 400SF.

      • vaunu

        on 650 ja vm.-08.


    • Kra

      Jolla suojataan kaasulieden vieressä olevia ei-metallisia pintoja liialta lämmöltä. Joissain vaunuissa ne on asennettu kiinteästi kyseisiin pintoihin ja joissain taas käytetään irrallisia metallisia suojalevyjä. Joku malli on sellainen kahdesta al-levystä tehty saranoitu malli, joka menee näppärästi sinne lieden kulmaukseen.

      • Kiitos neuvosta! Minulla on juuri sellainen kahdesta alumiinilevystä tehty saranoitu malli. Kun en parempaa käyttöä sille keksinyt, nyt se estää tavaratilassa saappaiden kaatumisen lämmityslaitetta vasten. Eli tavaratilan ja lämppärin välissä on varmaankin korvausilman ottoaukko, josta alumiinilevy riittää peittämään alaosan.


    • Tarkoitettu

      Vesihanan suojaksi.

      • Täytyykin

        perjantaina testata, kun mennään vaunulle.


      • kyllä

        hyvin istunut siihen hanan viereenkään.


    • qweas

      Mietin itsekin tuollaisen irtonaisen alumiinilevyn merkitystä. Levyssä oli L-kulma yhdellä sivulla ja peltiä säilytyspaikka oli lieden päällä, lasisen suojakannen alla.

      Pellistä saa laskutason kuumalla kattilalle yms. lieden ja pesualtaan väliin. Käännetty taite laminaatipöytää vasten ja suora laita rst-tasolle.

      • alk.per.

        kokeilla tuotakin seuraavalla kerralla, kun menen vaunuilemaan.
        Kiitos kaikille vastauksista ja lisää vastauksia odottelen, jos joku on levylle muutakin käyttöä keksinyt!


    • Hobby

      Myyjältä kannattaa kysyä,koska hänhän on myynyt sinulle tuotteen:)
      Minä tiedän,koska joudun päivittäin touhuamaan kyseisten vaunujen kanssa.
      Myyjän vastaus ei saa olla minä en tiedä,vaan tiukkana vaatimaan tietoa.
      Vinkkinä annan kohteeksi keittiön.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe