heipähei, minulla ja miehelläni on kondy. Voiko kondy aiheuttaa pahanhajuista vuotoa/pahaahajua? Itselläni ei viel todettu kondyä,miehelläni on... ja odottelen papakokeiden tuloksia. Alapääni vuotaa jatkuvasti,pahanhajuista vuotoa.Ja nyt olen huomannut että miehen alapää haisee kans pahalta? Voiko johtua kondystä vai onko kyseessä tulehdus,joka molemmilla?
Tosiaankin,miehen penslaus kuuri kesken,iho-oireita edelleenkin...
itse kävin papassa edellisen kerran marraskuussa, vastaukset oli mitä oli, en saanut tietää edes luokitusta...ja nyt odotan uudempien papojen tuloksia. Minun vuotoni ollut useamman vuoden...mutta viime vuoden papassa ei näkynyt mitään?
kondy+pahanhajuinen vuoto?
makkelo
3
515
Vastaukset
- tulehdukselta
haen apteekista STAROGYN tuubi ja käytä se 6 vrk. Ja mies pitäis hoitaa kans.
- makkelo
onko reseptivapaa lääke?
Visvasyylä ja erittää visvaa. Visva aiheuttaa pahaa hajua. Tietty joku tulehduskin voi olla asialla. Jos haisee sillille, mene lääkäriin niin saat reseptin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483