heipähei, minulla ja miehelläni on kondy. Voiko kondy aiheuttaa pahanhajuista vuotoa/pahaahajua? Itselläni ei viel todettu kondyä,miehelläni on... ja odottelen papakokeiden tuloksia. Alapääni vuotaa jatkuvasti,pahanhajuista vuotoa.Ja nyt olen huomannut että miehen alapää haisee kans pahalta? Voiko johtua kondystä vai onko kyseessä tulehdus,joka molemmilla?
Tosiaankin,miehen penslaus kuuri kesken,iho-oireita edelleenkin...
itse kävin papassa edellisen kerran marraskuussa, vastaukset oli mitä oli, en saanut tietää edes luokitusta...ja nyt odotan uudempien papojen tuloksia. Minun vuotoni ollut useamman vuoden...mutta viime vuoden papassa ei näkynyt mitään?
kondy+pahanhajuinen vuoto?
makkelo
3
459
Vastaukset
- tulehdukselta
haen apteekista STAROGYN tuubi ja käytä se 6 vrk. Ja mies pitäis hoitaa kans.
- makkelo
onko reseptivapaa lääke?
Visvasyylä ja erittää visvaa. Visva aiheuttaa pahaa hajua. Tietty joku tulehduskin voi olla asialla. Jos haisee sillille, mene lääkäriin niin saat reseptin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702