Mulla on ollut nyt viikon verran alavatsakipuja.Aluksi ne ei häirinny ollenkaan ja luulinkin että kuukautiseni alkavat,mutta eivät ole alkaneet tähänkään päivään asti.Kivut on voimistuneet todella paljon.Kipu tuntuu ihan alhaalla vatsassa ja on sellaista "menkkamaista" särkyä.Kipu säteilee nivusiin ja etureisiin ja tänään se on säteillyt jalkoihini luihin asti.Eilen kävin lääkärissä ja mitään ei löytynyt.Minulta otettiin pissatesti,tulehdusarvot ja raskaustesti tehtiin gynegolokinen tarkastus ja kaikki oli kunnossa.Huomenna menen verikokeisiin jossa otetaan uudelleen tulehdusarvot ja verenkuva klamydiatesti.Onko kenelläkään muulla ollut tämmöisiä kipuja?Olen aivan varma että minua vaivaa jokin sillä tällaisista kivuista en ole ikinä ennen kärsinyt.
Alavatsakivut
8
4817
Vastaukset
- -sinann
itselläni on tälläistä kipua ollut heti yhdynään jälkeen, siitä on jo 2 viikkoa, ja koko kahden viikon ajan on alavatsaan koskenut, menkkamaista kipua, ehkä vähän lievempää ja lantiossa tuntuu paine ja säteilee reisiin asti niin että tuntuu kuin lihakset olisivat kipeänä koko ajan, ajattelin käydä terveyden hoitajalla asiasta puhumassa, sillä tietysti tässä tilanteessa raskauden pelko iskee, mutta tuskinpa niin on sillä sisällä kävi vain kerran ILMAN kumia. ja menkkojen loppumisesta oli silloin kulunut pari päivää :s
voisin käydä kanssa verikokeissa ja tehdä varmuudenvuoksi raskaus testit jne :s Mitä ne lääkärit sinulle sanoivat?- 1234
Ne sano vaan että kaikki näyttää olevan kunnossa ja laittoivat lähetteen verikokeisiin..Jos niistä ei selviä mitään niin tilannetta kuulemma seurataan..
Itse ainakin haluan että tälle löytyy jokin syy, koska itse tiedän että tämä ei ole normaalia. - -sinann
1234 kirjoitti:
Ne sano vaan että kaikki näyttää olevan kunnossa ja laittoivat lähetteen verikokeisiin..Jos niistä ei selviä mitään niin tilannetta kuulemma seurataan..
Itse ainakin haluan että tälle löytyy jokin syy, koska itse tiedän että tämä ei ole normaalia.kyllä itsekkin vastauksen tahtoisin, pyydä lääkäreitä tutkimaan tarkemmin, jollei verikokeesta mitään selviä, joskus menee niin että ne koittaa päästä vähemmällä työllä.. vaikka itsehän sen tietää onko kunnossa vai ei, vaikka lääkärit toista sanoisikin. Itseänikin hirveästi kyllä pelottaa tämä kipu, ettei mitään vakavaa olisi :s
- Goblet
Kyseessä voisi olla klamydia tai gonokokki-infektio, jonka voi saada huomhuom! vaikka olisi ollut kerrankin ilman kumia (tiedoksi toiselle kirjoittajalle).
Katsottiinko sinulta, 1234, ultraääntä ollenkaan? Jos kuukautisten olisi pitänyt alkaa jo ajat sitten, se olisi todella hyvä tarkistaa, vaikka raskaustesti olisikin negatiivinen.- -sinann
Poikaystäväni on juuri käynyt sukupuolitauti testeissä, eikä mitään todettu? joten onko kyseisen bakteerin tarttuminen silti mahdollista?
- Omark
Klamydia voi olla varsin oireeton, en usko sen aiheuttavan reisiin säteilevää kipua. Minulla keskenmenokipukaan ei säteillyt jalkoihin. Eikä kierukan laitto tai sen alkuvaiheet, vaikka muuten tuntui, että siihen kipuun melkein kuolee.
Siis ultralla ei katsottu? Jos kuitenkin olisi kohdun ulkoinen raskaus. Tosin sen pitäisi näkyä raskaushormonipitoisuuksissa. Jos menkat on myöhässä ja varsin äkillisesti alkaneet vatsakivut, niin kyllä niitten on pakko liittyä toisiinsa!
Tsemppiä, toivottavasti syy löytyi ja sinut on jo hoidettu kuntoon!- 1234
Vointi on aika huono.Vatsakivut ovat jatkuneet..Ne alkavat ihan tyhjästä ja loppuvat kuin seinään.Tänään ja eilen on ollut pahoinvointia.En ole kuitenkaan oksentanut,on vaan sellainen kuvottava olo.
Ultraääntä minulta ei katsottu.Tänään kävin verikokeissa ja torstaina minulle soitellaan tuloksia.Klamydia testin tulokset saan viikon päästä.Että tässä nyt joudutaan olemaan kipujen kanssa monta päivää ennen kun selviää mikä minua vaivaa..Särkylääkkeet ei kipuihin auta enkä viitsi niitä koko aikaa syödäkkään
- 0426
Ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810