oletteko käyneet jonkunlaisessa koulutuksessa? jos ette, niin mistä tilaatte tuotteenne? haluaisin ruveta tekemään kynteni itse, mutta en tiedä mistä saisin kunnon, oikeasti pysyvät ja toimivat aineet.
te, jotka teette rakennekyntenne
9
1564
Vastaukset
- toriäijä
Käy katsomassa Torilta, siis Suomi24 torilta, siellä kouluttajat ja maahantuojat saavat mainostaa omia koulutuksiaan!
Kouluttajia on todella paljon, ja merkkejä, googleta vaikka.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa, yhtä hyvää ei ole. - nailholic
Mä teen itse itselleni kynnet ja tilailen tarvikkeita vähän sieltä sun tääältä, kun ei tuota koulutusta ole (y-tunnus olisi, mutten halua käyttää kun koulutus puuttuu). Eli paikkoja on paljon ,laatu sitten vaihteleekin rajusti. Täällä on vaikea vinkkailla paikkoja kun ei saisi mainostaa. Helsingissä on esimerkiksi yksi maahantuojan liike joka myy kaikille aineita, eli http://www.cesarsshop.fi/ ja sitten on noita ulkomaisia kans joista tilaan, mutta yleensä lähinnä koristeita yms tällaista niistä. Tuohon mainitsemaani paikkaan olen ollut tyytyväinen, tosin hintaakin on jonkin verran kallimpi kuin ulkomailta tilatessa :)
- alottaja
noita naildesigneurodiscountin välineitä? teetkö muuten geelillä vai akryylillä? :)
- -^^-
alottaja kirjoitti:
noita naildesigneurodiscountin välineitä? teetkö muuten geelillä vai akryylillä? :)
...pakkauksen geelit (eurodisc.)postimaksulla, tai noutaen ilmaiseksi (Tre).
Olen käyttänyt niistä kaksi kertaa, enkä ollut tyytyväinen pysyvyyteen. En siis suosittele mitenkään.
Lopetin käytön ja palaan omiin kynsiin.
Mutta uunia en myy, jos joskus muutan mieleni;) - alottaja
-^^- kirjoitti:
...pakkauksen geelit (eurodisc.)postimaksulla, tai noutaen ilmaiseksi (Tre).
Olen käyttänyt niistä kaksi kertaa, enkä ollut tyytyväinen pysyvyyteen. En siis suosittele mitenkään.
Lopetin käytön ja palaan omiin kynsiin.
Mutta uunia en myy, jos joskus muutan mieleni;)omistanut niin olisin voinut ostaa :) kun noi geelit ei oikeen mun kynsissä tahdo pysyä..
- itse tehtyä?
Minä kävin koulutuksen ja ajattelin, että nyt saan aina itselle kauniit kynnet tehtyä, mutta eipä se niin mennytkään. Vasempaan käteen tulee ihan hyvät, mutta oikeaan en saa tehtyä ollenkaan. Kyllä harmittaa.
Oikeakätisest muutenkin unohtavat sen vasemman kätensä harjoituksen.
Vasurit joutuvat käyttämään oikeaa kättäänkin paljon enemmän normaalisti kuin oikeakätiset.
Itse olen oikeakätinen ja harjoitusta vasurin koordinaatioon on tuonut mm. tietokoneen hiiri, joka on ollut minulla jo 12 vuotta vasemmalla ja teen työkseni koneella töitä - kyllä siinä harjaantuu.
Lisäksi - kun kirjoittaa koneella, tarvitaanhan siinäkin vasuria...
Eli no problems tehdä vasemmalla oikeaan käteen kynsihuoltoa.
- tuunari
kävin ensin joitakin kertoja studiossa laitattamassa kynteni ja siinä sivussa tuli sitten katseltua mitä tämä kynsienlaittaja teki. Kun en loppujen lopuksi ollut tyytyväinen hänen jälkeensä eivätkä kynnet pysyneet ollenkaan hyvin (liftasivat reunoilta jo parin päivän kuluttua) niin päätin tilata Eurodiscountilta aloituspaketin ja kokeilla itse. Melkoista turaamistahan se alkuun oli mutta jo ensimmäiset omat tekeleet pysyivät paremmin kuin studiokynnet. Ajan mittaan taito karttui ja itse olin kautta linjan varsin tyytyväinen kynsiini. Kokeilin myös muita geelimerkkejä ja hyvin pysyivät, tärkeintä tuon pysyvyyden kannalta lienee huolellinen kynnen pohjustus, puhtaus ja hygienia. Tippejä en juurikaan ole käyttänyt, mulle riitti oman kynnen geelaus kun en kovin kamalan pitkistä kynsistä muutenkaan tykkää. 2-3 milliä yli sormenpään riittää. Kun on itsellä geelit, uunit ym. tarvikkeet on helppo tehdä huolto silloin kun on tarpeen ja kynnet ovat aina tiptop.
Tällä hetkellä kynsissäni ei ole geelejä, viilailin ne alkukesällä pois kun tiedossa oli ahkeraa puutarhanlaittoa ja mullan mylläämistä. Loppukesällä huomasin että omat kynnet olivat mukavasti vahvistuneet ja pysyvät nyt riittävän pitkinä ja nätteinä pelkän kynsilakan avulla. Nuo edellämainitut puhtaus ja hygienia saavat myös kynsilakat pysymään hyvin. - geelejä ja tarvikkeita
Laita yhteystietosi, niin voin auttaa. Kerro mitä tuotteita ja tarvikkeita haluaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164