Eturauhasen tulehdus / ärsytystila

perttimela

Olisin mielelläni kuullut millaisia oireita muilla on ollut eturauhasvaivojen kanssa.

Ihan vaan siks että lekurin mielestä kaikki nää vaivat johtuu eturauhasesta, itseä alkaa kuitenki jo epäilyttämään. Kaikki kokeet puhtaat ja paikatkin ihan terveen näköiset.


Jos kellään on ollu vastaavanlaisia oireita mitä kirjoittelen nr.5:n jälkeen niin kertokaa ihmeessä niin voin alkaa taas lääkärin sanaan uskomaan!


Itsellä vaiva ollut kesän alusta lähtien, ja tässäpä tulee vuodatusta..

1. Kusella saa ravata kokoajan jos juo nesteitä normaalin määrän päivässä.

2. Melkein aina tiputtelee hetki kusella käynnin jälkeen. Kusta joutuu joskus (yleensä aamuisin) ikäänkuin odottelemaan kun ei meinaa tulla.

3. Jomotusta alavatsassa, ei kokoaikaa vaan päivän aikana yht. noin 15-30min jomottelee, yleensä kusemisen jälkeen. Muutaman kerran on ollu oikeen voimakas kipu, niinku olis painetta sisuksissa.

4. Alaselkä on usein kipeä.
5. Kasseihin pakottaa ja jomottaa hyvin usein.

Eli tossa oli noi klassiset oireet.


Mutta sitten ne kuningas-oireet joka V***TTAA ihan eniten:

6. Lersin kärkeä jomottaa, pistää tai polttelee helvetin usein. Välillä sattuu siihen varteen tai juureen.

7. Päivittäin on kans semmoista tunnetta ihanku tuossa nupin päässä olis joku "lihas" joka ikäänku nytkii vähän väliä.

8. Aiemmin oli sellainen oire että kävellessä ja istuessa sattu ihan helvetisti siihen nupin sivuille, ihan kuin olis ollu hiekkapaperia housuissa.
Mutta kun yritti löytää sen kipeen kohan niin ei se tunnustelemalla ollu kipeä, ainoastaan kävellessä tai istuessa.
Tämä oire on onneksi hävinny/vähentyny.

9. Yhden päivän ajan koski kävellessä helvetisti välilihan alueelle, tuntui kuin iho olis ollu rikki vaikkei siellä mitään iho-oireita ollu.
Tää vaiva hävisi yhtä äkkiä kuin se oli tullutkin.

10. Na**aan ei tee mieli ruveta, glanssia ja koko alakertaa alkaa jomottamaan ja säryt kestää aika pitkään vielä aktin jälkeenkin. Tulee myös tunne niinkuin virtsaputkessa olis jotain karkeaa.


Ainoa positiivinen asia joka tulee mieleen on se, että kustessa EI kirvele (koputan puuta)..

Eli tämmöistä...


Niille, jotka kirjoittelee vastaukseksi asiattomuuksia, toivon näitä samoja vaivoja kärsittäväksi.


Muille kirjoittajille KIITOS!

29

22131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiva mut hoituu

      Itsellä on kans kertaalleen ollu eturauhasen tulehdus ja tiedän mistä puhut. Vittumaisempaa jomotusta en tiedä. Lääkäri määräs hoidoksi käteen vetämisen ja lämpimässä vedessä istumisen, jotka kyllä selkeesti auttoi. Lääkeet ei auta. Ensimmäistä hoitoa voi tehdä mielellään monta kertaa päivässä.. : ) Menestystä!

    • Ensio...........

      Jep toi terskan jomotus ja nykiminen todellakin tuttua tavaraa.. veemäistä todellakin..
      Liikunta helpottaa joksikin aikaa oireita ja eri makuu asennot.. ainakin itsellä.. Oletko huomannut samaa?

      • perttimela

        Joo sopiva määrä liikuntaa vähän auttaa, mutta sitten esim liika kävely ja varsinkin juokseminen joskus pahentaa. Makuulla ollessa joutuu kyllä kääntämään kylkeä vähän väliä.
        Istuminen on ihan pahinta.

        Kumma ettei tuota "nykimistä" ole erikseen oireena mainittu missään info-lehtisissä tms. Ite säikähin, että onko siellä joku verisuoni tukossa tai vielä pahempaa.


        Tämä tauti tuntuu kyllä olevan kyllä yksi moni-oireisimmista harmeista mitä tiedän.
        Ja lisääntymään päin, selailin erästä urologian kysymys/vastaus palstoja ja sinne on kesän jälkeen ilmestyny melkoinen määrä kysymyksiä koskien eturauhasvaivoja.

        Luulin joskus että nää on vanhojen ukkien vaivoja, mutta kuinka väärässä olinkaan...


    • perttimela

      Juu sellainen jäi tosta alkup. viestistä että onkos kellään ollu sellasta, että toi virtsaputkenpää on ärtyneen näköinen?

      Saman lääkärin sanat mulle: "Et pese tarpeeksi usein, siitä se johtuu."
      Minä lääkärille: "Niin... peseydyn kaksi kert. päivässä ja myös sieltä alhaalta, onko se kenties liian harvoin??"
      Lääkäri: "No sitten se jotuu liiasta pesusta..."

      Ei ainakaan itse maininnu että liittyis jotenkin eturauhaseen, mutta luin jostain että tulehtunut/ärtynyt eturauhanen erittää kokoajan jotain kiislaa joka voi ärsyttää.

      Siis voi helvetti mitä arvailua nämä lääkärit harrastaa.

      • Justiina

        Kun virtsaamisen jälkeen tiputtelee, ylimääräiset virtsat ei imeydy takaisin rakkoon, sitten se virtsaputken pää tietysti ärtyy punaiseksi. Tähän auttaa kun ravistaa huolellisesti ja kuivaa pään joka kerta varovasti paperiin, niin pää ei ärry, eikä tule sitä kirvelyäkään niin paljon. Tiputtelu loppuu kun eturauhastulehdus paranee.


      • tyhjäksi
        Justiina kirjoitti:

        Kun virtsaamisen jälkeen tiputtelee, ylimääräiset virtsat ei imeydy takaisin rakkoon, sitten se virtsaputken pää tietysti ärtyy punaiseksi. Tähän auttaa kun ravistaa huolellisesti ja kuivaa pään joka kerta varovasti paperiin, niin pää ei ärry, eikä tule sitä kirvelyäkään niin paljon. Tiputtelu loppuu kun eturauhastulehdus paranee.

        painamalla välilihaa virtsaamisen jälkeen (mikäli ei ole arkana).

        Eturauhastulehduksessa on pahasta kaikenlainen kylmyys ja veto; eli kahdet kalsarit vaan päälle ja tuultapitävät housut, ei istua missään viileässä, ei edes autonpenkkiin,. Sen sijaan kaikki lämmin on hyvästä; lämpötyynyt, kylpy.

        Ja todella: masturbaatiota suositellaan. Itse muistan kyllä että se aluksi sattui ihan helvetisti, mutta alkoi sitten helpottomaan.

        Sinkillä voi olla vaikutusta eturauhaseen - tai onkin, mutta en tiedä on tällaiseen tapaukseen.


    • myös pään sisällä

      Morjens! Mulla alkoi joskus marraskuun puolenvälin tienoilla ensin kutiamaan klunssin päästä ja tartti olla kokoajan menossa kuselle.Sitte alkoi kutinan tilalle kirvely ja aina kun käy kusella ja vaikka kuinka ravistaa ja heristää ja kopauttaa vielä pöntön reunaan niin seuraavan kerran kun istuu niin jo on kusi housussa. Kärvistelin sitte muutaman viikon ja menin jo klamydia testiin että onko perkule pöpö tarttunu.Ei ollu. Puhtaat tulokset. No tämä vaikutti niin että luulin oireiden tulleen pään sisältä ja olikin hyvä olla viikon verran ja sitte alkoi taas. se perkuleen kirvely ja lisäks kipua tuuman verran kyrvän yläpuolella ja nivusissa, välillä kyrvän varressakin. taas lääkäriin ja sormi rektaaliin ja tunnusteli et eturauhanen on kumman muotoinen. lähete kusinäytteet mukana verikokeisiin ja eturauhasen ultraääneen ja taas tulos nolla, kaikki okei. Tohtori määräs parit erilaiset antibiootit mutta eivät tunnu auttavan.Käteenvedon jälkeen kun on putsannu paikat niin kohta on kirkasta tapettiliisterin kaltaista töhnää kalsarissa. Kylmä ilma on paha. Vaikka on housuja monta päällisin niin silti pallit paleltuu ja sattuu välilihan alueelle ja kirvelee. Perkele olen ulkotöissä. Ja kivut eikun jatkuu. V&&&&&&:taa oikein pirusti tällainen vaiva. Vaimon kans ei oikein uskalla alkaa millekkää ja aloin jo epäilemään sitä klamydia testiä,josko olis menny pieleen.Taas soitto Lääkäriin ja uuteen testiin.Ei varmaankaan ole mitään muttä kun pää ei anna rauhaa ennen kun testitulokset tulee.
      Ei ole pelkästään fyysinen vaiva vaan alkaa käydä jo pään sisuksiin! Joku joskus sanoi että"vituttaa niin ettei veri kierrä", tää on kohta sitä!

    • qqweqeweqweqw

      Itse epäilen, että minulla voisi olla eturauhanen tulehtunut kun yhtäkkiä alkoi alavatsakipu ja vatsakin meni vähän sekaisin ja välillä taas oli kova ja ulostaminen sattui vatsaan ja peräsuoleen. Ajattelin ongelman olevan vatsassa, mutta nyt vatsa on suurinpiirtein tasaantunut ja kipu jatkuu edelleen. Virtsatessa suihku on ollut heikko ainakin muutamalla viimeisellä kerralla eikä virtsaa tule kovin paljoa. Virtsaamistiheys ei ole mitenkään poikkeava muuten, mutta minä olen jo pitkään joutunut heräämään yöllä virtsaamaan. Tosin jossain vaiheessa tarkoituksella pidin virtsaa pidempään rakossa, joka auttoi eikä minun tarvinut enää herätä yöllä vessaan. Tuohon yöllä heräämiseen voi olla osittain myös syynä tyttöystäväni, joka herää myös yöllä virtsaamaan.

      Nämä kipuoireet minulla alkoivat kun pidätin taas virtsaa illalla. Vatsaan alkoi hieman sattua ja kävin vessassa. Seuraavana päivänä vatsa tuli kipeäksi kuntosalilla ollessani ja seuraavan päivän olin täysin liikkumatta sängyssä makoillen. Eilen kävin liikkumassa ja oireet lievittyivät tai jopa hävisivät, mutta illalla oireet taas jatkuivat tosin lievempänä. Tänään alavatsassa on kipua ja virtsasuihku edelleen heikohko. Jos yrittää punnertaa kovempaa niin sattuu peräsuoleen ja vatsaan.

      Virtsassa eikä siemennesteessä ole verta

      Ajattelin katsoa vielä viikonlopun yli ja sen jälkeen käydä asian kanssa lääkärissä. Tietääkö joku mitkä ovat normaalit toimenpiteet tällaisessa tapauksessa?

      • Temeli2

        Terve,olen 38-vuotias mies.mulla alkanu samat oireet noin 2 viikkoo sitten?Joko sulla on meisseli parantunu?kauan kesti?Millä parani?Mikä diagnoosi?Mulla testattu tippuri ja klamydia..tulos negatiivinen.Mikä tää siis on??


    • OOJJOddg

      Itsellä ongelmana oli alati nuo eturauhasen tulehdustilan ongelmat, milloin lievänä, milloin voimakkaampana. Klassisten oireiden lisäksi väsymys oli aika ajoin melkoista... Syitä niihin oli toisinaan mahdoton keksiä, joskaan talvella en tykkää käyttää pitkiä kalsareita...

      Oireet ovat vähentyneet hiljalleen vaimon ansiosta. Säännöllinen eturauhasen hieronta ja sen yhteydessä suoritettu ns. handjob ovat auttaneet. Helpotus oli melkoinen ensimmäisen kokeilun jälkeen. Vaimo siis hieroo eturauhasen nykyään säännöllisesti, ennalta ehkäisevänä toimenpiteenä siitä tuntuu olevan nimenomaan kaikkein suurin hyöty. Eikä ainakaan ns. normaalina aikana tunnu yhtään pahaltakaan.

      Miesten ei pitäisi liian pitkään epäillä urologilla käymistä, etenkään jos eturauhas-ongelmat jatkuvat... Liian moni ukko menehtyy vuodessa tuohon viheliäiseen sairauteen nimeltä eturauhasen syöpä... Kannattaisi myös hoitaa tulehdustilat ajoissa. Ja olla avoimin mielin mitä tulee hoitoihin...

      Tsemii Suomen miehet!

    • risarauhanen

      toimivia ohjeita kohtalotoverille.ota kuumavesi pullo tai vaikka muovivati kannella ja laita kuumaa vettä ja alavatsan päälle,mitä kuumempaa kestät sen syvemmälle lämpö menee1/2-1h annat hautua.senjälkeen alavatsan hieronta.kun tarpeeks kullin yläpuolelta sormilla hellästi mutta tehokkaasti painelee tuntee sen ongelma elimen siellä.älä jokapaivä harrasta paineenpoistoa,se rasittaa sitä.kokeile eri juttuja mikä on seksi muoto jolla kirvelyä ei tule.esim pimpistä ja käsin tehty orkku on voimakkuudeltaan erinlainen ja ittellä esim eukkoa voi höylätä ja ei oireita,auta armias jos vatkaten tulee on kirvely kovaa ja tuntuu tunteja että kuset valuu housuihin.luontaistuote prosta redux helpotti ehkä myös oireita kuukausien syömisen jälkeen.pidä vyötäröseutu lämpösenä etu ja takapuolelta ja jalat!älä ui kylmässä vedessä liiku ja vältä stressiä..

    • ukko51

      mulla aiheutti kyseisiä oireita sukupuolitauti nimeltään sukupuoli herppes on muuten veemäinen tauti ja kummalliset oireet

      • Anonyymi

        Samaa epäilen minäkin, että herpes repii eturauhasta palasiksi. Siihen kun vielä lisää sen, että samalla on alapää täynnä haavoja, niin on todella voittaja olo. Paskamainen tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa epäilen minäkin, että herpes repii eturauhasta palasiksi. Siihen kun vielä lisää sen, että samalla on alapää täynnä haavoja, niin on todella voittaja olo. Paskamainen tauti.

        Sama homma täälläkin. Aina kun eturauhanen ärtyy, niin samaan aikaan aktivoituu herpes, tai toisinpäin. Ihan selkeä yhteys herpeksellä eturauhasen toimintaan.


    • oireileva

      Mulla ei ole todettu eturauhasen tulehdusta, mutta tässä oireita jotka alkoivat pari viikko sitten. Terskan päätä alkoi kutittamaan, tuntuu kuin jäisi putkeen nestettä kun käy virtsaamassa, alavatsaan koskee, pöntöllä istuessa tuntuu kummalta, kassit on hellänä jne. Kävin viime lauantaina sitten päivitystyksessä, epäilivät virtsaputken tulehdusta, ei ollut labranäytteissä mitään, koitti eturauhasen, ei turvonnut. Sitten määräsi klamydia ja tippuri testiin jossa kävin tänään. Tässä testissä on vaan ongelma se että olen ollut saman naisen kanssa reilun 6 vuotta, kaksi lasta takana ja itse en ole pettänyt, ja luotan kyllä naiseenkin sen verran että ei hänkään ole pettänyt. Vaikka ei tuo nyt ennenkuulumatonta ole että voisi olla inaktiivinen klamydia joka alkanut nyt kovan stressin alla oireilemaan. Mutta sitä en tiedä miksi se ei olisi emäntää tarttunut.

      Mutta pitääpäs odotella tuloksia että mitä sieltä tulee ja sitten alkaa elämään tuon toisen vaivan kanssa jos se eturauhasen tulehdus sitten lopulta onkin. Vai kuulostaako nuo mun oireet semmoiselta ?

    • Kulliinsattuu

      Morjesta morjesta! Täältä tulee taas yks suomalainen jolla on kulli kipeenä!

      Joo elikkäs ensin tuntu aikoja sitten terskan päässä ärsyttävää kutinaa ja oli jopa pienillä haavoilla. Noh se meni rasvalla kuntoon. Pari viikkoo siitä niin alko kirveltään pikkasen kun kävi kusella. Ja joka kerta alkanu kirveltään enemmän. Jos hyvin käy niin väliin ei kuseminen kirvele mutta aika usein tuntee että kirvelee. Toinen oire on että tulee munanpäästä sellasta harmahtavaa nestettä. Koostumus vähänkun spermassa mutta ei se spermaa ole. Sitä saa tavallaan lypsettyä ulos kun juuresta painaa ja hitaasti nostaa sormia kohti terskaa niin tulee ulos sellanen pieni tippa. Väliin se on sellasta kellahtavaa mutta silti sellasta spermamaisen olosta.
      Ei lopu oireet siihen. Kun virtsaputkee painaa siitintä sillain että peukalo on päällä ja etusormi vastassa alla niin tuntee kuinka virtsaputki on todella kipeä. Sivusta kun painaa ei tunnu mitään.
      Sitten kun oot selälläs ja rupeemassa joka pojan suosikkipuuhaan runkkaamiseen ja saat erektion niin auto armias rupee se virstaputki kirveleen. Varsinkin jos annat peniksen "kaatua" mahaan päin niin tekee mieli parkasta tuskasta! Voin runkata jos painan samalla penistä alaspäin mutta puristaminen sattuu siihen virtsaputkeen. Ja kun laukee niin sperma ei enään "lennä" voimalla ulos vaan enemmänkin valuu ikäänkuin joku estäis sitä.
      Yhden naisen kanssa olen ollu ilman kortsua ja kortsun kanssa.

      Että onko tää joku klamydia, virtsaputkentulehdus, mahdollisesti jotain virtsakiviä?
      Armeija alkaa viikon päästä ja ois ihan mukava ettei siellä enään vaivais. Tosin omaa tyhmyyttä kun en asian eteen ole hirveästi mitään tehnyt vaikka n.kk tämä tauti ollut

      • docci

        Toi vimppa. Penisiliinikuuri luultavasti riittää. Heti lääkäriin, ettei mee munuaisiin ja muutenki pahemmaksi.


    • kovarauha

      Istu pakastepussin päällä niin tiedät onko rauhanen kunnossa vai ei

    • LoppuiänRiesa

      Kun oot kerran eturauhasvaivan itselles hankkinu (esimerkiksi sukupuolitaudin jälkitautina, tai ilman pitkiä kalsareita palelluttamalla), saat nauttia siitä loppuikäsi. Tuo vaiva voi iskeä yhtä hyvin 18 vuotiaalle, kuin 60 vuotiaallekin.. ei katso ikää.

    • Kivuton

      Kaikille kroonisen eturahasen tulehdus diagnoosin saaneille miehille, jotka ovat vuosia kamppailleet kaikenlaisten mystisten lantionalueen kiputilojen kanssa, suosittelen kokeilemaan seuraavaa. Jättäkää ainakin alkoholi, virvoitusjuomat, mehut, tee, kahvi, kaikenlainen hapan kuten marjat (puolukka, mustikka, mansikka) suolakurkut, jne. ainakin kahdeksi viikoksi ja kokeilkaa onko tästä apua. Itse olen kaksi kertaa saannut diagnoosiksi "kroonisen eturauhastulehduksen" kunnes aloin pikkuhiljaa huomata yhteyden kyseisten ruoka-aineiden ja vaivojen välillä.

    • Toivonheittänyt

      Jep pahinta näisssä eturauhas jutuissa on se epätietoisuus...
      Lääkäirissä täytyy käydä monta kertaa ennen kuin itse uskoo moiseen eturauhasen ärtymiseen/tulehdukseen.

      Saakohan tohon tiputteluun apua mistään?

    • Palmunsahauute

      Tällä lähtee siirretty apteekkiin luontaistuote kaupoista ! Suosittelen 2 v oireet katosivat 3 päivässä.. pariviikkoa niitä naamaan

    • Pakurikääpäteelak

      Toivottavasti seuraavasta olisi jollekin apua. Itselläni eturauhastulehdus oli aktiivinen pari vuotta sitten. Sain ensin kipulääkkeitä montaa eri sorttia, mutta mistään ei ollut apua kipu oli pistävä. Antibiootti kuurin jälkeen kipu muuttui "pehmeäksi" mutta oli edelleen jatkuvaa. Buranaa en ollut kokeillut ja sillä kipu lähti. Tämän jälkeen on varoitellut useasti kunnes nyt painoi päälle siten että joutui käymään jatkuvasti vessassa. Eräänä aamuna valitsin aamuteekseni pakurikääpäteetä jossa on lakritsia. Noin tunnin päästä paineen tunne vitrsarakosta oli poissa. Tätä nyt olen tutkinut ja pari kuppia aamulla pitää ainakin toistaiseksi virtsaongelmat loitolla.

    • Epätietoinen_mies

      Hei

      Samoja vaivoja täällä, testit tehty (klamydia, tippuri, herpes) ja kaikki negoja.

      Kiinnostaisi tietää, onko kirjoittajista päässyt näistä kokonaan eroon ja missä ajassa. Mikä auttoi, aika?

    • Mattiii64

      Täälläkin kärsitään terskan polttelusta, joka vaivannut 5 kk. Ja tuntuu vaan pahenevan. Nyt kun kävelee, niin polte jatkuvaa. Ei tee mieli enää liikkua. Muita oireita ei ollut ja ulkoista vikaa ei ole. Makuuasento paras. Istuminen nykyään ok, paitsi autossa, jossa pikku värinä tekee poltetta. Virtsta pari kertaa joulutammikuu testattu. Ok olivat. Nyt oon kokeillut pari päivää xatralia. Särkylääkkeistä en oo apua saanu.

      • sawdsgasdfgsadsfasdfa

        Eturauhasvaiva on loppuiän riesa. Tämä kannattais pitää mielessä ja jättää ne boxereissa hillumiset pakkaskeleillä vähemmälle


      • Anonyymi

        Olen reilu 4-kymppinen mies.

        Voiko tämä (akuutti eturauhasen tulehdus) tosiaan olla näin paskamainen tauti, vai onkohan minulla väärä diagnoosi? Oireet alkoivat siis heti suojaamattoman suuseksin (ei yhdyntää) jälkeen n. 5 kk! sitten, kaikki sukupuolitaudit pl. HIV testattu nielusta ja virtsasta (herpes verikokeella), kaikki negoja. Virtsaviljelystä ei löytynyt mitään ja PSA normaali.

        Olen syönyt kuukauden verran kolmen kuukauden antibioottikuurista Ciprofloxacin 250g ja tuntuu, ettei auta mitään. Nytkin alavatsa ihan oudon jännittynyt koko ajan, sukuelin tuntuu nihkeältä, pistemäistä kipua/tuntemuksia, jne, jne. Lisäksi kysyin urologilta patista/kyhmystä, joka on ilmaantunut eteen nivustaipeen yläpuolelle ja hän totesi sen nivustyräksi. Vähän liian hyvin sekin osui, mistähän lie tullut, kun ei mitään tyriä ole ollut koskaan. Tässä alkaa epäilyttämään, ettei kyseessä sittenkään ole eturauhaseen liittyvä sairaus, vaan jokin muu, mitä ei ole vain löydetty, koska oireet vaan jatkuvat ja jatkuvat ja tuntuvat menevän vain huonompaan suuntaan. Tai sitten joku elimellinen sairaus, syöpä, tjsp.

        Tiedän, että nämä eturauhasvaivat ovat pitkäikäisiä, mutta kai tässä nyt pitäisi kuitenkin prkl saada niiden kanssa eläminen jotenkin siedettävälle tasolle.

        Kohtalotovereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen reilu 4-kymppinen mies.

        Voiko tämä (akuutti eturauhasen tulehdus) tosiaan olla näin paskamainen tauti, vai onkohan minulla väärä diagnoosi? Oireet alkoivat siis heti suojaamattoman suuseksin (ei yhdyntää) jälkeen n. 5 kk! sitten, kaikki sukupuolitaudit pl. HIV testattu nielusta ja virtsasta (herpes verikokeella), kaikki negoja. Virtsaviljelystä ei löytynyt mitään ja PSA normaali.

        Olen syönyt kuukauden verran kolmen kuukauden antibioottikuurista Ciprofloxacin 250g ja tuntuu, ettei auta mitään. Nytkin alavatsa ihan oudon jännittynyt koko ajan, sukuelin tuntuu nihkeältä, pistemäistä kipua/tuntemuksia, jne, jne. Lisäksi kysyin urologilta patista/kyhmystä, joka on ilmaantunut eteen nivustaipeen yläpuolelle ja hän totesi sen nivustyräksi. Vähän liian hyvin sekin osui, mistähän lie tullut, kun ei mitään tyriä ole ollut koskaan. Tässä alkaa epäilyttämään, ettei kyseessä sittenkään ole eturauhaseen liittyvä sairaus, vaan jokin muu, mitä ei ole vain löydetty, koska oireet vaan jatkuvat ja jatkuvat ja tuntuvat menevän vain huonompaan suuntaan. Tai sitten joku elimellinen sairaus, syöpä, tjsp.

        Tiedän, että nämä eturauhasvaivat ovat pitkäikäisiä, mutta kai tässä nyt pitäisi kuitenkin prkl saada niiden kanssa eläminen jotenkin siedettävälle tasolle.

        Kohtalotovereita?

        Joko on helpottanut oireet?


    • Anonyymi

      Mulla kans terskan pinta tosi nihkeä eli tarttuu painaessa sormi kiinni ja on vähän arka. Ja polttaa, kun on liikkeessä tai muuta tärinää on esim. Autolla ajo. Mut erektiossa polte ja nihkeys vähenee. Jatkunut kuukausia.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe