Olen uusi caravaanari ja viemässä vaunua talveksi erään pohjoisen laskettelurinteen vaunualueelle, minulta toedusteltiin, onko vaunussani tunturikytkintä ???
En ole edes kuullutkaan tämmöisestä kytkimestä, mihin se liittyy ja onko vaunuissa yleensä vakiona tämmöstä.
TUNTURIKYTKIN
7
2836
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!
Löytyy 150 vastausta tästä aiheesta.
- höh
On kirjoitetu aikaisemminkin, miksi aina uudestaan kysytte, ettekö osaa hakea vanhoista keskusteluista, en viitsi näitä aina uudestaan kirjoittaa teille! :
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000037247403#22000000037247403 - itse asiasta
Tunturikytkimen tarkoitus on asettaa matkailuvaunun/auton lämmitysjärjestelmä valmiustilaan, jolloin ulkopuolisella virran kytkennällä saadaan esiasetetut lämmitysjärjestelmät (nestekaasutoimiset sekä sähköiset) käynnistymään.
Useilla talvimatkailukeskuksilla on respasta ohjattava (kytkettävä) virran syöttö vaunualueen valovirtaliitäntöihin. Kun matkailuvälineessä on lämmitysjärjestelmä asetettu tunturikytkimellä valmiustilaan, voidaan se respasta käsin kytkeä toimintaan sovittuna ajankohtana.
Vaunun tai auton käsikirjasta tulisi käydä selville onko järjestelmässä tunturikytkin ja kuinka sen tarjoama hyöty on käytettävissä.- Viikkokello,
joka toimii ilman ulkopuolista 230V kytkemistä vaunuun, kun lämmitetään yksin kaasulla.
On erittäin kätevä. Ei riippuvainen kenenkään ulkopuolisesta toiminnoista eikä tolppavirrasta. - on akussa virtaa
Viikkokello, kirjoitti:
joka toimii ilman ulkopuolista 230V kytkemistä vaunuun, kun lämmitetään yksin kaasulla.
On erittäin kätevä. Ei riippuvainen kenenkään ulkopuolisesta toiminnoista eikä tolppavirrasta.sitten sammuu kaasulämmitys
- Märkäkorva
Tunskamopon kytkin ko pittää painaa ennen ku vaihtaa jos ei oo automatti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265