..ja lauantaina jatkuu..eix kivaa?????!!!!!!!!!!!!!
jipii..perjantaina alkaa..
11
323
Vastaukset
- anopinmummo
kun noin iloinen oot -ei toi oo normaalia
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
Musta Ritari kirjoitti:
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
Musta Ritari kirjoitti:
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
Musta Ritari kirjoitti:
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
alkaa se alamäki. Meinaa siittä perus halloveenista.
- sweet_lemon...
halloween-bileisiin. Mietin, että mitenhän pukeutuisin, niin yksi älypää sanoi, ettei tarvi, oon kuulemma jo muutenki ihan noita-akan näköinen... no joo, jos vaan kampais tukan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
