..ja lauantaina jatkuu..eix kivaa?????!!!!!!!!!!!!!
jipii..perjantaina alkaa..
11
302
Vastaukset
- anopinmummo
kun noin iloinen oot -ei toi oo normaalia
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
Musta Ritari kirjoitti:
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
Musta Ritari kirjoitti:
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
Musta Ritari kirjoitti:
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
alkaa se alamäki. Meinaa siittä perus halloveenista.
- sweet_lemon...
halloween-bileisiin. Mietin, että mitenhän pukeutuisin, niin yksi älypää sanoi, ettei tarvi, oon kuulemma jo muutenki ihan noita-akan näköinen... no joo, jos vaan kampais tukan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5011790T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373283Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo332126- 1471955
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast211323Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1991322Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2651321- 831294
- 1021114
- 621106