..ja lauantaina jatkuu..eix kivaa?????!!!!!!!!!!!!!
jipii..perjantaina alkaa..
11
309
Vastaukset
- anopinmummo
kun noin iloinen oot -ei toi oo normaalia
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..hallooweeni tai pyhäinpäivä..kummitusbileet ja munaaja 1 ja kakonen tulee telkasta.. jippii oon niin iloine että vatsani repeää.. ja sen voin sanoa että SE ei ole normaallia..
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
Musta Ritari kirjoitti:
halloveeni oikein. Mokoma pakanallinen juhla joka muka pyhäinpäivän aatoksi naamioidaan. Seuraavaksi kai tulee kekrijuhlat ja päivä julistetaan pyhäpäiväksi.
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..no jopas nyt.. mulle halloweeni on oikein mutta asiaa voi aajatella toiselta kantilta..se on vain syy bilettää kummitusmaisesti.. ja muuten mokoma pakanahan mä oonkin..
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
Musta Ritari kirjoitti:
tässä asiassa on syytä olla tiukkana. Muuten pian uppoamme pallejamme myöten kaiken maailman kummitus jonglööreihin.
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..kummitusjonglööreihin kuin politiikan paskaan jossa me itseasiassa jo olemme.. JA SEN voi haistaa.. jos ei ehdoin tahdoin tahdo pitää nenätulppia..
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
Musta Ritari kirjoitti:
paskassa kaulaa myöten ei pidä antaa mörkömiesten hiplata palleja. Semmon ei ole sopivaa. Ja semmoset väkivalta elokuvat ei ole suositeltavia. Erityisesti ei sillon kun on alkoholin vaikutuksen alaisena. Siinä käy vielä niin että pääsette keltasen lehdistön lööppeihin. Katso ennen vaikka Nemo. Tai mene vaikka kalaan tai vuorille kiipeileen, jos jännitystä halauat.
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..ei ne kummitukset hiplaa palleja herranenn aika.. mä en tiedä mitä noilla mörkömiehillä tarkoitat mutta luulen että olet käsittänyt perushalloweenin väärin..tai jotain..
alkaa se alamäki. Meinaa siittä perus halloveenista.
- sweet_lemon...
halloween-bileisiin. Mietin, että mitenhän pukeutuisin, niin yksi älypää sanoi, ettei tarvi, oon kuulemma jo muutenki ihan noita-akan näköinen... no joo, jos vaan kampais tukan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812497Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2221398Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus821232Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391149- 751127
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331065Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin11962Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116890Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78770Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43723